Νέα

Περί θητείας στρατού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα JohnKal
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 280K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Το ΥΕΘΑ εξετάζει το ενδεχόμενο στρατιωτικής θητείας στα 18...

  • Συμφωνω

    Ψήφοι: 172 44,6%
  • Διαφωνω

    Ψήφοι: 15 3,9%
  • Να παραμείνει όπως έχει σήμερα

    Ψήφοι: 33 8,5%
  • Είμαι κατά της υποχρεωτικής στράτευσης γενικά

    Ψήφοι: 162 42,0%
  • Δεν ξέρω / Δεν απαντώ

    Ψήφοι: 4 1,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    386

CrashTest

Μέλος
Εγγρ.
29 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.076
Like
10
Πόντοι
16
προσβαλες πολυ κοσμο πατσαβουρα :cheesy:

Μπα , προσωπική του άποψη είναι . Εγώ προσωπικά δε , πιστεύω ότι κανένας δεν είναι ακριβώς όπως είναι και στο φόρουμ. Αν μη τι άλλο μιλάμε λιγότερο  :2funny:
 

Nio16

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
8.394
Like
3
Πόντοι
66
Μπα , προσωπική του άποψη είναι . Εγώ προσωπικά δε , πιστεύω ότι κανένας δεν είναι ακριβώς όπως είναι και στο φόρουμ. Αν μη τι άλλο μιλάμε λιγότερο  :2funny:
γιατι ειναι στη ζωη για να ειναι σε ενα φορουμ.
 

Nio16

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
8.394
Like
3
Πόντοι
66
ακολουθει αναλυση...
οπως κανεις δεν ειναι ακριβως οπως παρουσιαζεται στην πραγματικη ζωη
το ιδιο ισχυει κ για ενα φορουμ.

ευτυχως υπαρχουν εξαιρεσεις...
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
45
Πόντοι
1.220

CrashTest

Μέλος
Εγγρ.
29 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.076
Like
10
Πόντοι
16
ακολουθει αναλυση...
οπως κανεις δεν ειναι ακριβως οπως παρουσιαζεται στην πραγματικη ζωη
το ιδιο ισχυει κ για ενα φορουμ.

ευτυχως υπαρχουν εξαιρεσεις...

Δεν το εννοώ έτσι. Εννοώ ότι όλοι πίσω από μια οθόνη ,  ακούσια παραφουσκώνουμε τους χαρακτήρες μας.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Δεν το εννοώ έτσι. Εννοώ ότι όλοι ακούσια πίσω από μια οθόνη παραφουσκώνουμε τους χαρακτήρες μας.
"Μην με βλεπετε ετσι μωρε...καλούλα ειμαι στην πραγματικοτητα..."
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Nio16

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
8.394
Like
3
Πόντοι
66
Δεν το εννοώ έτσι. Εννοώ ότι όλοι πίσω από μια οθόνη ,  ακούσια παραφουσκώνουμε τους χαρακτήρες μας.
πολλοι κανουν το ιδιο και ιν ριαλ λαιφ , το ιδιο λεμε μωρε.
και εκουσια...
 

CrashTest

Μέλος
Εγγρ.
29 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.076
Like
10
Πόντοι
16
"Μην με βλεπετε ετσι μωρε...καλούλα ειμαι στην πραγματικοτητα..."
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Τσου ρε Λάκη. Ούτε τι είπα δεν κατάλαβες , που να σταθείς και σε δικαστήριο κιόλας.

Και καλούλα είμαι ρε σαλιάρη , αλλά μόνο με αυτούς που γουστάρω.  :birdman: :birdman: :birdman:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Τσου ρε Λάκη. Ούτε τι είπα δεν κατάλαβες , που να σταθείς και σε δικαστήριο κιόλας.

Και καλούλα είμαι ρε σαλιάρη , αλλά μόνο με αυτούς που γουστάρω.  :birdman: :birdman: :birdman:
Επικό ποστ. Αντε μετα να πας να κοιμηθεις. Δεν σου κανει καρδια.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom