kanarinas77
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Μαρ 2010
- Μηνύματα
- 339
- Like
- 0
- Πόντοι
- 1
Εδω μπορουμε να συζηταμε τα παντα για τα επερχομενα play-off του ελληνικου πρωταθληματος ποδοσφαιρου.4 ομαδες μετεχουν και η πρωτη απο αυτες θα μπορεσει να διεκδικησει την εισοδο της στους ομιλους του Champions League.Ειναι πολλα τα λεφτα..παρα πολλα!!Πειτε τις αποψεις σας,τις γνωμες σας για τις ομαδες και τις προβλεψεις σας.. αρχιζουν τα play-off στο πιο αμφιρροπο και ποιοτικοτερο (τουλαχιστον απο πλευρας ροστερ και ονοματων ποδοσφαιριστων και προπονητων) πρωταθλημα των τελευταιων χρονων στην Ελλαδα.Που πλεον τιποτε δεν ειναι δεδομενο... ΚΑΛΗ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΚΑΙ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.Ασ το διασκεδασουμε ολοι εμεις οι τρελλαμενοι ποδοσφαιροφιλοι
