Νέα

Περί θητείας στρατού

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα JohnKal
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 280K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

Το ΥΕΘΑ εξετάζει το ενδεχόμενο στρατιωτικής θητείας στα 18...

  • Συμφωνω

    Ψήφοι: 172 44,6%
  • Διαφωνω

    Ψήφοι: 15 3,9%
  • Να παραμείνει όπως έχει σήμερα

    Ψήφοι: 33 8,5%
  • Είμαι κατά της υποχρεωτικής στράτευσης γενικά

    Ψήφοι: 162 42,0%
  • Δεν ξέρω / Δεν απαντώ

    Ψήφοι: 4 1,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    386

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
26
Πόντοι
376
Θα περιμενεις πολυ...
O Personas πάντως σε πήρε μυρωδιά...λέγε ρε τα άλλα σου νικ,τους κλώνους σου...μπαίνεις με άλλα βρίζεις-ξεδίνεις κ ως alex71 μας το παίζεις κύριος κ ψύχραιμος. :birdman:
γουάξ ιν γουάξ αουτ
λόγκ ιν λογκ αουτ
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
Θα περιμενεις πολυ...
ο καθένας έχει το μαλακισμένο πάτερν του....

πέτρος κωνσταντίνου
κώστας λαδάκης
ερευνητής
τεμαχιστής
......

χαθηκε και αυτή η ψυχή ο σταυρος51...... :uglystupid:

 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
45
Πόντοι
1.220
χαχαχαχαχαχα μολις τεθηκε στον δικηγορο η ερωτηση κλειδι

εγινε κινεζος.

Κατα τα αλλα δικηγορε οι αλλοι που φτασανε τη χωρα σε αυτο το σημειο
θα μας πεις και εσυ ε??? α ρε βυσματακι. Εγω βαζω στοιχημα εισαι και
δημοσιος εσυ. Μεσω ΝΔ μπηκες για αυτο τους υποστηριζεις.
Αλλιως δεν θα ειχες λογο.
 

CrashTest

Μέλος
Εγγρ.
29 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.076
Like
10
Πόντοι
16
ο καθένας έχει το μαλακισμένο πάτερν του....

πέτρος κωνσταντίνου
κώστας λαδάκης
ερευνητής
τεμαχιστής
......

χαθηκε και αυτή η ψυχή ο σταυρος51...... :uglystupid:
waiting to log out.
please enter your login

Χωρίς πλάκα τώρα, είναι τρομακτικά όλα αυτα  :S
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
26
Πόντοι
376
χαχαχαχαχαχα μολις τεθηκε στον δικηγορο η ερωτηση κλειδι

εγινε κινεζος.

Κατα τα αλλα δικηγορε οι αλλοι που φτασανε τη χωρα σε αυτο το σημειο
θα μας πεις και εσυ ε??? α ρε βυσματακι. Εγω βαζω στοιχημα εισαι και
δημοσιος εσυ. Μεσω ΝΔ μπηκες για αυτο τους υποστηριζεις.
Αλλιως δεν θα ειχες λογο.
Μόρτη η αλήθεια είναι ότι σε πασοκ κ νδ υπάρχουν κ κάποιοι ιδεολόγοι...και έχουν μάλλον μεγαλύτερο πρόβλημα από τους βολεμένους(που ντάξει έχουν ένα συμφέρον).

Επίσης ο alex έχει δηλώσει πως έχει ψηφίσει κ εκτός νδ,βέβαια εδώ ο καθένας ότι θέλει είναι.

Τελοσπάντων....
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
τις προαλλες ειχε πει ενα πολυ χειροτερο για Ευελπιδων
μην μασας , ειναι μπερδεψιαρης.

α ναι το κτιριο των αυτοφωρων. παλι τον επιασα και κει. τελικα τοχει γαμησει τη μανα στα λαθη.
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
45
Πόντοι
1.220
Μόρτη η αλήθεια είναι ότι σε πασοκ κ νδ υπάρχουν κ κάποιοι ιδεολόγοι...και έχουν μάλλον μεγαλύτερο πρόβλημα από τους βολεμένους(που ντάξει έχουν ένα συμφέρον).

Επίσης ο alex έχει δηλώσει πως έχει ψηφίσει κ εκτός νδ,βέβαια εδώ ο καθένας ότι θέλει είναι.

Τελοσπάντων....

χαχαχαχαχχαχαχα ποια ειναι η ιδεολογια δηλαδη του ΠΑΣΟΚ
και της ΝΔ ρε τύπε?  :grin:

Θες να σου πω εγω ποια ειναι???

"Βγειτε να μας βολεψετε" αχαχαχχα

ασε ρε... βολεμενος ειναι ο δικηγορος. Εχεις δει καναν ιδιωτικο
αυτη τη περιοδο να σουλατσαρει τοσο πολυ εδω μεσα???

ΜΟνο ανεργοι και δημοσιοι σουλατσαρουμε εδω τοσο πολυ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom