Νέα

Πάμε Ελλαδάρα!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 406K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Mε ποιόν τρόπο πιστεύετε ότι θα νικήσει και αύριο η εθνική το Λιχτενσταϊν ?

  • Πάλι με αυτογκόλ

    Ψήφοι: 30 13,5%
  • Θα χτυπήσει η μπάλα στον διαιτητή και θα μπει μέσα

    Ψήφοι: 42 18,8%
  • Θα πάθουν δηλητηρίαση παίκτες του Λιχτενσταϊν

    Ψήφοι: 49 22,0%
  • Θα πεθάνει ο προπονητής του Λιχτενσταϊν στον πάγκο

    Ψήφοι: 40 17,9%
  • Με στραβοκλοτσιά ή κουτουλιά

    Ψήφοι: 62 27,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    223

Hristidis 7

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαρ 2009
Μηνύματα
13.062
Κριτικές
17
Like
731
Πόντοι
5.123
Ο Σοιλεδης ειναι ραυματιας τυπε,και δεν τον βλεπω να γυριζει και ποτε.Αν τα καταφερει και γυρισει θα τον καλεσει. :rockon:
ασε τις μαλακιες τωρα...εχουμε σοβαρο θεμα...θελω συγκριση κλαους με πιστολερο  :2funny: :2funny: :2funny:
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
τυπε εσυ συμφωνεις με μαστερ οτι ειναι και οι δυο τα ιδια σκατα η εχει δικιο ο μαστερ οτι ο κλαους ειναι καλυτερος;; :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Ο Κλάους δεν κάνει για εθνική ομάδα..Μήτρογλου ή Γκέκα θα έβαζα εγώ :rockon:

Καλά για Μαυριά,Σταφυλλίδη και τον Μάνταλο ότι και να πει κανείς είναι λίγο.......

URL]]
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
Ο Κλάους δεν κάνει για εθνική ομάδα..Μήτρογλου ή Γκέκα θα έβαζα εγώ :rockon:

Καλά για Μαυριά,Σταφυλλίδη και τον Μάνταλο ότι και να πει κανείς είναι λίγο.......

http://[URL unfurl="true"]www.novasports.gr/media/2012/8/cfb265da-6c29-4104-a94a-472065bed646_3.jpg[/img[/URL]]


[/quote]τι μουτσουνα ειναι αυτη τυπε :2funny:
 

hustler

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Οκτ 2005
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
1
Like
5.477
Πόντοι
1.056
Μπηκε ο Μητρογκολ και στην πρωτη επαφη πατησε τη μπαλα ο μαλακας , τι να λεμε τωρα ....

Ειπαμε δανεικος στον νιονιο και πολυ του ειναι
 

Hristidis 7

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαρ 2009
Μηνύματα
13.062
Κριτικές
17
Like
731
Πόντοι
5.123
Ο Κλάους δεν κάνει για εθνική ομάδα..Μήτρογλου ή Γκέκα θα έβαζα εγώ :rockon:

Καλά για Μαυριά,Σταφυλλίδη και τον Μάνταλο ότι και να πει κανείς είναι λίγο.......

http://[URL unfurl="true"]www.novasports.gr/media/2012/8/cfb265da-6c29-4104-a94a-472065bed646_3.jpg[/img[/URL]]


[/quote]δηλαδη συμφωνεις η διαφωνεις με μαστερ;ο μαστερ λεει οτι κλαους και μητρογλου ειναι το ιδιο αλλα ο κλαους ειναι καλυτερος   :2funny:  :2funny:  :2funny:
 

Hristidis 7

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαρ 2009
Μηνύματα
13.062
Κριτικές
17
Like
731
Πόντοι
5.123
Μπηκε ο Μητρογκολ και στην πρωτη επαφη πατησε τη μπαλα ο μαλακας , τι να λεμε τωρα ....

Ειπαμε δανεικος στον νιονιο και πολυ του ειναι
ηπιες φρεντο σημερα;  :2funny: :2funny:
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
τι μουτσουνα ειναι αυτη τυπε :2funny:
http://[URL unfurl="true"]www.aek-live.gr/wp-content/uploads/2014/06/%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%82.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.pamesports.gr/thumbnail?filepath=/contentfiles_2/photos/ellhniko-podosfairo/super-league/aek/2014-2015/Mantalos_AEK_proponisi.jpg&width=620&height=446[/img[/URL]]

ο Μάνταλος της Άεκ είναι ρε τύπε,δεν τον γνωρίζεις :think:
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
ασε τις μαλακιες τωρα...εχουμε σοβαρο θεμα...θελω συγκριση κλαους με πιστολερο  :2funny: :2funny: :2funny:
Τι συγκριση να γινει;Στις καλες και των δυο ειναι η μερα με την νυχτα,ο Μητρογλου ειναι σκαλες ανωτερος.
Αυτην την εποχη περπαταει  ο μητρογλου,οποιος δεν το βλεπει ειναι χαζος.η κολλημενος οπως εσυ.
Ο κλαους εδειχνε σε καλυτερη κατασταση,εχει βαλει και 2 γκολ εναντι ενος του Μητρογλου,και αυτο με πεναλτι.
Ομως σημερα εδειξε τα ιδια σκατα με τον Μητρογλου.
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
το προβλημα της ομαδος ηταν οτι δεν ειχε δημιουργικο χαφ για να παει η μπαλλα στους επιθετικους....το γκολ μπηκε απο ατομικη ενεργεια....ειτε ο μητρογλας ειτε ο γκεκας ειτε ο κλαους δεν θα μπορουσαν να κανουν κατι... :S :S :S      
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Ο Κλάους δεν κάνει για εθνική ομάδα..Μήτρογλου ή Γκέκα θα έβαζα εγώ :rockon:

Καλά για Μαυριά,Σταφυλλίδη και τον Μάνταλο ότι και να πει κανείς είναι λίγο.......

http://[URL unfurl="true"]www.novasports.gr/media/2012/8/cfb265da-6c29-4104-a94a-472065bed646_3.jpg[/img[/URL]]


[/quote]Ενω διαμαντακος και φορτουνης,διαπρεπουν ξερω γω  :2funny:
 

Hristidis 7

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαρ 2009
Μηνύματα
13.062
Κριτικές
17
Like
731
Πόντοι
5.123
Τι συγκριση να γινει;Στις καλες και των δυο ειναι η μερα με την νυχτα,ο Μητρογλου ειναι σκαλες ανωτερος.
Αυτην την εποχη περπαταει  ο μητρογλου,οποιος δεν το βλεπει ειναι χαζος.η κολλημενος οπως εσυ.
Ο κλαους εδειχνε σε καλυτερη κατασταση,εχει βαλει και 2 γκολ εναντι ενος του Μητρογλου,και αυτο με πεναλτι.
Ομως σημερα εδειξε τα ιδια σκατα με τον Μητρογλου.
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
μαλακα ο μελισσανιδης μπροστα σου ισα που μπουσουλαει...εισια θεος λεμε  :rockon:
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Ο Κλάους δεν κάνει για εθνική ομάδα..Μήτρογλου ή Γκέκα θα έβαζα εγώ :rockon:

Καλά για Μαυριά,Σταφυλλίδη και τον Μάνταλο ότι και να πει κανείς είναι λίγο.......

http://[URL unfurl="true"]www.novasports.gr/media/2012/8/cfb265da-6c29-4104-a94a-472065bed646_3.jpg[/img[/URL]]


[/quote]Τον γρατζουνισε ο τιγρης μεχρι να πει το ναι. :headbang3:
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Μπηκε ο Μητρογκολ και στην πρωτη επαφη πατησε τη μπαλα ο μαλακας , τι να λεμε τωρα ....

Ειπαμε δανεικος στον νιονιο και πολυ του ειναι
Θα κάνει παρέα και στον Κολοβό τύπε :rockon:

67e1d_1126827.jpg
 

hustler

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Οκτ 2005
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
1
Like
5.477
Πόντοι
1.056
http://[URL unfurl="true"]www.aek-live.gr/wp-content/uploads/2014/06/%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%82.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.pamesports.gr/thumbnail?filepath=/contentfiles_2/photos/ellhniko-podosfairo/super-league/aek/2014-2015/Mantalos_AEK_proponisi.jpg&width=620&height=446[/img[/URL]]

ο Μάνταλος της Άεκ είναι ρε τύπε,δεν τον γνωρίζεις :think:
[/quote]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.digitallife.gr/wp-content/uploads/2011/07/freddy-krueger.jpg[/img[/URL]]
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom