Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Και γιατί να είναι μαύρο μύστη .... καλοκαίρι είναι δώσε χρώμα ....άσπρο... κοραλί... πορτοκαλίΠάντως μυστες μου χωρτασαμε πόδια με άσπρα νυχακια από τις ελλεινιδες το καλοκαίρι..... Το νύχι πρέπει να είναι πάντα βαμμένο μαύρο!!
(Γνώμη μου φυσικά έτσι)
Στείλε και από εδώ.Οποίος έχει Instagram, υπαρχει μια 45 ελληνίδα που γουσταρει να δειχνει τις πατούσες της. Οχι επαγγελματίας. Λεπτομέρειες οποιος θελει εντός
Eνδιαφερον αλλά προτιμώ την διαφάνεια σε μικρότερη επιφάνεια...Για τους μύστες με φετίχ
Ίσως να γαργαλιεται βέβαια η κοπέλα...H ποδολαγνεία είναι το καλύτερο φετίχ και ειδικά το πίπομα στο κάθε ποδοδάχτυλο ξεχοριστά καθώς και σε όλο το πόδι !!
Καλό είναι δεν λέω αλλά το πολύ κύριε ελέησον το βαριέται και ο παπαςΚαι γιατί να είναι μαύρο μύστη .... καλοκαίρι είναι δώσε χρώμα ....άσπρο... κοραλί... πορτοκαλί
Και κόκκινα και ροζ να προσθέσωΠάντως μυστες μου χωρτασαμε πόδια με άσπρα νυχακια από τις ελλεινιδες το καλοκαίρι..... Το νύχι πρέπει να είναι πάντα βαμμένο μαύρο!!
(Γνώμη μου φυσικά έτσι)
Και μπλε σκούρο!!! Δες φωτογραφίες ιζαμπελασ από το Κηφισού 30!!! Μιλάμε για απίστευτο πατουσακιΚαι κόκκινα και ροζ να προσθέσω
Εγώ πάντως έκανα ζουμ στο μουνάκι της...Καλησπέρα μυστες

Ρε μυστες μου ας μου λύσει κάποιος αυτή την απορία....γυναίκες που φοράνε τέτοιο μήνα σανδαλακι η τον χειμώνα αυτό το καυλοτακουνοπεδυλο που δένει ...τι φάση;;; (Δεν λέω γουστάρω να τα βλέπω ) αλλά η θέμα πρέπει να έχουν η γουστάρουν να δείχνουν τα πατουσακια τουςΓια το μωρό είναι ακόμη καλοκαίρι