You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πάμε Ελλαδάρα!!!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 11K
- Εμφανίσεις 406K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.534
- Like
- 29.458
- Πόντοι
- 5.506
Ο κακομοίρης ο Αρτυματάς εδωσε ασιστ στον επιθετικο,μετα εκανε χερι, μετα εκανε πεναλτυ,τι αλλο να κανει.
Διαγραμμένο μέλος 165440
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 5.028
- Like
- 203
- Πόντοι
- 66
Θα χάσουμε, καμία ανατροπή δεν θα συμβεί.
ntinosspa14
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 1.213
- Κριτικές
- 18
- Like
- 866
- Πόντοι
- 546
el sombrero @sombrerogr 1 ώραΠριν από 1 ώρα
Περισσότερα
0-1:"Tίμιο Βέλγιο"
2-1:"Ρε τους κωλοβέλγους, το'δωσαν τελικά"
2-3:"Τίμιο Βέλγιο, τα'λεγα, δεν τα'λεγα;"
3-3:"Ντροπή ρε Βέλ..."
3-4:"Τα'λεγα"
το ιδιο αν δουμε καμια ανατροπη με τους κουμπαρους
Περισσότερα
0-1:"Tίμιο Βέλγιο"
2-1:"Ρε τους κωλοβέλγους, το'δωσαν τελικά"
2-3:"Τίμιο Βέλγιο, τα'λεγα, δεν τα'λεγα;"
3-3:"Ντροπή ρε Βέλ..."
3-4:"Τα'λεγα"
το ιδιο αν δουμε καμια ανατροπη με τους κουμπαρους
Διαγραμμένο μέλος 165440
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 5.028
- Like
- 203
- Πόντοι
- 66
Όλα τα λεφτά η ασίστ του Λαιφη
Διαγραμμένο μέλος 165440
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 5.028
- Like
- 203
- Πόντοι
- 66
Η Ερτ3 έχει match point ταινιαρα.
alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.287
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.315
- Πόντοι
- 8.006
Παμε να την δουμε. Τελειωσε το ματς.Η Ερτ3 έχει match point ταινιαρα.
Διαγραμμένο μέλος 165440
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 5.028
- Like
- 203
- Πόντοι
- 66
Εκτιθεμαι διαρκώς...ο Τζιόλης μας δίνει την πρόκριση
OMegasRagnar
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 883
- Like
- 9
- Πόντοι
- 6
Πάλι βλέπετε στημένα ματς μερικοί? Εγώ βλέπω μία λυσσασμένη Κύπρο με το μαχαίρι στα δόντια λες και παίζει με την Τουρκία.
iakovos
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 11 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 23.054
- Κριτικές
- 9
- Like
- 13.831
- Πόντοι
- 2.606
Πάλι βλέπετε στημένα ματς μερικοί? Εγώ βλέπω μία λυσσασμένη Κύπρο με το μαχαίρι στα δόντια λες και παίζει με την Τουρκία.
Γέμισε καχυποπτους το site τυπε. :S :S :S
OMegasRagnar
Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 883
- Like
- 9
- Πόντοι
- 6
Γέμισε καχυποπτους το site τυπε. :S :S :S
Άστα να πάνε.
Αντικειμενικα ειμαστε καλυτεροι και η ισοπαλια εκπληξη θα ηταν
Αντικειμενικά τύπε, έπρεπε να έχουμε βάλει 3 γκολ αν είχαμε σωστή 11αδα και προπονητή της προκοπής αλλά τι ψάχνεις τώρα...
Διαγραμμένο μέλος 165440
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 5.028
- Like
- 203
- Πόντοι
- 66
Ο Ζεκα κάνει εκεί τα κόλπα του. Γνωστός βιρτουόζος
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 24
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 16
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 15K
- Απαντήσεις
- 167
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 50
- Εμφανίσεις
- 20K