Νέα

Πέθανε ο Paul Di’ Anno

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα spipis71
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 100
  • Εμφανίσεις 12K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
spipis71

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
αυτός αφού αντέχει τόσα χρόνια με την Σαρον πρέπει να είναι πολύ γερό σκαρί :tooth:
τσακώνονται μεταξυ τους για να μην βαριούνται
μπορεί να πετάνε και αυγά ο ένας στον άλλον, όταν δεν έχουν τους Maiden για στόχο...:confused::confused:
 
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Γιατί,ο Μικ και ο Κιθ,τι θα μας κάνουν; :tooth:
Δεν θα σπάσει ποτέ κανείς το ρεκόρ τους για τη μακροβιότερη μπάντα.Btw μιας και λέτε για τον Ozzy,μόλις εντάχθηκε στο rock 'n' roll hall of fame ως solo.Ήταν ήδη με τους Black Sabbath στο hall of fame
 
OP
OP
spipis71

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
Προς αποκατάσταση της αλήθειας και επειδή στις πρώτες σελίδες του νήματος έχουν γραφτεί κάποιες ανακρίβειες σχετικά με την συνεισφορά του Dianno στα τραγούδια των maiden.
Συμφώνα με τα επίσημα credits των 2 πρώτων δίσκων των Maiden ο Dianno είναι cowriter του Harris στα:

Remember Tomorrow

Running Free

killers

Επίσης έχει γράψει τους στιχους στο single κομματι sanctuary (υπάρχει σαν bonus track του πρώτου δίσκου μόνο στα remasters)
 
Τελευταία τροποποίηση:

giannSL

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2021
Μηνύματα
285
Κριτικές
4
Like
1.005
Πόντοι
361
θα ειναι παντα στην καρδια μου ...
RIP
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.975
Πόντοι
6.056
Πολύ καλός για τους 2 πρώτους δίσκους,αλλά κακά τα ψέματα οι Maiden δε θα γίνονταν ποτέ αυτοί που έγιναν χωρις τον Ντικινσον.
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556
RIP ειδωλο.
Living here, you'll never grow old...

The soundhouse tapes, η πρωτη ηχογραφηση των Maiden σε στουντιο με κατι λιγα λιρονια που καταφερε να ξεκλεψει ο Harris απο τα μεροκαματα του.
Φανερο στον ηχο τους οτι ειχαν μηδενικο χρονο για προβες.
Αρσγε να ηξεραν τοτε τα lads οτι θα γινονταν μια απο τις πιο iconic metal μπάντες στην ιστορια του ροκ?
Το Strange World ενα απο τα πιο ωραια metal μπλουζ που γραφτηκαν ποτε.
Αυτο το τραγουδι μονο ο μακαριτης (στα νιατα του) μπορουσε να το βγάλει οπως επρεπε.
ο Dickinson απλα οχι σε αυτο, αν και τεραστιος σε ολα τ’ αλλα.
 

teaserman

Μέγας
Εγγρ.
20 Νοε 2015
Μηνύματα
5.744
Κριτικές
1
Like
10.140
Πόντοι
3.556
ποτέ μην λές ποτέ :grin: (τους πήρε βέβαια κάποιες δεκαετίες... )

Αχαχαχαχ!!! Καταντια!!:2funny::2funny:
του Ντικινσον πηγε να του πεσει το μικροφωνο στην αρχη που πηγε να κανει μαγκια…
:2funny::2funny::2funny:
α ρε καργιολη χρονε….
 
OP
OP
spipis71

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
ένα μεγάλο μπράβο στους Maiden

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom