Επισκέπτης
με ποια απο τις 2 ναυαγοσωστριες του Baywatch,καυλωνατε/καυλωνετε περισσοτερο?
παμελα τυπε![]()
![]()
![]()
προσωπικα με την καρμεν πολυ περισσοτερο τυπε,αλλα και οι 2 μαζι θα εχουν στοιχειωσει τις φαντασιωσεις πολλων ανδρων.![]()

τυπε το baywatch ηταν ενα μουνολιβαδο.καλυτερο κι απο σοφτ τσοντα![]()

τυπε το baywatch ηταν ενα μουνολιβαδο.καλυτερο κι απο σοφτ τσοντα![]()

η παμελα ηταν η απολυτη απόλυτη γυναίκα των 90s
και οχι μονο...παντως οι τυπαδες με τους οποιους ηταν και οι 2 παντρεμενες,εφαγαν καλα τυπε.![]()
παντως οι τυπαδες με τους οποιους ηταν και οι 2 παντρεμενες,εφαγαν καλα τυπε.![]()

και μετα τις απαξιωσαν κι ολας τυπε.μπορει να ειναι μπουρδελιαρηδες χυστες κι αυτοι![]()
![]()

και οχι μονο...![]()

