Δηλαδη θες να πεις οτι ο Γκαγκατσης δεν εκανε πλατες στον Κοκκαλη..Τον πολεμουσε..

[size=30pt]Και γιατι νοιωθεις την αναγκη να υπερασπιστεις τον Σαρρη και την ΕΠΟ;[/size]Ενταξει τις αληθειες για την ομαδα σου το καταλαβαινω
να μην θες να τις δεχτεις,εισαι αρρωστος οπαδος και ειναι σεβαστο.Αλλα την ΕΠΟ;Τον Σαρρη;Μονος σου πεφτεις σε παγιδες φιλε.
Δεν σου φταιει κανεις...Η ΕΠΟ εχει ευθηνες γιατι δεν το εψαξε καθολου καλα στο θεμα προπονητη..Πηρε εναν ανθρωπο ο οποιος δεν ειχε
πουθενα επιτυχιες.Ηταν απλα ενα ονομα ξεθωριασμενο.Και τον χρυσοπληρωσε.Αμοιρος ευθυνων δεν ειναι κανεις.Απλα πραγματα.