Νέα

Πάμε Ελλαδάρα!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 405K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Mε ποιόν τρόπο πιστεύετε ότι θα νικήσει και αύριο η εθνική το Λιχτενσταϊν ?

  • Πάλι με αυτογκόλ

    Ψήφοι: 30 13,5%
  • Θα χτυπήσει η μπάλα στον διαιτητή και θα μπει μέσα

    Ψήφοι: 42 18,8%
  • Θα πάθουν δηλητηρίαση παίκτες του Λιχτενσταϊν

    Ψήφοι: 49 22,0%
  • Θα πεθάνει ο προπονητής του Λιχτενσταϊν στον πάγκο

    Ψήφοι: 40 17,9%
  • Με στραβοκλοτσιά ή κουτουλιά

    Ψήφοι: 62 27,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    223

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
Αμα δεν κερδισουν και αποψε θα πρεπει ο Κικιλιας να στειλει ολη την αστυνομικη δυναμη Αττικης για να τους γλυτωσει μετα
 

Gunnar

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2013
Μηνύματα
6.328
Κριτικές
26
Like
80
Πόντοι
76
Αμα δεν κερδισουν και αποψε θα πρεπει ο Κικιλιας να στειλει ολη την αστυνομικη δυναμη Αττικης για να τους γλυτωσει μετα

Μπα..τρεις κι'ο κούκος είναι στο γήπεδο σύντροφε....
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.643
Κριτικές
429
Like
5.116
Πόντοι
20.605
έλα ρανιέρι φύγε μόνος σου
και πάρε μαζί σου τους  :jerking: που δεν τους αρέσει το αμυντικό σύστημα ρεχάγκελ-σάντος
και θέλουν να δούνε τη μπάλα που παίζει η ρεάλ
 

Απολλύων

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.872
Like
6.252
Πόντοι
2.356
φαγαμε γκολ απο ερασιτεχνες παιχτες.... οι πιο πολλοι κανουν αλλη δουλεια για να ζησουν... υδραυλικοι,ηλεκτρολογοι....
 

observer

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Αυγ 2007
Μηνύματα
4.334
Κριτικές
18
Like
2.439
Πόντοι
6.215
Tα καταφερε  η γρια αδελφή  να πάρει την αποζημίωση και να  παει   Αραβία - Ινδία -- οπου έχει κλείσει .
ουστ   καθήκια..
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
έλα ρανιέρι φύγε μόνος σου
και πάρε μαζί σου τους  :jerking: που δεν τους αρέσει το αμυντικό σύστημα ρεχάγκελ-σάντος
και θέλουν να δούνε τη μπάλα που παίζει η ρεάλ
Τα εχουμε ξαναπει. Οι βλακες προπονητες της εξεδρας, πολλους από τους οποιους εχουμε κι εδώ μεσα, δεν ηταν ικανοποιημένοι επειδή λεει δεν επαιζε καλο ποδοσφαιρο η Εθνικη. Και ηθελαν αλλαγη προπονητη και νοοτροπίας για να παιξουμε αλλιως.
Ε ας τα λουστουνε τωρα.
Όταν εχουμε κατι καλο, δεν το καταστρέφουμε για να αναζητήσουμε κατι αοριστο και αβεβαιο. Και αυτό εχει εφαρμογή παντου. Αν γινομαι κατανοητος. 
 

boobomastoras

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.094
Κριτικές
8
Like
168
Πόντοι
16
Χάλι μαύρο....

Μπραβο στους ερασιτέχνες παικτες των Ν. Φεροε
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom