Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Η μαλακια ειναι οτι οι Βελγοι θα κατσουν μετα να χασουν μεσα στη Βοσνια σαν τις κοτες. Εναν φιλο στο ποδοσφαιρικο στερεωμα δεν εχουμε ρε πουστη.
Ενω οι Βοσνιοι ας πουμε ειναι αγγελοι.Αφού είμαστε η χειρότερη φάρα
Ειναι άδικο να χασουμε σημερα.Aμα ληξει ετσι θα εχεις παρει 1 ποντο απο τους 6 που επρεπε να παρεις αυτο το τριημερο
δεν σου φταινε οι αλλοι
μονος σου μαλακιστηκες
Κι εγω.Εχω πιστη για το 2-2...