Alexis_cool
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 5 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 2.942
- Like
- 5.894
- Πόντοι
- 1.056
Διαβολάκο μουΚαλό.Δεν ξέρω όμως από οχήματα.
μόνο από γυναίκες και παρουσιάστριες εεεε;

Διαβολάκο μουΚαλό.Δεν ξέρω όμως από οχήματα.

Πάντα.Διαβολάκο μου
μόνο από γυναίκες και παρουσιάστριες εεεε;![]()



Διαφωνώ .Χθεσινή φωτό.
![]()
Πιο δυνατή η Μάριον ως πακέτο.Προτιμῶ τὴν Ἀντριάννα.... Στά δικά μου ἡ Μάριον φαίνεται λιγουλάκι ἀνορεξική
Πιο δυνατή η Μάριον ως πακέτο.
Μέχρι τώρα η Μάριον προηγείται της Αντριάννας.Καί στὸ πακέτο διαφωνῶ... Βεβαίως περί ὀρέξεως κολοκυθόπιτα
Μέχρι τώρα η Μάριον προηγείται της Αντριάννας.
24-22.Σχετικό.Ἄσχετο....
24-22.Σχετικό.
Υποκειμενικά είναι αυτά.Ἄσχετο.... Στὴν πασαρέλα τοῦ μπορντέλου τὴν Ἀντριάννα θά διάλεγα... Ὁπότε τί μέ νοιάζει ἡ γνώμη τῶν ἄλλων;
Μά γι' αὐτό γράφω "περί ὀρέξεως κλπ..."Υποκειμενικά είναι αυτά.
Πάντως και η Αντριάνα χρόνια ΕΡΤ.Μά γι' αὐτό γράφω "περί ὀρέξεως κλπ..."
Πάντως και η Αντριάνα χρόνια ΕΡΤ.
Λογικό.Ὁ ἔρωτας καί ἡ καύλα χρόνια δέν κοιτοῦν...
Η Αντριάνα είναι πλήρες μενού.Προτιμῶ τὴν Ἀντριάννα.... Στά δικά μου μάτια ἡ Μάριον φαίνεται λιγουλάκι ἀνορεξική
Επιβλητική και η Μάριον ,Η Αντριάνα είναι πλήρες μενού.
Η Μάριον
είναι (πουτσο)- μεζεδάκι.
Η Αντριάνα είναι πλήρες μενού.
Η Μάριον
είναι (πουτσο)- μεζεδάκι.
Και η μία και η άλλη έχει και τα συν και τα πλην της.Αὐτό ἡ Μάριον εἶναι "ἐλλιπής".... Ἡ Ἀντριάννα εἶναι πλῆρες μενού καί πιό διασκεδαστική ὡς προσωπικότητα... Νομίζω...