Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
απλο τυπε μου....θα πεις οτι τελευταια σκεφτεσαι σοβαρα την αυτοκτονια και οτι η ζωη σου δεν εχει κανενα νοημα.....στην πολλη αναγκη θα κανεις μια ψευτοαποπειρα απο κανενα ανοιχτο παραθυροMαγκες σας αναγγελω περιλυπως οτι με ξανακαλεσανε για επανεξεταση του Ι5 μου.
Τωρα αντε να τους πεισω οτι αντιμετωπιζω ψυχολογικο.Τελικα τον στρατο δεν
το γλιτωνεις ποτε!!
τυπε κανε μια λιστα απτα ποστ σου στο σαιτMαγκες σας αναγγελω περιλυπως οτι με ξανακαλεσανε για επανεξεταση του Ι5 μου.
Τωρα αντε να τους πεισω οτι αντιμετωπιζω ψυχολογικο.Τελικα τον στρατο δεν
το γλιτωνεις ποτε!!
Mαγκες σας αναγγελω περιλυπως οτι με ξανακαλεσανε για επανεξεταση του Ι5 μου.
Τωρα αντε να τους πεισω οτι αντιμετωπιζω ψυχολογικο.Τελικα τον στρατο δεν
το γλιτωνεις ποτε!!
Αν με βρουν οτι δεν αντιμετωπιζω τιποτα θα με ξαναστ5ειλουν εκει μεσα παλι στην κολαση που λεγεται στρατος!!
Θα σου ελεγα να το παιξεις πουστης, αλλα πλεον ο στρατος ολα τα σφαζει ολα τα μαχαιρωνει. Δεν κανει διακρισεις.Mαγκες σας αναγγελω περιλυπως οτι με ξανακαλεσανε για επανεξεταση του Ι5 μου.
Τωρα αντε να τους πεισω οτι αντιμετωπιζω ψυχολογικο.Τελικα τον στρατο δεν
το γλιτωνεις ποτε!!
Αν με βρουν οτι δεν αντιμετωπιζω τιποτα θα με ξαναστ5ειλουν εκει μεσα παλι στην κολαση που λεγεται στρατος!!

Ναι σκεφτομαι να παρω καμια αναπτηρα και θα του τη δωσω του ψυχολογου να με καψει δηθεν παρα να με στειλει εκει μεσα παλι.
και θα επιμενω τι λες θα πιασει;

Ναι σκεφτομαι να παρω καμια αναπτηρα και θα του τη δωσω του ψυχολογου να με καψει δηθεν παρα να με στειλει εκει μεσα παλι.
και θα επιμενω τι λες θα πιασει;
Εγω λεω να εισαι ο εαυτος σου. Θα πιασει. ;)Ναι σκεφτομαι να παρω καμια αναπτηρα και θα του τη δωσω του ψυχολογου να με καψει δηθεν παρα να με στειλει εκει μεσα παλι.
και θα επιμενω τι λες θα πιασει;
τυπε λιγες μερες πριν μπεις παρε δυο ασπιρινες,αδειασε ενα κουτι πηγαινε στο νοσοκομειο με δηθεν αποπειρα,νοσηλευσου και σιγουρα ο ψυχιατρος θα σου δωσει παλι χαρτι....ε θα φας κανενα σωληνα για πλυση στομαχου,κανενα κωλοδαχτυλο κλπ αλλα μπρος στα καλλη τι ειν ο πονος;αναβολη θα παρεις...Ναι σκεφτομαι να παρω καμια αναπτηρα και θα του τη δωσω του ψυχολογου να με καψει δηθεν παρα να με στειλει εκει μεσα παλι.
και θα επιμενω τι λες θα πιασει;
Εξαστάται που θα πας.εχω ακουσει πολυ αριλικι τα φανταρακια....
θα σκυλοβαρεθουμε εκει μεσα.
Φιλε οτι και να κανω αν ειναι κανενας υψηλοβαθμος και καταλαβει οτι τον δουλευωντυσου σειλορ μουν στην ακροαση
Πάντως τύπε αν βρεις το ''παραθυράκι'' που χρειάζεται στείλε κανένα pm κ δώθε.Φιλε οτι και να κανω αν ειναι κανενας υψηλοβαθμος και καταλαβει οτι τον δουλευω
θα με στειλει σιγουρα μεσα!και μετα κλαψε με μανα

μια χαρα είναιΕχεις πραγματικα προβλημα και εισαι Ι5 εισαι ο κλασσικος που δεν θελει να παει στρατο και κανει τα παντα?
Εδω και καποιους μηνες εχω σχεση με μια κοπελα!!
Εδω και καμια 20αρια μερες το ειχαμε κανει χωρις
προφυλαξη αλλα απο οπισθεν!!Εν τω μεταξυ προσφατα
μου παραπονιεται οτι δεν τις εχει ερθει περιοδος ακομα
και επρεπε να τις εχει ερθει εδω και 5 μερες
Τις 15 Νοεμβρη,!!Υπαρχει περιπτωση να χει μεινει
εγκυος??,Οσες φορες το χουμε κανει μονο απο πισω
ποτε απο μπροστα!!!