Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Όχι φίλε μου απλά ήταν νευριασμένη είδη και το μόνο που τις είπα ήταν δεν ενδιαφέρομαιΜήπως της μίλησες περίεργα ; Τις έβλεπα κάθε μέρα όλες γιατί εμένα εκεί δίπλα και περνούσαν κάθε μέρα από το σπίτι μου για να πιάσουν δουλειά. Ποτέ με καμία δεν ειχα θέμα και είναι ευγενέστατες .
Μεγάλη Μαλακια που ξέσπασε πάνω σου τότε.Όχι φίλε μου απλά ήταν νευριασμένη είδη και το μόνο που τις είπα ήταν δεν ενδιαφέρομαι
Πατησιων κ Αλεξάνδρας στο στενό από κάτω μάλλον, είναι σαν πεζόδρομος.Καλησπέρα. Να σε ρωτήσω τι εννοείς όταν λές πιάτσα Σκαραμαγκά; Που ακριβώς δηλαδή;
Από όταν νυχτώνει μέχρι 12-12:30 παίζουν κανα δυο ΜαυρακιαΞερουμε τι παιζει αυτη τη περιοδο; Ειχα περασει αυτες τις ημερες και ειχα πετυχει μια μαυρουλα στη Παλασκα, οπως τελειωνει η λεωφορος Σχιστου αλλα ημουν για δουλεια και δεν μπορουσα να...ασχοληθω. Απογευματακι ηταν κιολας. Περασα χθες μετα απο εξοδο απο εκει κατα τις 02:00 αλλα τιποτα. Εκανα και μια γυρα τα στενα εκει περα που ειναι και τα ξενοδοχεια και το μονο ιχνος ζωης ηταν κατι σκυλια.
Τυπε το καλοκαιρι το έχουμε αναγκη ένα υπαίθριο γαμησι με μαύρη.Σήμερα τ απογευμα χαπινες με βυζάρες και στα στενά πίσω απτο γλάρο δυο μη βλεπισιμες
Κι απόψε είναι ησυχα. Αλλά ειναι καλή φάση για τάγμα στο αυτοκίνητο λίγο πιο κάτω στο παρκάκι μπροστά από τη θάλασσα να τραβας μαλακία. Προχθές το βράδυ με πήρε μάτι ένας τύπος που κατέβηκε να κατουρησει. Καύλα!