Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τι παραμιλας μωρε?πΑΙΔΙΑ η Β'ΕΣΣΟ ειναι αρχες Μαιου ή τελος?
πΑΙΔΙΑ η Β'ΕΣΣΟ ειναι αρχες Μαιου ή τελος?
Αρα επρεπε να πας τωρα το Μαρτιο.Ρε κοπαναρέοι ετσι γραφει το μαραφέτι :-

Αρα επρεπε να πας τωρα το Μαρτιο.
Λιποτακτης.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
H B' ΕΣΣΟ ειναι τον μαρτιο η Γ' τον μαιο
εχουν γινει 6 οι εσσο στο πεζικο!
Εξι ηταν απο παντα.H B' ΕΣΣΟ ειναι τον μαρτιο η Γ' τον μαιο
εχουν γινει 6 οι εσσο στο πεζικο!
Ειναι αρχαίοι ρε οι τύποι.
Α Φλεβαρη, Β Μαη, Γ Αυγ, Δ Νοε.
Κάθε εσσο την σπαγανε σε δύο υποεσσό τωρα τελευταία.
Δηλαδη τον 1ο μηνα παρουσιαζοταν η μιση εσσο και τον επομενο οι αλλοι μισοι ψαραδες.
Αν ισχυει ακομα αυτο, μπορει να την φας και Ιούνη![]()
Μην τον καθησυχαζεις.Ειναι αρχαίοι ρε οι τύποι.
Α Φλεβαρη, Β Μαη, Γ Αυγ, Δ Νοε.
Κάθε εσσο την σπαγανε σε δύο υποεσσό τωρα τελευταία.
Δηλαδη τον 1ο μηνα παρουσιαζοταν η μιση εσσο και τον επομενο οι αλλοι μισοι ψαραδες.
Αν ισχυει ακομα αυτο, μπορει να την φας και Ιούνη
Εντιτ, ωχ τα αλλάξαν πάλι?
Τωρα ειδα το ποστ του ρεντμανκάτι :o
αρχές του μήνα είναι πάντωςελα ρε ακορεστε παικτη. Πες του τα γιατι πανε να με βγαλουν
και λιποτακτη οι μαιμουδαράδες εδω. Αφου ετσι μου γραφει
Β'ΕΣΣΟ (Μαιος 2012)
Σιγά μην τον τουφεκίσουν κιόλας.Μην τον καθησυχαζεις.
Λιποτακτης ηδη. Αυλωνα τρια χρονακια.

ελα ρε ακορεστε παικτη. Πες του τα γιατι πανε να με βγαλουν
και λιποτακτη οι μαιμουδαράδες εδω. Αφου ετσι μου γραφει
Β'ΕΣΣΟ (Μαιος 2012)
Τύπε μου λυπάμαι που στο λέω αλλά πας απόσπασμα....χαχαχα ασε ρε γατακι αλεξ71.
Δεν ψαρωνω απο τετοια εγω.
Αλλωστε εχω ηδη εκτυπωσει τι γραφει το συστημα
σε περιπτωση που γινοταν καμια μαλακια και τους το εριχνε κανας
γιωτομπαλας χακερας![]()
![]()