Μαλιστα στο footsie babes την συλλογη απο βιντεο το 1 ηταν νομιζω η το 2, σε ενα βιντεο κανονικα γινεται η φαση ο τυπος τελειωνει και βογγαει σαν βοδι και η τυπισσα κοντεψε να βαλει τα γελια με το ζορι κρατιοταν, ειχα ριξει τρελο γελιο
Παιδια αμα πατε απο παραλια μερια θα δειτε παρα πολλες πιτσιρικες (18 με 20+) που να εχουν τετοια ποδια, ειδικα με το μαυρισμα που κανουν... ωχ παναγια μου.
Το κακο με εμας ειναι οτι αμα θεμε γκομενα δεν ειμαστε σιγουροι οτι πληρουν το "στανταρ μας" (ωραια ποδια δηλαδη) την περιοδο του χειμωνα.
Το καλοκαιρι βλεπεις την αληθεια. (Τα ποδια των κοπελιων ειναι φορτσα αερα πατερα ελευθερα να αεριζονται και να τα βλεπει ο ηλιος)
Παιδια αμα πατε απο παραλια μερια θα δειτε παρα πολλες πιτσιρικες (18 με 20+) που να εχουν τετοια ποδια, ειδικα με το μαυρισμα που κανουν... ωχ παναγια μου.
Το κακο με εμας ειναι οτι αμα θεμε γκομενα δεν ειμαστε σιγουροι οτι πληρουν το "στανταρ μας" (ωραια ποδια δηλαδη) την περιοδο του χειμωνα.
Το καλοκαιρι βλεπεις την αληθεια. (Τα ποδια των κοπελιων ειναι φορτσα αερα πατερα ελευθερα να αεριζονται και να τα βλεπει ο ηλιος)
Μπα δεν ειμαι σιγουρος. Χερσονισσο (κρητη) που εχει πολλες ρωσιδες τουριστριες, εχω δει ομορφες γκομενες που τα ποδια τους ειναι λες και τα εχει πατησει αυτοκινητο. Το ιδιο ισχυει και για πολλες ελληνιδες. Ευτυχως υπαρχουν αρκετες με ομορφα ποδια (και ελληνιδες και ξενες).