Νέα

Πάμε Ελλαδάρα!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 403K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Mε ποιόν τρόπο πιστεύετε ότι θα νικήσει και αύριο η εθνική το Λιχτενσταϊν ?

  • Πάλι με αυτογκόλ

    Ψήφοι: 30 13,5%
  • Θα χτυπήσει η μπάλα στον διαιτητή και θα μπει μέσα

    Ψήφοι: 42 18,8%
  • Θα πάθουν δηλητηρίαση παίκτες του Λιχτενσταϊν

    Ψήφοι: 49 22,0%
  • Θα πεθάνει ο προπονητής του Λιχτενσταϊν στον πάγκο

    Ψήφοι: 40 17,9%
  • Με στραβοκλοτσιά ή κουτουλιά

    Ψήφοι: 62 27,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    223
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.028
Like
203
Πόντοι
66
Χριστίνα Βραχάλη σε λιγο. Αυτή που μισεί θανάσιμα την Εύρη.

Αναλύσεις επί αναλύσεων τώρα και σε μπάσκετ και σε μπαλλα  :jerking:



 

Gunnar

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2013
Μηνύματα
6.328
Κριτικές
26
Like
80
Πόντοι
76
Τουλάχιστον να κονομήσουμε από το διπλό στο Κύπρος-Ελλάδα...αν και υπάρχει και σοβαρή περίπτωση να μείνουμε εκτός μπαράζ ως χειρότεροι δεύτεροι.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Τουλάχιστον να κονομήσουμε από το διπλό στο Κύπρος-Ελλάδα...αν και υπάρχει και σοβαρή περίπτωση να μείνουμε εκτός μπαράζ ως χειρότεροι δεύτεροι.
Κύπρος-Ελλαδα τύπε.
 

Τσάρκας4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.712
Like
1.363
Πόντοι
216
Ελπίζω να μην είσαι και εσύ σαν τον Αιμίλιο!Δεν το λέω ρατσιστικά.Απλά λέω ότι δεν βγάζουμςε πια ταλαντούχους παίκτες όπως παλιά και εξαρτώμαστε από αθλητές από άλλες χώρες!Κατάλαβες μαλάκα; :jerking:
 

STELIOS77

Ανώτερος
Εγγρ.
8 Δεκ 2005
Μηνύματα
6.881
Κριτικές
28
Like
2.872
Πόντοι
6.265
Tα προβλεψαμε απο νωρις τα σημερινα κλαρινα των εθνικων...γενικα οι εθνικες μας αυτην την περιοδο ειναι για τον πουτσο καβαλα
και σε μπαλα και σε μπασκετ
 

Georgezerv76

Μέλος
Εγγρ.
2 Αυγ 2006
Μηνύματα
2.628
Like
177
Πόντοι
16
Σπαω το γαμημενο το κεφαλι μου που το πρωι στο πρακτορειο μεταξυ φερτοχεν κ μανωλα επελεξα τον 2ο για πρωτο γκολ... αποδοση 30 και οι δυο...
:s&m_1:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Σπαω το γαμημενο το κεφαλι μου που το πρωι στο πρακτορειο μεταξυ φερτοχεν κ μανωλα επελεξα τον 2ο για πρωτο γκολ... αποδοση 30 και οι δυο...
:s&m_1:
Δεν πειραζει ρε τύπε, λογικά επαιξες. Σκεφτηκες οτι ισως γινει κατι σε κανενα στημενο. Τα εχει αυτα το στοιχημα.
 
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.028
Like
203
Πόντοι
66
Ελπίζω να μην είσαι και εσύ σαν τον Αιμίλιο!Δεν το λέω ρατσιστικά.Απλά λέω ότι δεν βγάζουμςε πια ταλαντούχους παίκτες όπως παλιά και εξαρτώμαστε από αθλητές από άλλες χώρες!Κατάλαβες μαλάκα; :jerking:
Μην βρίζεις τον φίλο μου.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
Ελπίζω να μην είσαι και εσύ σαν τον Αιμίλιο!Δεν το λέω ρατσιστικά.Απλά λέω ότι δεν βγάζουμςε πια ταλαντούχους παίκτες όπως παλιά και εξαρτώμαστε από αθλητές από άλλες χώρες!Κατάλαβες μαλάκα; :jerking:
μαλακα?????καταλαβες?
 

Georgezerv76

Μέλος
Εγγρ.
2 Αυγ 2006
Μηνύματα
2.628
Like
177
Πόντοι
16
Δεν πειραζει ρε τύπε, λογικά επαιξες. Σκεφτηκες οτι ισως γινει κατι σε κανενα στημενο. Τα εχει αυτα το στοιχημα.

Απλα 4 μερες γαμιεται το συμπαν... εχω χασει χοντρα λεφτα για ενα γκολ , ενα ματς, κλπ... απο τη πεμπτη γαμιεται ασυστολα...
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Απλα 4 μερες γαμιεται το συμπαν... εχω χασει χοντρα λεφτα για ενα γκολ , ενα ματς, κλπ... απο τη πεμπτη γαμιεται ασυστολα...
Ολοι οσοι ασχολουμαστε βιωνουμε τετοιες φασεις. Ψυχραιμια και λογικες κινησεις. Θα σου τα φερει.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Ρε γατακι Σκιμπε, καλεσε τον Ντανο στην Εθνικη, και μονο που θα εχει στο γηπεδο την Ευρη να τον παρακολουθει θα τρωει σιδερα.
 

Τσάρκας4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2009
Μηνύματα
1.712
Like
1.363
Πόντοι
216
Δηλαδή πως να απαντήσω όταν μου λες ότι λέω μαλακίες; Αυτό δεν είναι βρισιά; :huh:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom