Εγώ δίνω ένα κοφίνι με αυγά αν κερδίσει το Βέλγιο. Βέβαια και να κερδίσει (ή ισοπαλία), δεν βλέπω τους δικούς μας να παίρνουν το ματς. Καλύτερα ας το ξεχάσουμε το Παγκόσμιο. Η πρόκριση πέταξε στο ματς με την Εσθονία. Ας περιμένουμε κανένα θαύμα για το Euro 2020.