πιστευω πολλες φορες εχετε βρεθει με πιτζαμες στο σπιτι παρασκευη η σαββατο βραδυ και δεν εχετε κανονισει κατι καλο..μεσ την απαλεψια δηλαδη.χτυπαει μηνυμα απο φιλο σας και σας λεει οτι παμε με την παρεα σε strip, εσυ γνησιος κωλομπαρας γουσταρεις με τρελλα..αλλα το θεμα ειναι..πηγαινεις ή βαριεσαι και λες που να τρεχω τωρα τελευταια στιγμη..αν δεν πας τι λες και πως δικαιολογεισαι και αν πας τι ειναι αυτο που σκεφτεσαι και πετιεσαι απ το κρεβατι γκαβλωμενος για τρελλιτσες?ενα thread με ψυχολογικες προεκτασεις που χρηζει την προσοχη σας.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πιτζάμες και στριπ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα DIKY
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 22
- Εμφανίσεις 4K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
βυζολάγνος
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 7.781
- Κριτικές
- 18
- Like
- 5.748
- Πόντοι
- 5.035
Θα σκάσεις μύτη στο strip με τις πιτζάμες! 
Κι αν δε βρεις κανα πουλέν, ρίχνεις εκεί έναν υπνάκο...
Κι αν δε βρεις κανα πουλέν, ρίχνεις εκεί έναν υπνάκο...

αργα ειναι,αυριο πηγαινε
το ερωτημα δεν αφορα εμενα - αλοιμονο ειμαι μεσα για στριπ οποιαδηποτε ωρα και στιγμη!
ειναι γενικο.
Ξερω και εγω?Ετσι που το εγραψες στις τεσσσερις το πρωι......Στην αρχη ηταν και αλλιως το μηνυμα σου.Ελεγες μονο για παρασκευη βραδυ.Αμα ειναι γενικο,αμα δεν ειναι περασμενη η ωρα πας καργα!Αν βαριεσαι πας και με τη πιτζαμα σου οπως εγραψε και ο βυζος(!!!!!!)παραγγελνεις και ενα γαλατακι αμα δεν παιξει τιποτα καλο και ξυπνας στο κλεισιμο του μαγαζιου παλι για να φυγετε.Θα εισαι και ντουρος μετα,ετσι ψαχνεις και κανα γκομενακι μηπως φορτωνεται!!!!!!
troueno
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 3.413
- Κριτικές
- 1
- Like
- 943
- Πόντοι
- 96
Θα σκάσεις μύτη στο strip με τις πιτζάμες!
Κι αν δε βρεις κανα πουλέν, ρίχνεις εκεί έναν υπνάκο...![]()
Ασε που αν σου σηκωθει πανω στον χορο δεν θα σε στενευει το παντελόνι!!!!!!! Για τους παντρεμενους προτεινεται αγορα αντρικης robe de chabre για να μην το δαγκώσετε!! Πετας ενα "παω να πεταξω τα σκουπιδια' και γυρνας μετα απο 2 ωρες. "Μα καλα που να πήγαινα με την πυτζάμα"!
Παντως αν δειτε τις απόκριες πυτζαμωτους σε στριπ μαλλον ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ θα ειναι και οχι "ντυμενοι"!!! Αν δειτε παλι κανεναν με πιτζαμα στο αεροδρομιο να ξερετε οτι εχει βγαλει εισητηριο ΧΩΡΙΣ επιστροφη!!!
AssMaster
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 7 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 301
- Κριτικές
- 71
- Like
- 1.377
- Πόντοι
- 8.230
Αν ημουν κουρασμενος θα κοιμομουν ηδη και δεν θα με ξυπναγε κανενα κινητο.
Στην περιπτωση ομως που ειμαι ξυπνιος φοραω κατι στα γρηγορα και βγαζω το εργαλειο απο το γκαραζ.Βολτα με το αυτοκινητο ή τη μηχανη στους δρομους της νυχτερινης πολης με φιλο με προορισμο για καποιο μπαρακι για το πρωτο καθαρο ποτο και χαζι.Στη συνεχεια στριπτιτζαδικο και καταληξη με "βρωμικο" σε καποια καντινα. Αν γουσταρει η παρεα μπορει να προσθεσει στο προγραμμα και μια τσαρκα για καταθεση.
Ειναι ισως απο τις μεγαλυτερες απολαυσεις του εργενη αντρα.
Στην περιπτωση ομως που ειμαι ξυπνιος φοραω κατι στα γρηγορα και βγαζω το εργαλειο απο το γκαραζ.Βολτα με το αυτοκινητο ή τη μηχανη στους δρομους της νυχτερινης πολης με φιλο με προορισμο για καποιο μπαρακι για το πρωτο καθαρο ποτο και χαζι.Στη συνεχεια στριπτιτζαδικο και καταληξη με "βρωμικο" σε καποια καντινα. Αν γουσταρει η παρεα μπορει να προσθεσει στο προγραμμα και μια τσαρκα για καταθεση.
Ειναι ισως απο τις μεγαλυτερες απολαυσεις του εργενη αντρα.
αυτος που παει τελευταια στιγμη στριπ χωρις δικαιολογιες για αποσταση,βαρεμαρα,ωρα κτλ ειναι Ο γνησιος κατ'εμε κωλομπαρας. ο λεβεντης.το παληκαρι. που ενω θα μπορουσε για οποιονδηποτε αλλο λογο να προτιμησει την ησυχια του, αυτος βαζει οτι να ναι και παει αρων αρων. αυτο αποδεικνυει και πεικα αντανακλαστικα καθως εκει που ετοιμαζεις το πουλι σου για νανι το ξεσηκωνεις και το στελνεις αδιαβαστο για φρεπεδες.το καλοκαιρι ειναι πιο ευκολο γιατι μπορεις να βαλεις ενα σορτσακι κ να πας τσακα τσακα,αλλα και η πιτζαμα δεν ειναι ασχημη ιδεα.δεν νομιζω οτι θα σε διωξουν αν πας με πιτζαμες.εδω ειχα ξαπλωσει σε καναπε στρπ στην θεσσαλονικη και κοιμομουν με κοστος μια απλη παρατηρηση μετα απο ωρα..
Υπουργός
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 3.634
- Κριτικές
- 41
- Like
- 2.121
- Πόντοι
- 8.235
το ερωτημα δεν αφορα εμενα - αλοιμονο ειμαι μεσα για στριπ οποιαδηποτε ωρα και στιγμη!
ειναι γενικο.
Εισαι πολυ απαλευτος 4:30 την ωρα που βγαινουν οι σκουπιδιαραιοι στους δρομους να ανοιγεις thread και να προσπαθεις να σπιλωσεις το τιμημενο ονομα μου την ωρα που ονειρευομαι milfεϊγ / λοιπον εγω συναδελφοι πιστευω οτι αν και στη ζωη μερικες φορες τα απροοπτα κρυβουν τα καλυτερα για τα στριπ εχω εντελως αλλη ιδεολογια / για να πας στριπ πρεπει να εχεις καταστρωσει ολοκληρο timetable / πρεπει απο πριν να εχεις λουστει,χτενιστει,να βαλεις την καινουρια κολωνια του Giorgio Armani,να εχεις ξυριστει και στο πανω και στο κατω κεφαλι,να εχεις σκεφτει πολυ καλα σε ποιο στριπ θα πας και ποια στριπερ θα κερασεις,να εχεις φουλαρει το αυτοκινητο με βενζινη,να εχεις σηκωσει απο το ΑΤΜ λεφτα,να εχεις βαλει καινουρεις καλτσες,να εχεις βαλει το αγαπημενο σου μποξερακι κ.τ.λ. / ετσι παω DIKY στα στριπ και οχι με σκισμενα βρακια αν θυμασαι καλα τι σου κανανε μια βραδια στο παλαι ποτε Baby Ο Μens' Club στη Συγγρου ....
Εισαι πολυ απαλευτος 4:30 την ωρα που βγαινουν οι σκουπιδιαραιοι στους δρομους να ανοιγεις thread και να προσπαθεις να σπιλωσεις το τιμημενο ονομα μου την ωρα που ονειρευομαι milfεϊγ / λοιπον εγω συναδελφοι πιστευω οτι αν και στη ζωη μερικες φορες τα απροοπτα κρυβουν τα καλυτερα για τα στριπ εχω εντελως αλλη ιδεολογια / για να πας στριπ πρεπει να εχεις καταστρωσει ολοκληρο timetable / πρεπει απο πριν να εχεις λουστει,χτενιστει,να βαλεις την καινουρια κολωνια του Giorgio Armani,να εχεις ξυριστει και στο πανω και στο κατω κεφαλι,να εχεις σκεφτει πολυ καλα σε ποιο στριπ θα πας και ποια στριπερ θα κερασεις,να εχεις φουλαρει το αυτοκινητο με βενζινη,να εχεις σηκωσει απο το ΑΤΜ λεφτα,να εχεις βαλει καινουρεις καλτσες,να εχεις βαλει το αγαπημενο σου μποξερακι κ.τ.λ. / ετσι παω DIKY στα στριπ και οχι με σκισμενα βρακια αν θυμασαι καλα τι σου κανανε μια βραδια στο παλαι ποτε Baby Ο Μens' Club στη Συγγρου ....
σιγα μην βαζω ζελε και λακ στο μαλλι για να παω στο κωλομπαρο ρε υπουργε της πιτζαμας!αυτα τα κανουν κατι φλωρακια των β.προαστιων και οχι εμεις οι γνησιοι κωλομπαραδες.αρμανι θα βαλω για να βγω με την τζενιφερ λοπεζ και πολυ θα της ειναι να πουμε.χαιρομαι που θυμασαι το βρακι που μου ειχε σκισει στριπερ και ετρεχα να το μαζεψω απο την πιστα.ελπιζω να θυμασαι πως ειχαμε βγαλει τις πιτζαμες και πηγαμε γκαυλωμενοι στο καλιγουλας στην θεσσαλονικη στις 530 το πρωι και μειναμε μεσα μονο για 20'γιατι κλεινανε ενω μετα ακολουθουσαμε κουρασμενοι απο πισω τα αμαξια των στριπερ..ετσι σε θελω υπουργε,να εισαι εξω στο λαο και οχι με τις ροζ πιτζαμες!αντε σ αφηνω τωρα γιατι θα ετοιμαζεσαι για βγεις το βραδυ

Υπουργός
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 3.634
- Κριτικές
- 41
- Like
- 2.121
- Πόντοι
- 8.235
ελπιζω να θυμασαι πως ειχαμε βγαλει τις πιτζαμες και πηγαμε γκαυλωμενοι στο καλιγουλας στην θεσσαλονικη στις 530 το πρωι και μειναμε μεσα μονο για 20'γιατι κλεινανε ενω μετα ακολουθουσαμε κουρασμενοι απο πισω τα αμαξια των στριπερ..
Και μαλιστα την θυμασαι την στριπερ εκεινη που πηγε σε ενα φαγηταδικο και πηρε μπουγατσα για το σπιτι / αυτα μονο στη Θεσσαλονικη γινονται / οσο και για σημερα με τις πυτζαμες θα τη βγαλω .....
Επισκέπτης
Εγω παντως σχετικα με το ερωτημα θα ετρεχα χωρις δευτερη σκεψη στο στριπ.Γενικα για πουτανοκαταστασεις ειμαι παντα μεσα οτι ωρα και να ειναι αρκει να εχω φραγκα στην ακρη!
Ρε Diky ελεος με το σωβρακο χαχαχα ελιωσα!Πως στο εσκισε ρε η καργιολα?
Ρε Diky ελεος με το σωβρακο χαχαχα ελιωσα!Πως στο εσκισε ρε η καργιολα?
Ρε Diky ελεος με το σωβρακο χαχαχα ελιωσα!Πως στο εσκισε ρε η καργιολα?
ηρθε το τσουλι στο τραπεζι μας και ενω μιλουσαμε αρχιζε να μου ξεκουμπωνει το παντελονι και καλα για να μου τον πιασει(ετσι νομιζα στην αρχη),αλλα τελικα με μια κινηση απαιχτη που δεν καταλαβα πως το εκανε μου πιανει το βρακι και με απιστευτη δυναμη μου το σκιζει και μου το πεταει στην πιστα / αρχισα να κατεβαζω χριστοπαναγιες και της εριξα μια σπρωξια για να φυγει..φυσικα ανεβηκα πιστα γιατι ηθελα το σκισμενο βρακι για ενθυμιο.γενικα παιδες προσοχη στα βρακια σας,εμενα μου το πηρανε στην κυριολεξια! / υπουργε και γω μολις γυρισα απο ποτο και εβαλα πιτζαμες αλλα αν μου πεις τωρα να παμε στριπ ειμαι μεσα!

ps.αυτο με την μπουγατσα το ειχα ξεχασει..τι μου θυμισες.. :'(
Υπουργός
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 3.634
- Κριτικές
- 41
- Like
- 2.121
- Πόντοι
- 8.235
ήταν καθαρό τουλάχιστον?
Καθαρο ηταν αλλα σκιστικε σαν χαρτι γιατι ο τσιγκουνης ο DIKY παει και αγοραζει σωβρακα το Σαββατο απο πανερακια στη Λαϊκη στη γειτονια του / ασε φιλε ρομπα γιναμε εκεινο το βραδυ ....
Καθαρο ηταν αλλα σκιστικε σαν χαρτι γιατι ο τσιγκουνης ο DIKY παει και αγοραζει σωβρακα το Σαββατο απο πανερακια στη Λαϊκη στη γειτονια του / ασε φιλε ρομπα γιναμε εκεινο το βραδυ ....
τι λες ρε που αγοραζω φτηνα βρακια, calvin clain δωρο γκομενας απο hondos ητανε 5000δρχ τοτε και μου το εσκισε η τσουλα..αν θες αποδειξεις ακομη το εχω ελα να το δεις.καθαρο δεν ηταν γιατι ειχα παρει χορο πριν και το ειχα χυσει.πω ρε υπουργε η παραπληροφορηση η ιδια εισαι!
πιστευω οτι υφισταται εντονο ζητημα κωλομπαροσυνης οταν καποιος το κανει αυτο επαναλαμβανομενα..πχ υπουργος. τιθεται θεμα απομακρυνσης απο το υπουργειο πιστευω για κατηγορια εσχατης προδοσιας...πιτζαμα και κρεβατι παλι υπουργουλη? ουουουουουουουουου!!! 
