Νέα

Πάμε Ελλαδάρα!!!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 404K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Mε ποιόν τρόπο πιστεύετε ότι θα νικήσει και αύριο η εθνική το Λιχτενσταϊν ?

  • Πάλι με αυτογκόλ

    Ψήφοι: 30 13,5%
  • Θα χτυπήσει η μπάλα στον διαιτητή και θα μπει μέσα

    Ψήφοι: 42 18,8%
  • Θα πάθουν δηλητηρίαση παίκτες του Λιχτενσταϊν

    Ψήφοι: 49 22,0%
  • Θα πεθάνει ο προπονητής του Λιχτενσταϊν στον πάγκο

    Ψήφοι: 40 17,9%
  • Με στραβοκλοτσιά ή κουτουλιά

    Ψήφοι: 62 27,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    223

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.299
Κριτικές
64
Like
59.388
Πόντοι
16.235

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.711
Πόντοι
5.006
με τον φυσσουν στον παγκο και τον φωταρα στην επιθεση, πως να κερδισεις????:confused:
βαζελος και νικη δεν γινεται....δεν μπορουν τα παλικαρια....


υγ : παντως για τον φωταρα πρεπει να γραφτει βιβλιο στο μελλον....πρεπει να ειναι η μεγαλυτερη ποδοσφαιρικη απατη στην ιστορια της ελλαδας....ενας παιχτης που ειναι 25 χρονων και το μονο που εχει να δειξει στην καριερα του ειναι 1 σεζον με 10 γκολ σε 20 ματς (κλαιν μαιν δηλαδη, σιγα το στατιστικο), τα αρδακια τον κανανε παιχτη των 30 μυριων....:headbang:
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
με τον φυσσουν στον παγκο και τον φωταρα στην επιθεση, πως να κερδισεις????:confused:
βαζελος και νικη δεν γινεται....δεν μπορουν τα παλικαρια....


υγ : παντως για τον φωταρα πρεπει να γραφτει βιβλιο στο μελλον....πρεπει να ειναι η μεγαλυτερη ποδοσφαιρικη απατη στην ιστορια της ελλαδας....ενας παιχτης που ειναι 25 χρονων και το μονο που εχει να δειξει στην καριερα του ειναι 1 σεζον με 10 γκολ σε 20 ματς (κλαιν μαιν δηλαδη, σιγα το στατιστικο), τα αρδακια τον κανανε παιχτη των 30 μυριων....:headbang:
Ρε τύπε πόσο κόμπλεξ μπορεί να έχετε πια, ΠΟΣΟ?
Ούτε 10 παράγκες δε θα το διώξουν...
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.973
Πόντοι
6.056
υγ : παντως για τον φωταρα πρεπει να γραφτει βιβλιο στο μελλον....πρεπει να ειναι η μεγαλυτερη ποδοσφαιρικη απατη στην ιστορια της ελλαδας....ενας παιχτης που ειναι 25 χρονων και το μονο που εχει να δειξει στην καριερα του ειναι 1 σεζον με 10 γκολ σε 20 ματς (κλαιν μαιν δηλαδη, σιγα το στατιστικο), τα αρδακια τον κανανε παιχτη των 30 μυριων....:headbang:

Δεν τον θες στον θρύλο Τάκη;
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.382
Κριτικές
207
Like
67.082
Πόντοι
48.917
Ιωαννίδης Νίνης Φετφατζίδης κουτσιινικολας ( ίδια πάστα ):confused:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.096
Κριτικές
174
Like
119.022
Πόντοι
46.423
fotis-full.jpg


Drink Reaction GIF by Laff
 

Alexis_cool

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Φεβ 2008
Μηνύματα
2.942
Like
5.894
Πόντοι
1.056
Για την Β Εθνική του nations league είμαστε καλοί.
Μέχρι εκεί.
Πρέπει να προοδεύσουμε ποδοσφαιρικά για να ανέβουμε στο επάνω σκαλί.
Κλάιν Μάιν τώρα αυτός ο θεσμός, δεν τρέχει τίποτα.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.735
Κριτικές
2
Like
33.722
Πόντοι
9.931
δεν ντριμπλάρουν ούτε κώνο ....
αν γίνει το τσαφ, αν στις 50 σέντρες περάσει κάποια , αν στα σουτ αλάνας γίνει καμιά κόντρα , αν κάποια τσαρουχιά κωλοκάτσει ,ε τότε θα μπεί γκολ
κακοποίηση ποδοσφαίρου και από τους σκωτσέζους ξυλοκόπους
 

alvanos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουλ 2009
Μηνύματα
123
Κριτικές
7
Like
261
Πόντοι
281
Τσιφτηδες μην με κραξετε αλλα το στιλακι του καρετσα μου θυμησε μαραντονα,ειδικα στο φαση με το κοντρολ με το κεφαλι κ το βολ πλανε που κοντραρε κ πηγε κορνερ..οπως κ στο διπλο σουτ κ το γυρισμα του κορμιου μια με το δεξι κ το αριστερο.
Ξυπνησε ολο το γηπεδο με τις ενεργειες του,παικτης που κοβει εισιτηρια..να ειναι υγιης κ να εχει τυχη!

Απο την αλλη πλευρα ο κοουτς παρολο που τον εκτιμω ειμαι κ βαζελος,θα πω οτι ειχα πει οταν ηταν κ σε μας-δυστηχως εχει χαμηλο ταβανι κ καλα καναμε κ τον διωξαμε αν κ επρεπε να ειχε κλεισει τη χρονια.
Μα ειναι δυνατον να βαζει ΜΑΝΤΑΛΟ πουθενα,ΡΟΤΑ ποκεμον το παιδι ειναι χαζο νοητικα,ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ αφαντος φετος(αν δεν προσεξει δεν τον βλεπω καλα,γιατι το εχει ειναι δυνατο παλιο στιβαρο φορ τανκ κ ειναι δουλευταρας-αλλα μου φαινεται η πανελατζου του κανει ζημια)

Τωρα πελκας ειναι για να γελας κ ειδικα που παιζει κ τοσο πολυ..και μου βγαζει τον τζολη τον παιχταρα!!αν ειναι δυναμον!!!

Κ εχουμε να φαμε κ μπακαβλακα οταν γυρισει αν κ με την εθνικη εχει κανει μερικα καλα παιχνιδια

Παιδια ντελια δεν εχω δει πολυ κ επιφυλλασσομαι..εχει καλα στοιχεια αλλα κατι δεν μου κανει…δεν ξερω ισως θελει δουλεια ακομα.

Μεγαλες προοπτικες η εθνικη,πραγματικα χαιρεσαι μα την βλεπεις αλλα με γιοβανοβιτς δεν θα κανουμε οσα μπορουμε..κ βλεπω να μην τον διωχνουν ουτε με σφαιρες,καλα αν παμε κ σε κανα μουντιαλ η ευρω τοτε θα εχει κ αποθεωση λολολ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom