Γράφουμε ιστορία και για τον μακαρίτη Μπαλντοκ.
Θα χαίρεται και ο κυρ Χρήστος ο Αρχοντιδης από ψηλά που πανηγύρισε την ισοπαλία τότε σαν νίκη!!!
Κανονιστε μην αυτοπυρποληθειτε απο την χαρά...έχουμε και συνέχεια...
Φοβερή πάσα έβγαλε ο Πικφορντ...να τα λέμε αυτά!!!