Νέα

Ποιο θεωρειται καλυτερο SUV?

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gavelos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 156
  • Εμφανίσεις 11K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιο θεωρειται καλυτερο SUV?

  • Audi Q7

    Ψήφοι: 10 8,3%
  • Volvo XC90

    Ψήφοι: 26 21,5%
  • BMW X5

    Ψήφοι: 12 9,9%
  • Mercedes GLS

    Ψήφοι: 12 9,9%
  • Porsche Cayenne

    Ψήφοι: 11 9,1%
  • Range Rover

    Ψήφοι: 23 19,0%
  • αλλη

    Ψήφοι: 27 22,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    121

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
656
Πόντοι
146
επισης ο λογος που ολο και περισσοτεροι παιρνουν crossover στην ελλαδα δεν ειναι ουτε ο νεοπλουτισμος ουτε για να καβαλανε πεζοδρομια οπως λεγεται αλλα γιατι ειναι πολυ καλα ως οικογενειακα αυτοκινητα που συνδυαζουν πολλα θετικα απο διαφορες κατηγοριες, ειναι ταξιδιαρικα με πολλους χωρους, και εχεις και ενα επιπλεον ατου στους παναθλιους ελληνικους δρομους με τις λακκουβες και τα νεροφαγωματα
αφου βλεπετε porsche, ferrari και lamborghini να βγαζουν crossovers καταλαβαινετε οτι εκει ειναι το μελλον.
σε λιγα χρονια πανω απο τα μισα αυτοκινητα θα ειναι crossovers

Ο κύριος λόγος που αγοράζονται στην Ελλάδα είναι ο συνδυασμός μεγαλομανίας και ασχετοσύνης.

Στο 99% των χιλιομέτρων χρήσης του, υπό πραγματικές συνθήκες και με έδρα την Αθήνα, ένα station-wagon με 2 τετράδες εναλλασσόμενα ανά εξάμηνο κατάλληλα λάστιχα υπερέχει ΠΑΝΤΟΥ σε σχέση με το οποιοδήποτε τυπικό 4x4 ή επιλεκτικά τεκτρακίνητο SUV/Crossover (με τα μαμίσια χαμηλοπρόφιλα καλοκαιρινά λάστιχα που κατά πλειονότητα φοριούνται στην Ελλάδα).

Κάθε τζιποειδές κινούμενο στην άσφαλτο είναι εγγενώς προβληματικό σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας λόγω Μεγάλης Μάζας, Ψηλού Κέντρου Βάρους & Κατανομής μαζών στα άκρα του αμαξώματος με αποτέλεσμα να είναι από σχεδιασμό κατά πολύ λιγότερο ασφαλές σε σχέση με οποιουδήποτε ίδιου κόστους sedan/station-wagon. Τα δε πλεονεκτήματα της τετρακίνησης εκμηδενίζονται σχεδόν σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης χωρίς τα κατάλληλα λάστιχα.
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
656
Πόντοι
146
και εδω βλεπουμε με εικονα τη διαφορα μεταξυ SUV και Crossover


To κάθε αμάξι είναι ένα εργαλείο φτιαγμένο για μια συγκεκριμένη δουλειά.

Το ζήτημα είναι να ξέρει ο χρήστης τόσο τις δυνατότητες του εργαλείου που αγόρασε όσο και τις δικές του - και να έχει ρεαλιστικές προσδοκίες από αυτά.

Διαφορετικά θα βρεθεί διπλωμένος στο χαντάκι σε εκείνη την περίεργη κατηφορική δεξιά στροφή του χιονοδρομικού, με ένα τεράστιο ερωτηματικό στην αποβλακωμένη φάτσα του για το γιατί δεν τον έσωσε από την στούκα ή σούπερ ντούπερ τετρακίνηση του "θερίου" ...
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
62.138
Like
21.125
Πόντοι
5.506
To κάθε αμάξι είναι ένα εργαλείο φτιαγμένο για μια συγκεκριμένη δουλειά.

Το ζήτημα είναι να ξέρει ο χρήστης τόσο τις δυνατότητες του εργαλείου που αγόρασε όσο και τις δικές του - και να έχει ρεαλιστικές προσδοκίες από αυτά.

Διαφορετικά θα βρεθεί διπλωμένος στο χαντάκι σε εκείνη την περίεργη κατηφορική δεξιά στροφή του χιονοδρομικού, με ένα τεράστιο ερωτηματικό στην αποβλακωμένη φάτσα του για το γιατί δεν τον έσωσε από την στούκα ή σούπερ ντούπερ τετρακίνηση του "θερίου" ...


Το έχω δει live αυτό σε κατάβαση από χιονοδρομικό με πολύ χιόνι είναι η αλήθεια με ένα τέτοιο* στο οποίο ξεκάθαρα ο οδηγός ήταν άσχετος και πίστευε οτι το 4Χ4 του ήταν από μόνο του θεριό, το περίμενα είναι η αλήθεια από τον τρόπο που προσπερνούσε αυτοκίνητα, ακόμα και εμένα που τότε οδηγούσα πιο καθαρόαιμο off road.


images



O KΑΛΥΤΕΡΟΣ οδηγός είναι αυτός που οδηγεί γρήγορα και με ΑΣΦΑΛΕΙΑ στις ΕΚΑΣΤΟΤΕ συνθήκες.
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.743
Κριτικές
6
Like
3.401
Πόντοι
736
και εδω βλεπουμε με εικονα τη διαφορα μεταξυ SUV και Crossover


Στην ουσία είναι η διαφορά suv με καθαρόαιμο εκτός δρόμου , απλά για κάποιο λόγο ξεχάστηκε η εκτος δρόμου κατηγορία η συμπεριλήφθηκε στα suv.
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.743
Κριτικές
6
Like
3.401
Πόντοι
736
Το έχω δει live αυτό σε κατάβαση από χιονοδρομικό με πολύ χιόνι είναι η αλήθεια με ένα τέτοιο* στο οποίο ξεκάθαρα ο οδηγός ήταν άσχετος και πίστευε οτι το 4Χ4 του ήταν από μόνο του θεριό, το περίμενα είναι η αλήθεια από τον τρόπο που προσπερνούσε αυτοκίνητα, ακόμα και εμένα που τότε οδηγούσα πιο καθαρόαιμο off road.


images



O KΑΛΥΤΕΡΟΣ οδηγός είναι αυτός που οδηγεί γρήγορα και με ΑΣΦΑΛΕΙΑ στις ΕΚΑΣΤΟΤΕ συνθήκες.
Ετσι , όπως ο άλλος με το τζίπ που έτρεχε με 300 και καρφώθηκε σε άλλο αμάξι και είπανε οτι τα λάστιχά του ήτανε πολλών χρονών , αφου έχεις παλιά λάστιχα τι τρέχεις ;

Βασικά δεν θυμάμαι αν φταίγανε μόνο τα παλιά λάστιχα σε αυτη την περίπτωση αλλά όπως και να χει σίγουρα πρέπει να ήτανε το βασικό.
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.274
Like
595
Πόντοι
246
Πάντως θυμάμαι παλιά που δεν υπήρχανε τα crossover , τα τζιποειδή χωριζόντουσαν σε 2 κατηγορίες τα καθαρόαιμα τετρακίνητα και τα suv  , τωρα σαν καθαρόαιμα τετρακίνητα απο ότι θυμάμαι ήτανε τα toyota land cruiser , lada niva , suzuki samurai και μερικά ακόμη ισως και το mitsubishi pajero βρήκα και ένα άρθρο στο ίντερνετ που εξηγεί τις διαφορές των 3 κατηγοριών : εκτος δρόμου , suv και crossover


Απο οτι βλέπω στο άρθρο αυτό δεν είναι υποχρεωτική η τετρακίνηση στο suv.

Υ.Γ μάλλον καθαρόαιμα εκτός δρόμου είναι το σωστό και όχι καθαρόαιμα τετρακίνητα , δεν το θυμόμουν καλά.
αυτος που εχει γραψει το αρθρο ειναι ψιλογιωτας
δεν υπαρχει ξεχωριστη κατηγορια off road
off road ειναι καποιο οχημα απο οποιαδηποτε κατηγορια ειτε ειναι hatchback, ειτε station wagon, ειτε SUV, ειτε semi truck, ειτε truck το οποιο εχει σχεδιαστει και εχει τετοια χαρακτηριστικα για να κινειται εκτος δρομου
ο τυπος λεγοντας off road εννοει τα SUV τα οποια ειναι οχηματα που πανε στο βουνο, στο χιονι, στην αμμο κλπ ακριβως για να κανεις την sport utility που λεει και το ονομα τους
απλως αλλα SUV ειναι 100% off road οπως ενα Range Rover για Camel Trophy και αλλα ειναι π.χ. 70-30 οπως ενα παλιο Range Rover για χρηση on off
επισης ειναι τουλαχιστον αστειο να κατατασσει καποιος το qashqai στην κατηγορια SUV
γελαει ο κοσμος
ειδικα το qashqai ειναι ο ορισμος του crossover
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
62.138
Like
21.125
Πόντοι
5.506
Ετσι , όπως ο άλλος με το τζίπ που έτρεχε με 300 και καρφώθηκε σε άλλο αμάξι και είπανε οτι τα λάστιχά του ήτανε πολλών χρονών , αφου έχεις παλιά λάστιχα τι τρέχεις ;

Βασικά δεν θυμάμαι αν φταίγανε μόνο τα παλιά λάστιχα σε αυτη την περίπτωση αλλά όπως και να χει σίγουρα πρέπει να ήτανε το βασικό.


Καλά, ειδικά το θέμα ελαστικά είναι το 100% της συμπεριφοράς ενός αυτοκινήτου.


Τώρα, στο θέμα off road ποιός πχ ξέρει οτι σε συνθήκες χιονιού και άμμου οδηγούμε ΠΑΝΤΟΤΕ με ΑΡΓΑ διαφορικά; Πόσα τζιποειδή έχουν αργά διαφορικά, πλέον;
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.743
Κριτικές
6
Like
3.401
Πόντοι
736
αυτος που εχει γραψει το αρθρο ειναι ψιλογιωτας
δεν υπαρχει ξεχωριστη κατηγορια off road
εννοει τα SUV τα οποια ειναι οχηματα που πανε στο βουνο, στο χιονι, στην αμμο κλπ ακριβως για να κανεις την sport utility που λεει και το ονομα τους
απλως αλλα SUV ειναι 100% off road και αλλα ειναι π.χ. 70-30
επισης ειναι τουλαχιστον αστειο να κατατασσει καποιος το qashqai στην κατηγορια SUV
γελαει ο κοσμος
ειδικα το qashqai ειναι ο ορισμος του crossover
τι να πω , ίσως με τα χρόνια καταργήθηκε η κατηγορία εκτός δρόμου η την συμπεριλάβανε στα SUV πάντως κάτι ψιλά που θυμάμαι απο παλιά τα καθαρόαιμα εκτός δρόμου έχουνε σασί τύπου σκάλας και αργό κιβώτιο .. αν τα θυμάμαι καλα γιατί έχει χρόνια που ασχολούμουν , αγόραζα περιοδικά κτλ.
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.743
Κριτικές
6
Like
3.401
Πόντοι
736
Α θυμήθηκα και ένα βιντεάκι με ενα οχημά ... διασταύρωση τζιποειδους με τάνκς :P

 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.274
Like
595
Πόντοι
246
Ο κύριος λόγος που αγοράζονται στην Ελλάδα είναι ο συνδυασμός μεγαλομανίας και ασχετοσύνης.

Στο 99% των χιλιομέτρων χρήσης του, υπό πραγματικές συνθήκες και με έδρα την Αθήνα, ένα station-wagon με 2 τετράδες εναλλασσόμενα ανά εξάμηνο κατάλληλα λάστιχα υπερέχει ΠΑΝΤΟΥ σε σχέση με το οποιοδήποτε τυπικό 4x4 ή επιλεκτικά τεκτρακίνητο SUV/Crossover (με τα μαμίσια χαμηλοπρόφιλα καλοκαιρινά λάστιχα που κατά πλειονότητα φοριούνται στην Ελλάδα).

Κάθε τζιποειδές κινούμενο στην άσφαλτο είναι εγγενώς προβληματικό σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας λόγω Μεγάλης Μάζας, Ψηλού Κέντρου Βάρους & Κατανομής μαζών στα άκρα του αμαξώματος με αποτέλεσμα να είναι από σχεδιασμό κατά πολύ λιγότερο ασφαλές σε σχέση με οποιουδήποτε ίδιου κόστους sedan/station-wagon. Τα δε πλεονεκτήματα της τετρακίνησης εκμηδενίζονται σχεδόν σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης χωρίς τα κατάλληλα λάστιχα.
καταρχην κανεις δε διαφωνει οτι τα καταλληλα λαστιχα και οι οδηγικες ικανοτητες υπο ειδικες συνθηκες ειναι σημαντικοτερες απο την οποιαδηποτε τετρακινηση
υπαρχουν πολλα βιντεο στο γιουτουμπ εξαλλου που δειχνουν οτι πχ. στα χιονια ενα μπροστοκινητο με χειμερινα ελαστικα παει πολυ πιο μακρια σε χιονισμενο δρομο απο ενα SUV με τετρακινηση και θερινα ελαστικα
δε λεμε αυτο ομως
λεμε ποιος ειναι ο λογος που προτιμαει καποιος ενα crossover τη σημερον ημερα και τι συγκριτικο πλεονεκτημα θα του δωσει σε σχεση με ενα hatchback η ενα station wagon
το πρωτο και το βασικο το ειπαμε, ειναι η ψηλη θεση οδηγησης και η πανοραμικη θεα του δρομου
αυτο δεν μπορει να στο προσφερει αλλο οχημα
οποιος οδηγησει crossover και συνηθισει αυτη τη θεση οδηγησης και την ανεση δυσκολα ξαναμπαινει σε χαμηλο αυτοκινητο
επισης οι χωροι και η πρακτικοτητα παιζουν σημαντικο ρολο
στο δικο μου crossover οι πισω επιβατες παιζουν μπαλα, 3 ενηλικες χωρανε με ανεση, ενω η φορτοεκφορτωση ογκωδων αντικειμενων ειναι παιχνιδακι
επισης τα γκαπα γκουπα στις λακκουβες και στα νεροφαγωματα απορροφωνται καλυτερα απο ενα ψηλοτερο crossover με πολλπλους συνδεσμους πισω σε σχεση με ενα χαμηλο αμαξι με αντιστρεπτικη
δε λεω οτι δεν υπαρχουν ψωναρες που πανε και παιρνουν τζιποειδες για κοινωνικη καταξιωση
ειναι η μειοψηφια ωστοσο πιστευω
ο πολυς κοσμος παει και τα παιρνει γιατι ειναι πρακτικα και καλυπτει τις αναγκες του
αλλωστε δεν ειναι μονο ελληνικο φαινομενο αλλα παγκοσμιο
και ο αμερικανος και ο γερμανος και ο γαλλος και ο σκανδιναβος που στρεφεται στην αγορα των crossover που εχει διψηφια αναπτυξη καθε χρονο το κανει απο μεγαλομανια;
αντιθετως υπαρχουν πολλοι που θα ηθελαν να παρουν crossover πχ. tiguan αντι για golf η rav4 αντι για corolla αλλα επειδη δεν παιζει μαρουλι τους βγαινει μια αρνητικοτητα απεναντι σε αυτους που εχουν
οσο για την ενεργητικη ασφαλεια πλεον το κεντρο βαρους στα crossover εχει κατεβει αρκετα σε σχεση με τα SUV και σε ολα τα test της euroncap και της IIHS βγαινουν μεσα στα πρωτα σε ασφαλεια.
με ελαχιστες εξαιρεσεις και σε moose test και σε σλαλομ κλπ περνουν απροβληματιστα
 
OP
OP
gavelos

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
21
Like
655
Πόντοι
326
και εδω βλεπουμε με εικονα τη διαφορα μεταξυ SUV και Crossover

στο συγκεκριμενο τεστ πιστευω σημαντικο ρολο  δεν παιζει τοσο η τετρακινηση οσο τα ελαστικα.το x6 συγκεκριμενα φοραει ασφαλτινα ελαστικα που σημαινει είναι λογικο να συμβει αυτό που εγινε στο τεστ.φαινεται από το βαθος του πελματος στο τεστ στο γρασιδι αν φορουσε όμως οφ ροουντ ελαστικα με βαθυ πελμα τοτε σιγουρα δεν θα ειχε θεμα στην αναβαση,το ιδιο και στο χιονι αν φορουσε ελαστικα χιονιου.η τετρακινηση δουλεψε και εδιναν κινηση οι τροχοι αναλογα με τη προσφυση αλλα ηταν λες και το εβαλες να κινηθεί πανω σε παγο με αυτά τα σπορ ελαστικα που φοραει.
 

cgfucker

Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2012
Μηνύματα
1.938
Κριτικές
2
Like
100
Πόντοι
16
Και βέβαια αναφορά πρέπει να γίνει και στο Χάμμερ, αγαπημένο αυτοκίνητο πασίγνωστου (και με προφίλ στο σάιτ) νταβατζή. Σάς θυμίζω τον οκτάστηλο τίτλο της Espresso πριν λίγα χρόνια: "Συνελήφθη ο νταβατζής με το Χάμμερ".
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.743
Κριτικές
6
Like
3.401
Πόντοι
736
τι να πω , ίσως με τα χρόνια καταργήθηκε η κατηγορία εκτός δρόμου η την συμπεριλάβανε στα SUV πάντως κάτι ψιλά που θυμάμαι απο παλιά τα καθαρόαιμα εκτός δρόμου έχουνε σασί τύπου σκάλας και αργό κιβώτιο .. αν τα θυμάμαι καλα γιατί έχει χρόνια που ασχολούμουν , αγόραζα περιοδικά κτλ.
Τελικά μάλλον καλά θυμόμουν σε οτι αφορά τις δυο αυτές κατηγορίες και τα χαρακτηριστικά τους , βρήκα και άλλο ένα λίνκ στο ίντερνετ.


 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.743
Κριτικές
6
Like
3.401
Πόντοι
736

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.743
Κριτικές
6
Like
3.401
Πόντοι
736
Και άλλο ένα μάλλον ενδιαφέρον άρθρο (και ποιό σχετικό με το νήμα) για το αν αξίζει η όχι η αγορά ενός suv.




Και άλλο ένα που λέει για το τί θεωρείται suv στην αμερική και τι στην ευρώπη. Και τον διαχωρισμό τους με τα καθαρόαιμα τετρακίνητα , που όμως γίνεται ολοένα και πιο δύσκολος αυτός ο διαχωρισμός όπως εξηγεί στο λίνκ.

 
OP
OP
gavelos

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
21
Like
655
Πόντοι
326
πρωτο ηρθε βλεπω στη ψηφοφορια το xc90
ο φιλος τελικα κατεληξε να παρει την αρχικη του επιλογή το q7
καλη χρονια
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.743
Κριτικές
6
Like
3.401
Πόντοι
736
Είδα πριν λίγο απο κοντά το νεο kia sportage , απο εμφάνιση πολύ καλό. Εν το μεταξύ δεν το είχα ξαναδεί ούτε απο κοντά ουτε σε φωτογραφία.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom