ananeotikos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2025
- Μηνύματα
- 15.151
- Like
- 25.118
- Πόντοι
- 9.931
Μπήκαν και Τσαπανίδου και Βαγιάνη.
Αξέχαστη θα μου μείνει η ερμηνεία τους στο μυθικό τραγουδάκι "Τσοπανάκος ήμουνα..." η μουσική του οποίου ακουγόταν σε κάποια κάρτα όπου εμφανιζόταν το σήμα της ΕΡΤ.



