You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πάμε Ελλαδάρα!!!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 11K
- Εμφανίσεις 403K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Georgezerv76
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 2.628
- Like
- 177
- Πόντοι
- 16
Ποιος θα βάλει γκολ? Ο Διαμαντακος?
Νταϊάνα και ξερό ψωμί σήμερα.
Παπασταθο!!!
Georgezerv76
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 2.628
- Like
- 177
- Πόντοι
- 16
66-66!!!!!!!
Διαγραμμένο μέλος 165440
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 5.028
- Like
- 203
- Πόντοι
- 66
Δεν γίνονται αυτά στο μπάσκετ.
66-66
66-66
alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.287
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.315
- Πόντοι
- 8.006
Ναι.Γιατί ρε παιδιά με X τρώμε πούλο? Η Βοσνία θα κερδίσει σίγουρα το Βέλγιο?
Georgezerv76
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 2.628
- Like
- 177
- Πόντοι
- 16
Παραταση!!!!
Διαγραμμένο μέλος 165440
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 5.028
- Like
- 203
- Πόντοι
- 66
Άντε να νικήσουν οι Φινλανδοί μπας και περάσουμε ως 4οι...
Georgezerv76
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 2.628
- Like
- 177
- Πόντοι
- 16
Εγω παλι θελω να μεινει εξω η μικτη νιγηριανων-αμερικανων του σωληνα!!!
Georgezerv76
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 2.628
- Like
- 177
- Πόντοι
- 16
σκορερ τζαβελα βλεπω στη γυαλα![]()
σκορερ τζαβελα βλεπω στη γυαλα![]()
Παπασταθο μανωλα η λουκακου για να πλερουα!
Georgezerv76
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 2.628
- Like
- 177
- Πόντοι
- 16
Βαλτο κει ρε Τασαρε!!!
Gatekeeper
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Απρ 2015
- Μηνύματα
- 1.894
- Like
- 1.826
- Πόντοι
- 216
Μονο και μονο που δεν εβαλε το παπαρα τον αμπαλο τον Μανταλο.. τουλαχιστον θα παιζουμε με 11!
Ρε μαλακες, τι σουτ πατησε ο Σταφυλιδης;
Ρε μαλακες, τι σουτ πατησε ο Σταφυλιδης;
Georgezerv76
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 2.628
- Like
- 177
- Πόντοι
- 16
Τι γι εται στο ελσινκι ρε μαλακες...
Βαλτο κι εκει ρε σταφυ!!
Τους εχουμε πατησει τους πουτανας γιους!!!
Βαλτο κι εκει ρε σταφυ!!
Τους εχουμε πατησει τους πουτανας γιους!!!

georgebest
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 9.375
- Κριτικές
- 7
- Like
- 386
- Πόντοι
- 366
ποιος μαλάκας κάνει σχόλιο στο ΣΚΑΙ και περιέλαβε στην εθνική Βελγίου του '86 τον Ελκιερ;;;
Georgezerv76
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 2.628
- Like
- 177
- Πόντοι
- 16
Τελος στο ελσινκι! Οι φιλανδοι κρατησαν ζωντανο το βασιλακοπουλο...
Ποιος ελκιερ ρε μαλάκα αυτός ήταν Δανός.![]()
![]()
![]()
Σιγά σιγά θα βάλουν στο Βέλγιο και τον Πάολο Ρόσι
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.645
- Like
- 57.285
- Πόντοι
- 12.756
έλα ντε τι τρόμπας που θυμήθηκε τη παιχτούρα το Δανό με τους άλλους παιχταραδες τους βελγουςποιος μαλάκας κάνει σχόλιο στο ΣΚΑΙ και περιέλαβε στην εθνική Βελγίου του '86 τον Ελκιερ;;;

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 22
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 16
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 15K
- Απαντήσεις
- 167
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 50
- Εμφανίσεις
- 20K
