Boldemort
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 4 Σεπ 2009
- Μηνύματα
- 47.529
- Κριτικές
- 12
- Like
- 45
- Πόντοι
- 1.220
οποιος πηγε ΣΦ εκλαψε δακρυ μαυρο. και δεν ηταν και φλωρος σα και σενα. κανε τις πραξεις λοιπον ;)
Γαμησετα δικε μου.
Ειδικα εγω που ειμαι φλωρακι θα πηξω εκει
οποιος πηγε ΣΦ εκλαψε δακρυ μαυρο. και δεν ηταν και φλωρος σα και σενα. κανε τις πραξεις λοιπον ;)
Nαι.γιατι τα σφαξε ο μπελογιαννης;
Αμ θα είναι....τα μειώσαν τα κονδύλια τύπε λόγω κρισης...κάθε μέρα φασουλάδα θα τρως....
+κάμψεις.

οχι ρε αστους να λενε. Θα με ειδοποιησουν![]()
Να κ ένα καλό από την κρίση,γλιτώνουν το τσιρλιπιπί τα φαντάρια.δεν υπαρχουν φαγητα,λενε στους στρατιωτες να πανε να φανε εξω! ΣΤΕΡΓΙΟΥ ALL TIME CLASSIC!!!!!!!!

Οχι μονο στο Μελιγαλα.![]()
![]()
Πότε;;;
Η χούντα για κατασκοπεία τον κατηγόρησε,όχι για φόνους....ααα ναι ως κομμουνιστής ήσουν κ φονιάς ξέχασα,τον Μελιγαλά όλοι τον χρεώνονταν.
Σαν το ΦΠΑ ένα πράγμα.....
με το αβραμιανο ημερολοιο ειναι τα 6 μηνακια φυλακη![]()
![]()
αν ναι θα ειναι 1 μερα![]()
![]()
![]()
Ο Μπελογιάννης αυτοπροσώπος τα έσφαξε,υπήρχαν κ αυτόπτεις μάρτυρες;;;Οχι μονο στο Μελιγαλα.
Εσφαξε και 400 ατομα στη Ναουσα το 1949.
Τι να κανουμε. Ετσι ειναι.
Να κ ένα καλό από την κρίση,γλιτώνουν το τσιρλιπιπί τα φαντάρια.![]()

Ο Μπελογιάννης αυτοπροσώπος τα έσφαξε,υπήρχαν κ αυτόπτεις μάρτυρες;;;![]()
Nτάξει κατάλαβα πως βγάζεις τον Μπελογιάννη φονιά,με την ίδια ευκολία που τον έβγαλε κ το στρατοδικειο....
Διαβασε εδω για τα εμεσματα του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ...
τυπε κοιτα μην πεσεις σε τιποτα ζορικους παλιους και πηξεις δικε μου
Πηγαινε κατω στη Μεσσηνια και μιλα στους κατοικους περι Μπελογιαννη.Nτάξει κατάλαβα πως βγάζεις τον Μπελογιάννη φονιά,με την ίδια ευκολία που τον έβγαλε κ το στρατοδικειο....
Αμα πεσες σε ζορικο κανεις ενα βημα πισω και παιζεις αλλιως
παικτη.
πως τυπε?Αμα πεσες σε ζορικο κανεις ενα βημα πισω και παιζεις αλλιως
παικτη.
Ε τοτε δες εδω και το αποσπσμα του Ριζοσπαστη, που αναφερει τον μπελογιαννη ως πολιτικο επιτροπο στην καταληψη της Ναουσας...
Επαναλαμβάνω,πώς ο Μπελογιάννης γίνεται φονιάς χωρίς να έχει σκοτώσει;;;Πηγαινε κατω στη Μεσσηνια και μιλα στους κατοικους περι Μπελογιαννη.
Δεν θα καλοπερασεις.
Ξερεις υπαρχουν και συγγενεις των νεκρων.

πως τυπε?
πες οτι καποιος παλιος σου κολλαει
τι θα κανεις?