Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τυπε μου, αυτος δεν ειναι που καταναλωνε 12,000 θερμιδες;
Ποτε στο διαολο χωνευε; Δεν του ερχοταν αναγουλα απο το χλωριο στο νερο;
Οι Ολυμπιακοί αγώνες έγιναν απο Έλληνες για Έλληνες. Είναι ντροπή να βλέπουμε τον κάθε ντροπαρισμένο αμερικανό αράπη να το παίζει δήθεν.
Λίγη τσίπα έτσι? Λίγη όχι πολύ!


οχι και ευχομαστε να μην περασει η προταση σου.πριν λιγο ειδα τον ιακωβακη,που παει ο μαλακας χωρις ντοπαακολουθησε κανεις?? το ειχα προτεινει με 16.00 μετα την 1η αγωνιστικη...
Προκριματικός τριπλούν:

εκανε και δηλωσεις το "αιωνιο" ταλεντο (ετων 30 βαλε..)ιακωβακης οτι ειναι κουρασμενος..σωπα ρε μεγαλε μονο εσυ εισαι κουρασμενος οι αλλοι ξεκουραστοι ηταν

είναι κάτι σαν show , σαν eurovision οι ολυμπιακοί πλέονΔε μπορώ να καταλάβω όλους αυτούς που μιλάνε για ξεφτίλα..Υπάρχει κάποιος λογος που πρέπει πάντα να κερδίζουμε μετάλλια? Σε λίγο δε θα υπάρχουν λεφτά για βασικές ανάγκες της χώρας,θα δίναμε για προετοιμασία και ντοπάρισμα των αθλητών μας?
Ή αν πάρουμε 5-6 χρυσά θα άλλάξει κάτι? Χαρά και υπερηφάνεια των 3 λεπτών..όσο κρατάει η απονομή!
Προκριματικός τριπλούν:
Η Αθανασία Πέρρα ήταν άκυρη και στα 3 άλματακαι πήρε τον πούλο! :-
[size=15pt]
Φέρτε πίσω την Βούλα![/size]![]()
Δε διαφωνώ..Να βρουν και οι δικοί μας αθλητές σπόνσορες να τους προετοιμάζουν-ντοπάρουν! Διαφωνώ με τον όρο ξεφτίλα..ότι μπορούμε κάνουμε..δε θα ξεπουληθούμε για μερικά χρυσά που επαναλαμβάνω δεν έχουν το παραμικρό αντίκτυπο στη χώρα!είναι κάτι σαν show , σαν eurovision οι ολυμπιακοί πλέον
υπάρχουν τα συμβόλαια απ'τις πολυεθνικές και τα τηλεοπτικά
που τα σκάνε στους παίχτες-προϊοντά , τους ντοπάρουν με τις πιο
σύγχρονες ντόπες ,10 βήματα πιο μπροστά απο το παρόν antidoping
και αναμένουν τα αντίστοιχα κέρδη απο τις "επενδύσεις" τους
απλά τα πράγματα, βέβαια υπάρχει και σε ένα (μικρό)ποσοστό υγεία
σε αυτό το καθ'όλα fake σύστημα , αλλά κατα τ'άλλα να χαζεύουμε
κανά κώλο στο beach volley και κανά κάρφωμα του lebron και όλα καλά ...
είναι μόνο για λόγους "φαίνεσθαι" και προβολής της χώρας το μετάλλιο τπτ το ουσιαστικόΔε διαφωνώ..Να βρουν και οι δικοί μας αθλητές σπόνσορες να τους προετοιμάζουν-ντοπάρουν! Διαφωνώ με τον όρο ξεφτίλα..ότι μπορούμε κάνουμε..δε θα ξεπουληθούμε για μερικά χρυσά που επαναλαμβάνω δεν έχουν το παραμικρό αντίκτυπο στη χώρα!