Gun Club 181
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 16.346
- Like
- 108
- Πόντοι
- 166
φαγαμε γκολ απο ερασιτεχνες παιχτες.... οι πιο πολλοι κανουν αλλη δουλεια για να ζησουν... υδραυλικοι,ηλεκτρολογοι....
Αυτος θα χασει και απο το 3ο λυκειο πετραλωνων ρε
φαγαμε γκολ απο ερασιτεχνες παιχτες.... οι πιο πολλοι κανουν αλλη δουλεια για να ζησουν... υδραυλικοι,ηλεκτρολογοι....
Τα εχουμε ξαναπει. Οι βλακες προπονητες της εξεδρας, πολλους από τους οποιους εχουμε κι εδώ μεσα, δεν ηταν ικανοποιημένοι επειδή λεει δεν επαιζε καλο ποδοσφαιρο η Εθνικη. Και ηθελαν αλλαγη προπονητη και νοοτροπίας για να παιξουμε αλλιως.
Ε ας τα λουστουνε τωρα.
Όταν εχουμε κατι καλο, δεν το καταστρέφουμε για να αναζητήσουμε κατι αοριστο και αβεβαιο. Και αυτό εχει εφαρμογή παντου. Αν γινομαι κατανοητος.
Ποιος θα μπει? Αδειο είναι το γηπεδο. Σιγα μην ασχοληθεί να δειρει παικτη της εθνικης ο ελληνας οπαδος. Να ηταν κανενα ματς συλλογου, να το καταλαβω. Σιγα μην αγαπανε την Εθνικη οι ελληνες φίλαθλοι. Οπαδοι της νικης κλασικα είναι. Πασιφανές.Αμα δεν κερδισουν και αποψε θα πρεπει ο Κικιλιας να στειλει ολη την αστυνομικη δυναμη Αττικης για να τους γλυτωσει μετα
Τι σχεση εχει αυτό που λες, με αυτό που λεω εγω?Τον έδιωξε κανείς τον Σάντος ή μήπως έφυγε μόνος του;
Αν δεν το βλέπεις, σου λεω ότι το ματς επρεπε να είναι 0-3.απο τα στατιστικα προκύπτει ότι οι φαροες εχουν περισσότερες τελικές.
αυτή είναι η εικόνα του ματς;
Ποιος θα μπει? Αδειο είναι το γηπεδο. Σιγα μην ασχοληθεί να δειρει παικτη της εθνικης ο ελληνας οπαδος. Να ηταν κανενα ματς συλλογου, να το καταλαβω. Σιγα μην αγαπανε την Εθνικη οι ελληνες φίλαθλοι. Οπαδοι της νικης κλασικα είναι. Πασιφανές.

Με αυτους κερδίζαμε όμως μεχρι πρότινος. Τι να γινει, ο Μεσι και ο Ρονάλντο δεν δεχθηκαν να παιξουν.τον κονε τον μαυρια και τ αρχιδια του καραμπελα...πως να κερδισεις??/
Τι σχεση εχει αυτό που λες, με αυτό που λεω εγω?
Λαθος το καταλαβαίνεις. Δεν εννοω να εμενε ο Σαντος παση θυσια. Θα μπορουσε όμως να ερθει ενας προπονητης με νοοτροπια και τακτικη Σαντος, και βεβαια να μην διαλυθει το τεχνικο τιμ.Εχει σχεση με την τελευταία παράγραφο του ποστ σου, εκτός κι αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφεις. Στο υπόλοιπο ποστ σου συμφωνώ, τα λέγαμε και το καλοκαίρι στο μουντιάλ
Τα εχουμε ξαναπει. Οι βλακες προπονητες της εξεδρας, πολλους από τους οποιους εχουμε κι εδώ μεσα, δεν ηταν ικανοποιημένοι επειδή λεει δεν επαιζε καλο ποδοσφαιρο η Εθνικη. Και ηθελαν αλλαγη προπονητη και νοοτροπίας για να παιξουμε αλλιως.
Ε ας τα λουστουνε τωρα.
Όταν εχουμε κατι καλο, δεν το καταστρέφουμε για να αναζητήσουμε κατι αοριστο και αβεβαιο. Και αυτό εχει εφαρμογή παντου. Αν γινομαι κατανοητος.
ποτε εχουμε κερδισει με δαυτους???δεν θυμαμαι ο καραμπελας να εχει ξαναπαιξει και ο μαυριας και ο καρελης ο ξυλοκοπος....!!εδω ζουμε ενδοξες στιγμεςΜε αυτους κερδίζαμε όμως μεχρι πρότινος. Τι να γινει, ο Μεσι και ο Ρονάλντο δεν δεχθηκαν να παιξουν.
εχουν καλη ομαδα τυπε?Αυτος θα χασει και απο το 3ο λυκειο πετραλωνων ρε![]()
δεν εχω τετοια βιτσια.Αν δεν το βλέπεις, σου λεω ότι το ματς επρεπε να είναι 0-3.
Αν έφτιαχνες την ενδεκαδα, ποιους θα εβαζες? Το θεμα δεν είναι τοσο η ενδεκαδα όμως, αλλά το συστημα και η νοοτροπια της ομαδας. Εδώ μιλαμε για σκορποχωρι. Θα αναζητήσουμε τον Κατσουρανη σε λιγο να βαλει ταξη. Καποτε λεγαμε ότι είναι λαμογιο και χαλαει τα αποδυτήρια. Τωρα φτιαξανε τα αποδυτήρια?ποτε εχουμε κερδισει με δαυτους???δεν θυμαμαι ο καραμπελας να εχει ξαναπαιξει και ο μαυριας και ο καρελης ο ξυλοκοπος....!!εδω ζουμε ενδοξες στιγμες
τυπε ο αλεξ μπλεκει τα αθλητικα με πολιτικα μηνυματαΕχει σχεση με την τελευταία παράγραφο του ποστ σου, εκτός κι αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφεις. Στο υπόλοιπο ποστ σου συμφωνώ, τα λέγαμε και το καλοκαίρι στο μουντιάλ