You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πάμε Ελλαδάρα!!!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 11K
- Εμφανίσεις 406K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Velociraptoras
Μέγας
- Εγγρ.
- 8 Σεπ 2013
- Μηνύματα
- 5.907
- Κριτικές
- 36
- Like
- 6.633
- Πόντοι
- 3.936
O Ρανιερι θα καταστρεψει οτι εχουν δημιουργησει οι υπολοιποι προπονητες πραγματικα τραγικος ουτε καν μπαραζ δε θα παμε οπως το κοβω κατευθειαν αποκλεισμος.
redmanftw
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 47.967
- Κριτικές
- 10
- Like
- 100
- Πόντοι
- 376
χαχαχα
με τον Χάρυ Κλιν στα νιάτα του μοιάζει.![]()
Ολλανδός
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 7.971
- Like
- 9
- Πόντοι
- 66
0-14 έχουν μέχρι τώρα νομίζω....αν χάσουμε και απ' αυτούς, τι να πω....Μέχρι κ τα Νησιά Φεροε θα μας πηδήξουν
Βγαίνει ο Βύντρα!!!
redmanftw
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 47.967
- Κριτικές
- 10
- Like
- 100
- Πόντοι
- 376
ο zentrix φταίει τύπεΤο φαγατε ρε το παιδι το Λουκά..
gregory35
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 15.660
- Κριτικές
- 25
- Like
- 4.464
- Πόντοι
- 3.535
Ο άνθρωπος αρνείται να κάνει ότι και ο πιο άμπαλος που έχει λίγη επίγνωση της Ελληνικής πραγματικότητας θα έκανε. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΒΥΝΤΡΑ. Έχει εξαφανιστεί από τον ποδοσφαιρικό χάρτη. Όταν βάζεις αριστερά τον Τοροσίδη χάνεις μεγάλο μέρος των ικανοτήτων του. Από εκεί και περα ότι άλλο και να πούμε είναι αστείο. Αυριο θα ξαναδιαβάζουμε για "διαβασμένο Ρανιέρι"


ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.782
- Like
- 57.734
- Πόντοι
- 12.756
Διαγραμμένο μέλος 151743
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Αυγ 2014
- Μηνύματα
- 3.114
- Κριτικές
- 2
- Like
- 748
- Πόντοι
- 96
: πρπει να βαλει φετφα θα γυρισει το ματςJasone
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 479
- Like
- 25
- Πόντοι
- 1
Η εθνικη ομαδα δεν εχει παιχτες ποτε θα το παρουν χαμπαρι μερικοι αν εξαιρεσεις τα σεντερ μπακ τον μανωλα με τον σωκρατη αντε και τον μανιατη στα χαφ ολοι οι αλλοι ειναι μετριοι ποδοσφαιριστες χωρις προσωπικοτητα και προοπτικη εχουμε ομως και τον Ρανιερι εγω το ειχα πει οτι μ αυτον θα καταστραφει οτι εχτισε τοσα χρονια αυτη η ομαδα ο ανθρωπος ειναι ασχετος τον θυμαμαι στη τσελσι στη γιουβε οπου πηγε εφυγε νυχτα δεν κανει απορω πως τον πηρανε μονο απο τη φυσιογνωμια του αποριπτεται και αυτοι του δωσαν τα κλειδια της εθνικης αλλοι αμπαλοι κι αυτοι εκει στην ΕΠΟ.
Ολλανδός
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 7.971
- Like
- 9
- Πόντοι
- 66
Βάζει τον Τόρο με ανάποδο πόδιΟ άνθρωπος αρνείται να κάνει ότι και ο πιο άμπαλος που έχει λίγη επίγνωση της Ελληνικής πραγματικότητας θα έκανε. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ΒΥΝΤΡΑ. Έχει εξαφανιστεί από τον ποδοσφαιρικό χάρτη. Όταν βάζεις αριστερά τον Τοροσίδη χάνεις μεγάλο μέρος των ικανοτήτων του. Από εκεί και περα ότι άλλο και να πούμε είναι αστείο. Αυριο θα ξαναδιαβάζουμε για "διαβασμένο Ρανιέρι"![]()
![]()

Μπήκε ο Στάφυ!!!
Διαγραμμένο μέλος 151743
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Αυγ 2014
- Μηνύματα
- 3.114
- Κριτικές
- 2
- Like
- 748
- Πόντοι
- 96
Διαγραμμένο μέλος 151743
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Αυγ 2014
- Μηνύματα
- 3.114
- Κριτικές
- 2
- Like
- 748
- Πόντοι
- 96
καλα παμε τυπε αυριο θα αναλαβει προσωρινα ο τζαλακωσταςΕιμαστε πισω στο σκορ και ακομα δεν εχουμε υποψια φασης.. Καλα παμε...![]()
![]()

Ολλανδός
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 7.971
- Like
- 9
- Πόντοι
- 66
Αφού ο Νικολακόπουλος είχε γράψει οτι είναι ο Έλληνας Ινιέστα επειδή μια φορά πέρασε 2 κάθετες στο ίδιο παιχνίδι....

alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.287
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.315
- Πόντοι
- 8.006
Επειγοντως να στειλουμε τον Καραγκουνη να βγαλει διπλωμα προπονητη...καλα παμε τυπε αυριο θα αναλαβει προσωρινα ο τζαλακωστας![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ολλανδός
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 7.971
- Like
- 9
- Πόντοι
- 66
Άλεεεεεεεεεεεεεεξ!!!!Που σαι μεγάλε???Επειγοντως να στειλουμε τον Καραγκουνη να βγαλει διπλωμα προπονητη...
Και να του πούμε να κάνει ότι ακριβώς έκανε και ο Ρεχάγκελ!
Διαγραμμένο μέλος 151743
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Αυγ 2014
- Μηνύματα
- 3.114
- Κριτικές
- 2
- Like
- 748
- Πόντοι
- 96
Αφού ο Νικολακόπουλος είχε γράψει οτι είναι ο Έλληνας Ινιέστα επειδή μια φορά πέρασε 2 κάθετες στο ίδιο παιχνίδι....![]()
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 24
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 16
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 15K
- Απαντήσεις
- 167
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 50
- Εμφανίσεις
- 20K