pz89
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Δεκ 2010
- Μηνύματα
- 33.207
- Κριτικές
- 14
- Like
- 26
- Πόντοι
- 376
what a fuck??? :oΕσφαξε και ο Μορτης 1.400 ατομα στο Μελιγαλα με τσεκουρια και μαχαιρια?
έσφαξε ο Μπελογιάννης 1.400 άτομα στο Μελιγάλα με τσεκούρια κ μαχαίρια;;;
what a fuck??? :oΕσφαξε και ο Μορτης 1.400 ατομα στο Μελιγαλα με τσεκουρια και μαχαιρια?
Δεν σε εχει κοψει δηλαδη τωρα κρυος ιδρωτας ε?

Το ξερω απλα ποσταρω και το παραπανω για να καταλαβουν
οτι τσαμπα πανε να με ψαρωσουν![]()
![]()
αυτο πανε να κανουν απλα. Μπλοφαρουν.

Εσφαξε και ο Μορτης 1.400 ατομα στο Μελιγαλα με τσεκουρια και μαχαιρια?
τυπε καταλαβαινεις πως ψαρωναν τους νεους οταν ηταν αυτοι φανταροιΤο ξερω απλα ποσταρω και το παραπανω για να καταλαβουν
οτι τσαμπα πανε να με ψαρωσουν![]()
![]()
αυτο πανε να κανουν απλα. Μπλοφαρουν.
Ρώτησα πρώτος.γιατι τα σφαξε ο μπελογιαννης;
what a fuck??? :o
έσφαξε ο Μπελογιάννης 1.400 άτομα στο Μελιγάλα με τσεκούρια κ μαχαίρια;;;
6 μηνακια ειναι τυπεΕ εισαι αστειος![]()
![]()
ααχαχαχαχα ακου τι λεει... και μια στο εκατομυριο να γινοταν
αυτο που λες... ωραια θα τρωγα φυλακη για 2 μηνες... θα με κρατουσανε παραπανω.
Και τι εγινε.
Ούτε σε κάμπινγκ ε;;;;χαχαχαχχα τσαμπα θα με ταιζουνε εκει μεσα
υπνος , φαι... δε πα να με κρατησουν και 5 μηνες...
θα κανω και τα κονεδακια μου με τους λοχαγους θα μου δωσουν και
υπολογιστη οποτε θα αρχισω να προγραμματιζω κιολας εκει... θα κατεβασω
κανναν compiler απο το νετ ... υπνος , φαι , προγραμματισμος και αγιος ο θεος.
μόρτη αν κατάλαβα καλά δεν σου έχει έρθει το χαρτί ακόμα, έτσι δεν είναι?χαχαχαχχα τσαμπα θα με ταιζουνε εκει μεσα
υπνος , φαι... δε πα να με κρατησουν και 5 μηνες...
θα κανω και τα κονεδακια μου με τους λοχαγους θα μου δωσουν και
υπολογιστη οποτε θα αρχισω να προγραμματιζω κιολας εκει... θα κατεβασω
κανναν compiler απο το νετ ... υπνος , φαι , προγραμματισμος και αγιος ο θεος.
χαχαχαχχα τσαμπα θα με ταιζουνε εκει μεσα
υπνος , φαι... δε πα να με κρατησουν και 5 μηνες...
θα κανω και τα κονεδακια μου με τους λοχαγους θα μου δωσουν και
υπολογιστη οποτε θα αρχισω να προγραμματιζω κιολας εκει... θα κατεβασω
κανναν compiler απο το νετ ... υπνος , φαι , προγραμματισμος και αγιος ο θεος.
μόρτη αν κατάλαβα καλά δεν σου έχει έρθει το χαρτί ακόμα, έτσι δεν είναι?![]()
χαχαχαχχα τσαμπα θα με ταιζουνε εκει μεσα
υπνος , φαι... δε πα να με κρατησουν και 5 μηνες...
θα κανω και τα κονεδακια μου με τους λοχαγους θα μου δωσουν και
υπολογιστη οποτε θα αρχισω να προγραμματιζω κιολας εκει... θα κατεβασω
κανναν compiler απο το νετ ... υπνος , φαι , προγραμματισμος και αγιος ο θεος.
τυπε κοιτα μην πεσεις σε τιποτα ζορικους παλιους και πηξεις δικε μουχαχαχαχχα τσαμπα θα με ταιζουνε εκει μεσα
υπνος , φαι... δε πα να με κρατησουν και 5 μηνες...
θα κανω και τα κονεδακια μου με τους λοχαγους θα μου δωσουν και
υπολογιστη οποτε θα αρχισω να προγραμματιζω κιολας εκει... θα κατεβασω
κανναν compiler απο το νετ ... υπνος , φαι , προγραμματισμος και αγιος ο θεος.
Αμ θα είναι....τα μειώσαν τα κονδύλια τύπε λόγω κρισης...κάθε μέρα φασουλάδα θα τρως....πζ89 ξερεις τι σημαινει τσαμπα φαι? μπουχαχαχαχα
αρκει να μην ειναι απο το 1980
τυπε οι γονεις μου εχουν βελαξει δεν μπορουνε αλλο
χθες κατεβασα μισο κιλο φετα μονος μου
τυπε καταλαβαινεις πως ψαρωναν τους νεους οταν ηταν αυτοι φανταροι
με κατι τετοια
δικε μου μην μασας
μόρτη αν κατάλαβα καλά δεν σου έχει έρθει το χαρτί ακόμα, έτσι δεν είναι?![]()
σιγα το φαγητο!