Νέα

Πάμε Ελλαδάρα!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 405K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Mε ποιόν τρόπο πιστεύετε ότι θα νικήσει και αύριο η εθνική το Λιχτενσταϊν ?

  • Πάλι με αυτογκόλ

    Ψήφοι: 30 13,5%
  • Θα χτυπήσει η μπάλα στον διαιτητή και θα μπει μέσα

    Ψήφοι: 42 18,8%
  • Θα πάθουν δηλητηρίαση παίκτες του Λιχτενσταϊν

    Ψήφοι: 49 22,0%
  • Θα πεθάνει ο προπονητής του Λιχτενσταϊν στον πάγκο

    Ψήφοι: 40 17,9%
  • Με στραβοκλοτσιά ή κουτουλιά

    Ψήφοι: 62 27,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    223

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
Ακολουθούν σχόλια:

Οπαδός ΟΣΦΠ: Πόσα γκολ έβαλε ο Κλάους;

Οπαδός ΠΑΟ: Tον Ντίνα γιατί δεν τον βάζει;

Οπαδός ΠΑΟΚ: O Σαρρής φταίει για όλα...

Οπαδός ΑΕΚ: Ερχόμαστε!!!
ομαδα μοντελο την εκανες μπουρδελο ρανιερρι΄....
 

scorpiosstelios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.471
Κριτικές
14
Like
269
Πόντοι
526
απιστευτο ρεζίλι...τρελό διπλό πρέπει να πέσουν κεφάλια...ας παίξουν άλλοι στα επόμενα παιχνίδια. ετσι και αλλιώς τελείωσε το έργο
Οπως παντα δε θα γινει τιποτα
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Ακολουθούν σχόλια:

Οπαδός ΟΣΦΠ: Πόσα γκολ έβαλε ο Κλάους;

Οπαδός ΠΑΟ: Tον Ντίνα γιατί δεν τον βάζει;

Οπαδός ΠΑΟΚ: O Σαρρής φταίει για όλα...

Οπαδός ΑΕΚ: Ερχόμαστε!!!
:thumbsup:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
τυπε, υπαρχει και η περιπτωση καποιοι να αυγατισαν τα λεφτα τους 17,5 φορες σημερα και να ειναι ευχαριστημενοι , πιθανον να εμπλεκονται και ενεργα στην ηττα της εθνικης, αμα δεν ητανε πιρφορος ο αλεξ θα ξεκινουσε τις νομιμες διαδικασιες αλλα σιγα μην παρει τα ματια του απο τη χοντρη  :jerking:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

scorpiosstelios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.471
Κριτικές
14
Like
269
Πόντοι
526
Ο Χριστοδουλοπουλος τα εχει χαμενα  :jerking:
 

txar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2011
Μηνύματα
4.354
Κριτικές
3
Like
2.437
Πόντοι
736
ισχυει οτι ο ρανιερης εχει βαλει περισσσοτερα φραγκα απο τα σπασιματα των συμβολαιων
παρα απο τα ιδια τα συμβολαια που εκανε με τις ομαδες :2funny:
ετσι ακουσα τις προαλλες :think:
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
το γκολ το εβαλε ο οδοποιος ή ο επιπλοποιος? :think:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Eγω παντως θεωρω ότι η ιδανικη λυση για την Εθνικη είναι αυτή τη στιγμη ο Αναστασιάδης.
Δεν μπορω να διανοηθω ότι η Εθνικη θα εχανε από τα Φεροε με προπονητη τον Αναστασιαδη, ακομη κι αν επαιζαν οι φανελες μονες τους.
 

hounik

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Δεκ 2005
Μηνύματα
615
Κριτικές
25
Like
92
Πόντοι
5.765
Παίκτες και δημοσιογράφοι εναντίον Ρανιερι και διοίκησης επο,   ξερός άσος.
 

observer

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Αυγ 2007
Μηνύματα
4.334
Κριτικές
18
Like
2.439
Πόντοι
6.215
γενικά νομίζω ότι ο ρανιέρι κάνει κατι μεταξύ απόπειρας ανανεωσης και αυτοκτονίας.
=====
Εχουμε πει  τι γινεται   με τους μανατζερ των  ξοφλημενων  παλαιμαχων-
ο  τύπος   ηρθε    απλα  για να πάρει  την αποζημιωση και να παει Ινδια- Εμιρατα κλπ οπου έχει  κανονισει
ΤΟ  ΕΙΧΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕΙ κανονικά   στη συνέντευξη  Τυπου προχτες , οπου έλεγε οτι  ειναι πολυ δύσκολο  ματς και  πρέπει να προσπαθήσουμε πολυ για να κερδισουμε τον αντιπαλο  κλπ  :headbang:
Καθηκι -   κωλοαδελφάρα - you name    it (him)....
 

DmtrsxXx

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
5 Αυγ 2010
Μηνύματα
12.503
Κριτικές
619
Like
100.331
Πόντοι
48.067
:o
 

Συνημμένα

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    353,1 KB · Εμφανίσεις: 54

scorpiosstelios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.471
Κριτικές
14
Like
269
Πόντοι
526
Εγω αναρωτιέμαι πώς αναπνέει ακομη και μπορει και μιλαει. Παιζει να είναι ο μονος που ετρεχε σημερα.
Εγω αναρωτιεμαι πως και δεν εφυγε τρεχοντας οταν πηγε ο δημοσιογραφος
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom