Nearxos
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 30 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 3.000
- Κριτικές
- 1
- Like
- 51
- Πόντοι
- 16
Νεαρχε,εγω θα ειμαι πανω ξανα τον Δεκεμβρη για κανα 6ημερο...εισαι για μια βολτα?
Σε ευχαριστώ πολύ για τη πρόταση, αλλά δε θα μπορέσω.
Καλή διασκέδαση !
Νεαρχε,εγω θα ειμαι πανω ξανα τον Δεκεμβρη για κανα 6ημερο...εισαι για μια βολτα?
Ενδέχεται να πάω στο Τέλος Οκτωβρίου στην Πράγα για τουρισμό αλλά και για την έκθεση ερότικα που έχει εκεί.Είδα στο ακόλουθο site κάτι ωραίες κοπέλες στην Πράγα.Έχετε άποψη αν είναι όπως παρουσιάζονται τα πράγματα;
edit_antisthenis: το thread συγχωνεύτηκε.
Ενδέχεται να πάω στο Τέλος Οκτωβρίου στην Πράγα για τουρισμό αλλά και για την έκθεση ερότικα που έχει εκεί.Είδα στο ακόλουθο site κάτι ωραίες κοπέλες στην Πράγα.Έχετε άποψη αν είναι όπως παρουσιάζονται τα πράγματα;
edit_antisthenis: το thread συγχωνεύτηκε.

Θελη τωρα να ερθη Αθηνα και προβληματιζομαι λιγο τι να της πω για τον αρχηγο των διπλα και τον λογιστη του που με εχουν κανει μπαν-ιο.Φίλε έχεις δίκιο για την ακρίβεια από την άλλη όμως που αλλού να βρεις τόσο ωραίες γυναίκες;
Η Ευρώπη είναι gourmet …
Απο τοτε που η ανατολικη Ευρωπη εγινε ενα με την δυτικη δεν υπαρχουν πλεον τετοιου ειδους τιμες. Αν θελης να πας σε privat στην Πραγα θα πληρωσης γυρο στα 120 ευρο την ωρα και θα βρης τα ιδια μωρα που βρησκης και στην Αθηνα σε στουντιο.
Όχι δε θα βρεις ίδια μωρά με Αθήνα. Θα βρεις καλύτερα.
Αν θες να πούμε ότι θα βρεις ίδια μωρά με Βερολίνο π.χ., τότε να συμφωνίσουμε.
Η Ελλάδα παραμένει κάποια σκαλοπάτια πιο κάτω. Επιμένω.
Όχι δε θα βρεις ίδια μωρά με Αθήνα. Θα βρεις καλύτερα.
Αν θες να πούμε ότι θα βρεις ίδια μωρά με Βερολίνο π.χ., τότε να συμφωνίσουμε.
Η Ελλάδα παραμένει κάποια σκαλοπάτια πιο κάτω. Επιμένω.
Για οσους εχουν φιλοδοξιες, βγαλτε τον χαρακα και μετρηστε μηκος. Μου λει οτι ενα απο τα κριτηρια για να γινης porn star πρεπει να τον εχης πανω απο 21 εκατοστα
και να σου σηκωνεται αμεσως χωρις καθηστερησεις. Ολοι που δουλευουν μαζι της κοντευουν να τυφλωθουν απο to Viagra
Οταν λες Νεαρχε θα βρουμε καλυτερα που θα τα βρουμε / στα privats ή στα strip ????
εγω δεν καταλαβα αν το sweetparadise ειναι club κανονικο h στριπτιζαδικο με υπηρεσιες αλλα καταλαβα οτι κατι παιζεται εκει...
εγω δεν καταλαβα αν το sweetparadise ειναι club κανονικο h στριπτιζαδικο με υπηρεσιες αλλα καταλαβα οτι κατι παιζεται εκει...
εγω δεν καταλαβα αν το sweetparadise ειναι club κανονικο h στριπτιζαδικο με υπηρεσιες αλλα καταλαβα οτι κατι παιζεται εκει...