anoixtomyalos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 22 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 1.659
- Κριτικές
- 14
- Like
- 35
- Πόντοι
- 5.775
Γιλαρακι μου!!!!!Ρε καβλοτίμονε . . . .![]()
![]()
ΜΑ ΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΕ ΛΕΩ !![]()
![]()
Με το που το είδα .. . :o :o :o
<< πατσές και ποδαράκια >> σκέφτηκα !![]()
![]()
Συγγνώμη γιά το spam , αλλά μιά χαρά κάθεται !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Καλα που εισαι συ?
Ετσι ειπαμε?
Τι να σε πω...
Παω για εναν ψηλο πανω το σ/κ και επιστρεφω να σε πω τα νεοτερα.
Τα λλλλλλλλλλλλλλλλλεμε
