Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
koko εισαι και μαλακας αν δεν καταλαβαινεις κατι μην μιλας
μην γινεσαι μαλακας διασκευαζοντας τις παπαριές που γραφω
σου φανηκε αστειο οτι εχουν ιντερνετ τα στρατοπαιδα οπως εγραψε καποιος και λες "πανε σε κανα νησι" καπως ετσι δεν θυμαμαι ακριβως
εννοωντας οτι εκει θα ειναι τοσο μαυρα τα πραγματα που αυτο ειναι απιθανο
και μετα ελεγες για τουριστριες στην ροδο
οτι να ναι
εγω απο θεμα ιδεολογικο δεν γουσταρα τον στρατο..πολλη το ψαχνεις και ακυρωνεις τα παραπανω που εγραψες.. ;)Φίλε εγώ στα 14 μου είχα ρίξει και με AK 47 και με πιστόλι.Βαραγα τότε τενεκέδες σε μεγάλη απόσταση.Άσχετα αν τελιά πετύχαινα μπεκάτσες![]()
Όμως δεν ξέρω ρε συ..Ίσως που βλέπω τη χώρα μου να γαμιέται από το Γιωργάκη και το ΔΝΤ,που βλέπω ότι ο κόσμος έγινε πολύ κωλόκοσμος δεν μου κάνει πολύ καρδιά να τους υπερασπιστώ..Αγωνίζομαι να ξαναγίνει η Ελλάδα όπως ήταν πριν 30 χρόνια και να ναι ο κόσμος άντρες και γυναίκες με τα όλα τους και εγώ στην πρώτη γραμμή και που λέει ο λόγος και μια ώρα πριν θα θελα να μου δείξουν πρόχειρα πως να πυροβολώ.

επειδη ημουν πριν λιγα χρονια στρατο και οχι την δεκαετια του 80
το 80% των εξοδουχων και μην πω παραπανω πανε σε ιντερνετ καφε
τωρα γιατι θεωρεις μαλακια να εχει και στο στρατοπεδο οποτε να γλιτωνει καποιος τα λεφτα η να "ξεχνιεται" εστω για λιγη ωρα δεν θα συμφωνησουν και πολυ μαζι σου συμφωνα με αυτα που εζησα γιατι ολοι αυτο καναν
Λοιπόν αν βγω Ι4 κάθε πότε θα δικαιούμαι έξοδο και άδεια;;Τ μόνο που θέλω όταν βγαίνω είναι να πηγαίνω σε υπολογιστή με ιντερνετ να στέλνω βιογραφικά,να ελέγχω την εξέλιξη των αιτήσεών μου και να μπορούν ρε παιδί μου να επικοινωνήσει ένας εργοδότης μαζί μου..Φαντάζεσαι να κάνω αιτήσεις και να μου στείλει ο εργοδότης email και γω να μην πάρω πρέφα για μέρες όπου όταν το δω θα ναι πολύ αργά;;
κινητό και πλήρωσε κάποια υπηρεσία ιντερνετ στην εταιρία που είσαι.Λοιπόν αν βγω Ι4 κάθε πότε θα δικαιούμαι έξοδο και άδεια;;Τ μόνο που θέλω όταν βγαίνω είναι να πηγαίνω σε υπολογιστή με ιντερνετ να στέλνω βιογραφικά,να ελέγχω την εξέλιξη των αιτήσεών μου και να μπορούν ρε παιδί μου να επικοινωνήσει ένας εργοδότης μαζί μου..Φαντάζεσαι να κάνω αιτήσεις και να μου στείλει ο εργοδότης email και γω να μην πάρω πρέφα για μέρες όπου όταν το δω θα ναι πολύ αργά;;
μην το φανταζεσαι.
αποδεξου το για να μην στεοχωρηθεις οταν συμβει
και παρτο χαλαρα.
δεν θα παθεις τπτ.
9 μηνες ειναι
κινητό και πλήρωσε κάποια υπηρεσία ιντερνετ στην εταιρία που είσαι.
απλούστατο.
κατα τα αλλα το θεμα ιντερνετ στα στρατοπαιδα ειναι για γελια


Μα ρε φίλε εμένα η ανησυχία μου είναι να κάνω τις αιτήσεις μου και να βρω κάτι γιατί βλέπεις έξω οι προσλήψεις γίνονται κάθε Σεπτέμβρη με χρι Δεκέμβρη για το επόμενο καλοκαίρι.έπειτα γεμίζουν οι θέσεις και θέλω όσο τίποτε να βρω κάτι και να ξέρω τελειώνοντας το στρατό ότι θα αρχίζω να δουλεύω κάπου..
Έλα όμως που δεν επιτρέπουν κινητά!!Αλιώς θα παιρνα ένα Blackberry..Και άσε που δεν μπορώ με το κινητό να ανοίγω και να στέλνω Word αρχεία..
αυτο σαν να ειπες οτι ειναι μαλακια φανταζει