Νέα

Πέθανε ο Θάνος Μικρούτσικος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jimy.m.
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 148
  • Εμφανίσεις 8K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)

memmas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Μαρ 2008
Μηνύματα
42
Κριτικές
13
Like
549
Πόντοι
310
Καλό ταξίδι.
Αφήνει μεγάλο έργο πίσω του.
Συνεχιστές όμως θα υπάρξουν.
 

adon013

Μέλος
Εγγρ.
17 Οκτ 2009
Μηνύματα
437
Κριτικές
6
Like
870
Πόντοι
81
Καλο ταξιδι R.I.P
 

perseas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2006
Μηνύματα
2.133
Κριτικές
7
Like
4.170
Πόντοι
736
Εγγρ.
24 Αυγ 2011
Μηνύματα
380
Like
430
Πόντοι
21
Είχε ακουστεί ότι θα παρουσίαζε το νέο μπιγκ μπράδερ. Μαθεύτηκε τίποτα ποιος θα τον αναπληρώσει;
Εκτός το σταυρό του νότου δε θα ξεχάσω κι αυτό με το κουτσουράκι το μικρούτσικο
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
Είχε ακουστεί ότι θα παρουσίαζε το νέο μπιγκ μπράδερ. Μαθεύτηκε τίποτα ποιος θα τον αναπληρώσει;
Εκτός το σταυρό του νότου δε θα ξεχάσω κι αυτό με το κουτσουράκι το μικρούτσικο

Τα εχεις μπερδεψει μαστορα
 

berbadis

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2019
Μηνύματα
89
Like
0
Πόντοι
0
'εχεις μπερδεψει την πουτσα με την βούρτσα τύπε, ο αδερφός του ήταν Ο κυρ Αντρέας που πήδαγε την εκτελέστρια σε μια τηλέ μπούρδα .Πριν τα κονομήσει κι αυτός πήδαγε μια φώκια την Βώσσου
 
Εγγρ.
24 Αυγ 2011
Μηνύματα
380
Like
430
Πόντοι
21
'εχεις μπερδεψει την πουτσα με την βούρτσα τύπε, ο αδερφός του ήταν Ο κυρ Αντρέας που πήδαγε την εκτελέστρια σε μια τηλέ μπούρδα .Πριν τα κονομήσει κι αυτός πήδαγε μια φώκια την Βώσσου

και τι διαφορά έχει η πουτσα με τη βούρτσα τρίχες η μια τρίχες και η άλλη 
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
Είχε ακουστεί ότι θα παρουσίαζε το νέο μπιγκ μπράδερ. Μαθεύτηκε τίποτα ποιος θα τον αναπληρώσει;
Εκτός το σταυρό του νότου δε θα ξεχάσω κι αυτό με το κουτσουράκι το μικρούτσικο
δυστυχως δεν προλαβε να παρουσιασει το νεο πιγκ πραδερ στο σκαι

πεθανε απο υπερβολικη δοση ταλεντου

τωρα ο αλαφουζος ψαχνει να βρει αντικαταστατη

καποιοι λενε για τη μιλβα, αλλοι λενε για τη σοφια βοσσου, αλλοι για τον πετρο γαϊτανο

το θεμα ειναι οτι οι μεγαλοι φευγουν ενας ενας και εχει μεινει μονο ο γκουφυ θεοδωρακης
 

Learxos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2019
Μηνύματα
46
Κριτικές
11
Like
580
Πόντοι
290
Αγαπημένος καλλιτέχνης που ζούσε ειλικρινά αυτό που έκανε! Από μικρό με έίχε μυήσει ο πατέρας μου στη μουσική του και δεν χάναμε ποτέ συναυλία του.

Τελευταία φορά που τον είδα κι εγώ ήταν πριν 2 χρόνια νομίζω στο Ηρώδειο, όπου μετά από άλλη μία καθηλωτική εκτέλεση των 7 νάνων, δάκρυσε μετά από ένα ασταμάτητο χειροκρότημα.

Δεν υπάρχουν λόγια μετά από τέτοιες απώλειες.

Υγεία σε όλους και καλή χρονιά!
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.748
Like
7.784
Πόντοι
2.306
Ο Νίνο με το πρώτο το παπί.... αυτά ήταν τραγούδια.
 

pontikia

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2008
Μηνύματα
619
Κριτικές
2
Like
80
Πόντοι
6
Δηλαδή έχεις δει το φλυτζάνι?
Φυσικά και θα βγουν στο μέλλον άλλοι, και φυσικά υπάρχουν και τώρα κορυφαίοι,

Για μένα ο μικρούτσικος ήταν καλύτερος και απο το θοδωρακη χατζηδάκη

Αν και ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του δεν νομίζω ότι μπορεί να συγκριθεί με Χατζηδάκη ή Θεοδωράκη οι οποίοι διαμόρφωσαν αυτό που λέμε ελληνική μουσική, την έκαναν γνωστή εκτός συνόρων και θα είναι πάντα ένα σκαλί πάνω από όλους.

Χωρίς να έχω σπουδάσει μουσική ή να έχω εξειδίκευση στον χώρο αυτό, πάντα θεωρούσα ότι η μουσική του Μικρούτσικου βασιζόταν πάνω σε επαναλαμβανόμενα μουσικά μοτίβα και δεν είχε την ποικιλία και το εύρος του έργου των δύο μεγάλων αλλά και άλλων, όπως πχ του Σαββόπουλου που ένωσε την παράδοση με την ροκ (μπάλλος, ζειμπέκικο, δημοσθένους λέξις κλπ).  

Αυτό δεν αναιρεί την σπουδαιότητα του έργου του ιδίως το σταυρό του νότου που αγάπησα πολύ, καθώς και το γεγονός ότι ανέδειξε την ποίηση του Καββαδία.

Καλό του ταξίδι!
 

berbadis

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2019
Μηνύματα
89
Like
0
Πόντοι
0
είχες φάει ποτέ π@τσα με "ι" κάτω από τον σταυρό του Νότου τύπε από την π@τσαρία "το Κάστρο" ή νεο-ελληνιστί "The Castle" ?
 

thefemalecoach89

Μέλος
Εγγρ.
26 Δεκ 2019
Μηνύματα
239
Like
330
Πόντοι
21
Aιωνία του η μνήμη, κρίμα που έφυγε νωρίς, είχε και άλλα να δώσει πιστεύω στο καλλιτεχνικό στερέω,α.
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Κριμα για τον ανθρωπο εννοειτε,καλο του ταξιδι!
Αλλα ρε παιδια ελεος με τους αριστερους οταν καποιος φευγει απ τη ζωη.. ολη μερα για αυτο μιλανε.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Για μένα ο μικρούτσικος ήταν καλύτερος και απο το θοδωρακη χατζηδάκη

Τεραστιος ο Μικρούτσικος, αλλά δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης με τους άλλους δύο που είναι παγκόσμιοι καλλιτέχνες (ειδικά ο Μίκης)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom