alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.287
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.315
- Πόντοι
- 8.006
Εγω δεν εχασα συγγενη εκεινη την εποχη.Τα χύμα κριτήρια γενικεύσεις(κομμουνιστής=φονιάς) αδιάφορα ε;;;![]()
Ρωτα οσους μεγαλωσαν ορφανοι για το αν γενικευουν ή οχι.
Εγω δεν εχασα συγγενη εκεινη την εποχη.Τα χύμα κριτήρια γενικεύσεις(κομμουνιστής=φονιάς) αδιάφορα ε;;;![]()
το ιδιωνυμο και τα νησια τα ξεκινησε ο βενιζελος παντως εικοσι χρονια πριν....και τοτε δεν ειχε υπαρξει κανενας εμφυλιοςΚινδυνευες, γιατι ειχες αιματοκυλισει μια χωρα που προσπαθουσε μετα τον πολεμο να σταθει στα ποδια της.
Δηλαδη εισαι οπαδος της εκτελεσης με τσεκουρια και μαχαιρια?
Και απο πού κι ως πού "ορθώς" τους σκοτωσε? Εγινε δικη? Εγινε καποια επιλογη?
Σαν δεν ντρεπεστε λιγο μερικοι, να υποστηριζετε απλους φονιαδες.
Και οι κομμουνιστές έχασαν κόσμο....αλλά ναι οι κομμουνιστές ήταν οι κακοί...στους άλλους το συγχωροχάρτι,έπρεπε να κάτσουν να τους φυλακίζουν,στέλνουν εξορία,εκτελούν απλά κ μόνο επειδή ήταν κομμουνιστές μέχρι να αλλάξουν γνώμη.Εγω δεν εχασα συγγενη εκεινη την εποχη.
Ρωτα οσους μεγαλωσαν ορφανοι για το αν γενικευουν ή οχι.
Σε αυτό το σημείο να σου υπενθυμίσω πως έτσι κ ήσουν κομμουνιστής κινδύνευες με εκτέλεση,εξορία,φυλάκα ή το έχεις υπόψιν;;;
Μέχρι την νομιμοποίηση του κόμματος.

Οι κομμουνιστες ηρξαντο χειρών αδίκων.Και οι κομμουνιστές έχασαν κόσμο....αλλά ναι οι κομμουνιστές ήταν οι κακοί...στους άλλους το συγχωροχάρτι,έπρεπε να κάτσουν να τους φυλακίζουν,στέλνουν εξορία,εκτελούν απλά κ μόνο επειδή ήταν κομμουνιστές μέχρι να αλλάξουν γνώμη.
Σε τέτοια κατάσταση λογικό ήταν οι κομμουνιστές να τα παίξουν όλα για όλα όταν παρουσιάστηκε η ευκαιρία κ πολύ καλά έκαναν....
Τρίχες κατσαρές...γιατί το κράτος δεν δέχονταν το κκ ως συνομιλιτή;;;Οι κομμουνιστες ηρξαντο χειρών αδίκων.
Δεν θα καθοταν το κρατος να το καταργησουν με τα χερια σταυρωμενα.
Αυτα ειναι λυμενα, δεν υπαρχει λογος να τα ξανασυζηταμε.
αν αναφερεσαι στη μάχη του Μελιγαλά, ορθώς ο ΕΛΑΣ σκότωσε τους Ταγματασφαλίτες-συνεργατες των Γερμανων....
το ιδιωνυμο και τα νησια τα ξεκινησε ο βενιζελος παντως εικοσι χρονια πριν....και τοτε δεν ειχε υπαρξει κανενας εμφυλιος
Θελεις να σου απαντησω με τα δεδομενα του 1932, που εγινε το ιδιωνυμο?Αλήθεια με ποια δίκαια,ορθά κ δημοκρατικά κριτήρια τα κκ ήταν παράνομα;;;
Ας μας πει ο κυρ alex που είναι τόσο αντικειμενικός κ δίκαιος....
Η κουβέντα με μειράκια δεν έχει νόημα για τέτοια ζητήματα ....Τρίχες κατσαρές...γιατί το κράτος δεν δέχονταν το κκ ως συνομιλιτή;;;
Δημοκρατικά,ωραία κ φιλελεύθερα......
τοτε εγινε ενα λαθος τυπεΓια να μην τα λέτε όπως γουστάρετε ....
Στο Μελιγαλά οι διαστρεμμένοι του πουσταρά Βελουχιώτη σκότωσαν ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΤΑΓΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ , αλλά και πολλούς αποδεδειγμένα αμάχους (γυναίκες, γέρους , παιδιά).
Αλλά και τους ταγματασφαλίτες ΟΛΟΥΣ , χωρίς να εξετασθεί αν βάρυνε τον καθένα κάποια συγκεκριμένη κατηγορία, απλά και μόνο επειδή είχαν συμεμτάσχει στα ΤΑ.
Μετά το συμμοριτοπόλεμο όμως, το ελληνικό κράτος,
ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΚΆΠΟΙΕΣ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΡΥΝΟΝΤΑΝ ΜΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ (π.χ. Στέφανος Λιώλιος).
Υπάρχει μία διαφορά έτσι ;;;;;;;
Αν λειτουργούσε το ίδιο και το ελληνικό κράτος,
όλα τα κουμμούνια θα τα είχε στείλει στο διάολο.
Φλωράκη , Βαφειάδη και δεν συμμαζεύεται ....
Λοιπον, επειδη σας βαρεθηκα.μην το ψαχνεις...ο τυπος απο ιστορια ειναι κουκουρουκου !
τοτε εγινε ενα λαθος τυπε
μηπως ηρθε η ωρα να διορθωσουμε εκεινο το λαθος?
http://[URL unfurl="true"]www.myemoticons.com/images/people/baddies/hatchet.gif[/img[/URL]]
[/quote] ;D :headbang3: :headbang3:
Βρε απάντησε εσύ...και δεν θέλω κάτι άλλο....Θελεις να σου απαντησω με τα δεδομενα του 1932, που εγινε το ιδιωνυμο?
Πολυ απλα, τα κομμουνιστικα κομματα πρεσβευαν την καταλυση του υπαρχοντος συστηματος και θεωρουντο προδοτικα. Τι να κανουμε τωρα?
Τα κκ ήταν ΠΑΝΤΑ στην παρανομία!!!!Η κουβέντα με μειράκια δεν έχει νόημα για τέτοια ζητήματα ....
αλλά για τους ενήλικες,
ξέρουμε ότι το κράτος δεν καταδίωξε κανέναν κουμμουνιστή ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ του.
ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑΙ,
ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ....
Θελεις να σου απαντησω με τα δεδομενα του 1932, που εγινε το ιδιωνυμο?
Πολυ απλα, τα κομμουνιστικα κομματα πρεσβευαν την καταλυση του υπαρχοντος συστηματος και θεωρουντο προδοτικα. Τι να κανουμε τωρα?
τοτε εγινε ενα λαθος τυπε
μηπως ηρθε η ωρα να διορθωσουμε εκεινο το λαθος?
http://[URL unfurl="true"]www.myemoticons.com/images/people/baddies/hatchet.gif[/img[/URL]]
[/quote]
:2funny: :2funny: :2funny:
και τις κομ-μουνάρες ? :2funny:
Αληθες.Ανακριβές.
Το 1924 , το ΚΚΕ είχε υιοθετήσει τις θέσεις της Κουμμουνιστικής Διεθνούς,
για τη Μακεδονία , οι οποίες ισοδυνούσαν με εσχατη προδοσία
(ταυτίζονταν με τον βουλγάρικο μεγαλοϊδεατισμό).
ΤΟΤΕ ΤΕΘΗΚΕ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ 1η ΦΟΡΑ !
Γιατί ζητούσε επισήμως ως κόμμα, αποκοπή της Μακεδονίας-Θράκης
από τον ελληνικό κορμό !!!
Ωραία κ γιατί να το απαγορεύσεις;;;Ανακριβές.
Το 1924 , το ΚΚΕ είχε υιοθετήσει τις θέσεις της Κουμμουνιστικής Διεθνούς,
για τη Μακεδονία , οι οποίες ισοδυνούσαν με εσχατη προδοσία
(ταυτίζονταν με τον βουλγάρικο μεγαλοϊδεατισμό).
ΤΟΤΕ ΤΕΘΗΚΕ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ 1η ΦΟΡΑ !
Γιατί ζητούσε επισήμως ως κόμμα, αποκοπή της Μακεδονίας-Θράκης
από τον ελληνικό κορμό !!!
Τα κκ ήταν ΠΑΝΤΑ στην παρανομία!!!!
Ακριβώς για τις ιδέες τους που ενοχλούσαν την αστική τάξη....