Νέα

Πέθανε ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Han Psolo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 50K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
Ο Σημίτης ήταν ο διάδοχος του Αντρέα στην αρχηγία του ΠΑΣΟΚ και έτσι έγινε πρωθυπουργός την πρώτη φορά. Ίσως ο πιο μορφωμένος, κοσμοπολίτης ξεκίνησε το ρεύμα του εκσυγχρονισμού που βρήκε σαν πρώτο εμπόδιο το καθεστώς του ΠΑΣΟΚ στο δημόσιο με όλα τα βύσματα που δεν ήθελαν ούτε να ακούσουν για αλλαγές.
Και ενώ από 1996 - 1998 η κυβέρνηση Σημίτη χαρακτηρίζεται στην ΕΕ ως "πρωταθλητής στη ΜΗ απορρόφηση κονδυλίων" όλα αλλάζουν το 1998 που πήραμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες (δεν έχει αποδειχτεί, αλλά είμαι σίγουρος ότι λαδώσαμε για να τους πάρουμε). Εκεί ο Σημίτης έγινε ο αρχιερέας της διαπλοκής ,εκεί πραγματικά έδειξε ποιος ήταν:

- Με το που παίρνουμε Ολυμπιάδα το γυρνάμε στο απίστευτο 7 Ολυμπιακές πόλεις (!!!!!!!) χωρίς κανένα λόγο. Παγκρήτιο, Πανπελοννησιακό, Πανθεσσαλικό ρημάζουν σήμερα καθώς χρησιμοποιούνται ελάχιστα.
- Ξεκινάνε δημόσια έργα που δεν είχαν σχέση με αθλητισμό (αεροδρόμιο Σπάτων, μετρό Αθήνας, Ρίο - Αντίρριο, έργα στις Ολυμπιακές πόλεις). Μέσα στο γενικότερο κλίμα ανοικοδόμησης δεν κοιτά κανείς με τι καθεστώς δίνονται τα έργα.
- Τα έργα μέχρι το 2001 εξελίσσονται τόσο αργά που παίρνουμε όλο κίτρινες και κόκκινες κάρτες. Το 2001 ως δια μαγείας παίρνουμε φόρα και τα προλαβαίνουμε όλα. Για να τα προλάβουμε όλα έπρεπε όμως να γίνονται απευθείας αναθέσεις και πλημελής έλεγχος στα έργα. Έτσι το Δημόσιο χρεώνεται δισεκατομμύρια που θα μπορούσε να αποφύγει και οι πλούσιοι γίνονται πολύ πλουσιότεροι.
- Με τόση δραστηριότητα λογικό ήταν να έχουμε κατακόρυφη άνοδο του χρηματιστηρίου. Ο Σημίτης διατάζει τα ασφαλιστικά ταμεία να βάλουν τα αποθεματικά στο χρηματιστήριο. Έτσι το 2000 τελειώνει το μπερντέ, σκάει η φούσκα και ο κόσμος κλαίει όχι μόνο τα λεφτά του αλλά και τη σύνταξή του.

Αυτός ήταν ο Σημίτης, άφαντος από τότε που έφυγε από αρχηγός του ΠΑΣΟΚ. Ένα λαμόγιο που πλούτισε εις βάρος μας.
 
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385
:wanker::wanker::wanker:
 

Συνημμένα

  • IMG_20250105_120211.jpg
    IMG_20250105_120211.jpg
    195,3 KB · Εμφανίσεις: 41

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
Θα τον θυμόμαστε :priest:

Για τα Ίμια , για την παράδοση Οτσαλάν , για το χρηματιστήριο , για τους S-300 , για τα ολυμπιακά έργα :coffee:
και το μακέτο-έργο...

Η βαρύτητα των αρνητικών που άφησε είναι πολύ μεγαλύτερη από τα (όποια) θετικά.
Για μένα, το χειρότερο είναι ότι δεν τόλμησε να καθαρίσει την βρωμιά που υπήρχε γύρω του.
Είχε την ευκαιρία και την άφησε.

Δεν υπάρχει λόγος να γινόμαστε κάφροι, για τους λίγους το λέω...
 
Τελευταία τροποποίηση:

TheStranger

Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2012
Μηνύματα
253
Like
321
Πόντοι
21
Αυτο το κακο εχουμε σε αυτη την χωρα, οταν καποιος πεθαινει δεν πρεπει να λεμε τις αληθειες, μονο να λεμε τα καλυτερα (βλεπε Φυσας που ηταν ενα απο τα καλοπαιδα της περιοχης και αλλους πολλους).

Απο εκει και περα ο Σημιτης ηταν απλα ενα προσωπο, αλλοι ηταν απο πισω, οπως ειναι παντα σε αυτη την μπανανια.
 

Πρυτανης

Μέγας
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
469
Κριτικές
53
Like
7.812
Πόντοι
4.715
Το σκουπίδι , ο προδότης.
Έφυγε ένα μίασμα ο ολετήρας μίας σκληρής δεκαετίας.
Εύχομαι να έχει δυσάρεστη "συνέχεια" και να γίνει ραπανάκι το καθίκι.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.321
Πόντοι
48.917

prokopis_proikismenos

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Νοε 2009
Μηνύματα
1.926
Κριτικές
10
Like
3.175
Πόντοι
5.595
Το μεγαλύτερο έγκλημα ήταν οτι μας έβαλε στο ευρώ ξέροντας οτι δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε επι ισοις όροις τους υπόλοιπους ευρωπαίους. Βέβαια πίστευε μέσα του οτι η Ελλάδα θα άλλαζε και θα μπορούσε, αλλά η ιστορία δείχνει το αντίθετο. Το ευρώ για μένα έχει ημερομηνία λήξης. Η Κίνα έχει κάνει γερό μπάσιμο και όλες οι ευρωπαϊκές οικονομίες θα γκρεμιστούν. Επομένως αργά ή γρήγορα πάλι στη δραχμή θα γυρίσουμε. ....... ίσως μετά από έναν παγκόσμιο πόλεμο που θα ζητάμε υλικό για να ξαναχτίσουμε τη χώρα μας!!!!!
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
όλα υπολογισμένα είναι. Δεν ήθελε να αμαυρώσει τον αγιασμό των υδάτων.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.458
Κριτικές
207
Like
67.321
Πόντοι
48.917

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
όταν υπάρχει εθνικό πένθος το δημόσιο εργάζεται?
ή το έκαναν 4 μέρες να το κολλήσουν στην αυριανή και να κλείσει όμορφα η 2η εβδομάδα του 2025??
 

Τσάρκας4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.712
Like
1.363
Πόντοι
216
Το ότι η Αγελλάδα πάει προς εξαφάνιση χωρίς ελπίδα επιστροφής οφείλεται κατά μεγάλο μέρος σε αυτόν και τις επιλογές που έκανε . Ελπίζουμε να πάει στην κόλαση, γιατί εδώ κανείς δεν τιμωρείται. Επιτέλους ψόφησε, αλλά δυστυχώς η κληρονομιά του ζει σαν βρυκόλακας και μας οδηγεί σταθερά και αδυσώπητα στην καταστροφή. Όλα τα ψευτοεκσυγχρονιστικά σκατά του, τα μάζεψε η σκατοπουστοπροδοτοτουρκοκούλα στην ΝΔ και συνεχίζει από τον τάφο να μας διοικεί ! :shit:
 

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.693
Like
7.822
Πόντοι
2.306

:rockon::rockon::rockon:

Μητσοτάκης για Σημίτη: Καταλύτης της δημόσιας ζωής, έθεσε στο επίκεντρο την μεγάλη προσπάθεια του εκσυγχρονισμού της χώρας

Διατηρεί πλέον μία ξεχωριστή θέση στη μνήμη και στην Ιστορία, αναφέρει στη δήλωσή του ο πρωθυπουργός​




mitsotakis_simitis.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom