ουστ ρε κοπριτες..... ρε μουνια η ελλαδα θα κερδισει την κυπρο? ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ? Πεντακαθαρο.
alex71 Ανώτερος Εγγρ. 5 Σεπ 2010 Μηνύματα 154.287 Κριτικές 1 Like 32.315 Πόντοι 8.006 7 Οκτ 2017 #7.741 troubakhs έγραψε: ουστ ρε κοπριτες..... ρε μουνια η ελλαδα θα κερδισει την κυπρο? ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πεντακαθαρο.
troubakhs έγραψε: ουστ ρε κοπριτες..... ρε μουνια η ελλαδα θα κερδισει την κυπρο? ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πεντακαθαρο.
troubakhs Ανώτερος Εγγρ. 6 Φεβ 2017 Μηνύματα 74.360 Like 40.756 Πόντοι 5.506 7 Οκτ 2017 #7.742 STELIOS77 έγραψε: Στο 50 ειναι ακομα ο αγωνας γιατι ειμαι σιγουρος οτι δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομμυριο να παρει εστω ισοπαλια το βελγιο? αφου δεν ειναι στημενο..εσεις πως ειστε σιγουροι οτι η βοσνια θα κερδισει? Κλικ για ολόκληρη προβολή...
STELIOS77 έγραψε: Στο 50 ειναι ακομα ο αγωνας γιατι ειμαι σιγουρος οτι δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομμυριο να παρει εστω ισοπαλια το βελγιο? αφου δεν ειναι στημενο..εσεις πως ειστε σιγουροι οτι η βοσνια θα κερδισει? Κλικ για ολόκληρη προβολή...
troubakhs Ανώτερος Εγγρ. 6 Φεβ 2017 Μηνύματα 74.360 Like 40.756 Πόντοι 5.506 7 Οκτ 2017 #7.743 troubakhs έγραψε: εγω πιστευω οτι μπορει ακομα και να κερδισει στο τελος.... αν και στην τελικη το γραφω στα αρχιδια μου...οτι μειναμε απεξω δεν φταει ουτε το βελγιο ουτε η βοσνια... κοιταχτε και κανα καθρεφτη καμια φορα Κλικ για ολόκληρη προβολή...
troubakhs έγραψε: εγω πιστευω οτι μπορει ακομα και να κερδισει στο τελος.... αν και στην τελικη το γραφω στα αρχιδια μου...οτι μειναμε απεξω δεν φταει ουτε το βελγιο ουτε η βοσνια... κοιταχτε και κανα καθρεφτη καμια φορα Κλικ για ολόκληρη προβολή...
troubakhs Ανώτερος Εγγρ. 6 Φεβ 2017 Μηνύματα 74.360 Like 40.756 Πόντοι 5.506 7 Οκτ 2017 #7.744 alex71 έγραψε: Πεντακαθαρο. Κλικ για ολόκληρη προβολή... αλεξη δεν το εχεις με τοπι...η παιδικη σου ηλικια σταματησε στους βολους
alex71 έγραψε: Πεντακαθαρο. Κλικ για ολόκληρη προβολή... αλεξη δεν το εχεις με τοπι...η παιδικη σου ηλικια σταματησε στους βολους
STELIOS77 Ανώτερος Εγγρ. 8 Δεκ 2005 Μηνύματα 6.881 Κριτικές 28 Like 2.872 Πόντοι 6.265 7 Οκτ 2017 #7.746 Ακομα πιστευω σε νικη της βοσνιας με 2-3 στο 73
troubakhs Ανώτερος Εγγρ. 6 Φεβ 2017 Μηνύματα 74.360 Like 40.756 Πόντοι 5.506 7 Οκτ 2017 #7.747 STELIOS77 έγραψε: Ακομα πιστευω σε νικη της βοσνιας με 2-3 στο 73 Κλικ για ολόκληρη προβολή... με 2 αυτογκολ τυπε....τα μουνια
STELIOS77 έγραψε: Ακομα πιστευω σε νικη της βοσνιας με 2-3 στο 73 Κλικ για ολόκληρη προβολή... με 2 αυτογκολ τυπε....τα μουνια
M magkos Μέλος Εγγρ. 25 Μαΐ 2006 Μηνύματα 1.467 Κριτικές 2 Like 200 Πόντοι 16 7 Οκτ 2017 #7.748 35 ο ασσος
M magkos Μέλος Εγγρ. 25 Μαΐ 2006 Μηνύματα 1.467 Κριτικές 2 Like 200 Πόντοι 16 7 Οκτ 2017 #7.749 Λετε να ριξω 200 να παρω 7 χιλιαρικα;
χρηστος1011 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 19 Οκτ 2013 Μηνύματα 15.323 Like 3.091 Πόντοι 606 7 Οκτ 2017 #7.750 alex71 έγραψε: Πεντακαθαρο. Κλικ για ολόκληρη προβολή... πεντακαθαρα θα κερδισουμε πες τα αλεξ τσιφτη και καραμπουζουκλη Το όμαιμόν τε και ομόγλωσσον και ομόθρησκον και ομότροπον
alex71 έγραψε: Πεντακαθαρο. Κλικ για ολόκληρη προβολή... πεντακαθαρα θα κερδισουμε πες τα αλεξ τσιφτη και καραμπουζουκλη Το όμαιμόν τε και ομόγλωσσον και ομόθρησκον και ομότροπον
STELIOS77 Ανώτερος Εγγρ. 8 Δεκ 2005 Μηνύματα 6.881 Κριτικές 28 Like 2.872 Πόντοι 6.265 7 Οκτ 2017 #7.751 Στο 77 ειμαστε σφυρα το
troubakhs Ανώτερος Εγγρ. 6 Φεβ 2017 Μηνύματα 74.360 Like 40.756 Πόντοι 5.506 7 Οκτ 2017 #7.752 το χειροτερο ειναι οτι τα αδερφια κυπριοι θα κατσουν να ξεφτιλιστουν σημερα μαλλον να περασουν οι ασχετοι
το χειροτερο ειναι οτι τα αδερφια κυπριοι θα κατσουν να ξεφτιλιστουν σημερα μαλλον να περασουν οι ασχετοι
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΑΣΠΑΡΗΣ Ανώτερος Εγγρ. 20 Μαΐ 2014 Μηνύματα 14.552 Κριτικές 64 Like 5.576 Πόντοι 8.376 7 Οκτ 2017 #7.753 ισοπαλια η διπλο ασο δεν ερχεται
M magkos Μέλος Εγγρ. 25 Μαΐ 2006 Μηνύματα 1.467 Κριτικές 2 Like 200 Πόντοι 16 7 Οκτ 2017 #7.754 41 ο ασσος
troubakhs Ανώτερος Εγγρ. 6 Φεβ 2017 Μηνύματα 74.360 Like 40.756 Πόντοι 5.506 7 Οκτ 2017 #7.755 ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΑΣΠΑΡΗΣ έγραψε: ισοπαλια η διπλο ασο δεν ερχεται Κλικ για ολόκληρη προβολή... γιωργο ασσος θα ερθει....πλερωσαν οι βοσνιοι
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΑΣΠΑΡΗΣ έγραψε: ισοπαλια η διπλο ασο δεν ερχεται Κλικ για ολόκληρη προβολή... γιωργο ασσος θα ερθει....πλερωσαν οι βοσνιοι
alex71 Ανώτερος Εγγρ. 5 Σεπ 2010 Μηνύματα 154.287 Κριτικές 1 Like 32.315 Πόντοι 8.006 7 Οκτ 2017 #7.756 Α καλα...
STELIOS77 Ανώτερος Εγγρ. 8 Δεκ 2005 Μηνύματα 6.881 Κριτικές 28 Like 2.872 Πόντοι 6.265 7 Οκτ 2017 #7.757 3-3...τι εγινε αγορινες..
χρηστος1011 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 19 Οκτ 2013 Μηνύματα 15.323 Like 3.091 Πόντοι 606 7 Οκτ 2017 #7.758 STELIOS77 έγραψε: 3-3...τι εγινε αγορινες.. Κλικ για ολόκληρη προβολή... στημενο αν κερδισουν τα μεμετια αντε ρε κατω χωρες https://youtu.be/qMMM7WGepIQ
STELIOS77 έγραψε: 3-3...τι εγινε αγορινες.. Κλικ για ολόκληρη προβολή... στημενο αν κερδισουν τα μεμετια αντε ρε κατω χωρες https://youtu.be/qMMM7WGepIQ
troubakhs Ανώτερος Εγγρ. 6 Φεβ 2017 Μηνύματα 74.360 Like 40.756 Πόντοι 5.506 7 Οκτ 2017 #7.759 τον ηπιαμε :S :S :S :S μαστορικο στησιμο μαγκες