Στην Βενιζέλου στο πλάι του ΑΒ Βασιλοπούλου από τις 7 το βράδυ μέτρια σε εμφάνιση ζητάει 20€ Την δοκίμασες; Μάγκες υπάρχει πουθενά αλλού πιάτσα;