Νέα

Ολυμπιακή Αεροπορία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Spyrman
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 134
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.451
Κριτικές
207
Like
67.287
Πόντοι
48.917
Η Ελλάδα έχασε το στοίχημα του flag carrier air company όταν το 2002 δεν έφτιαξε μεγαλύτερο αεροδρόμιο με χαμηλους φόρους αεροδρομίου για να γίνει κόμβος ευρωπαϊκών πτήσεων κ τον κέρδισε η Κωνσταντινούπολη.
Ακόμη κ η επέκταση που κάνουν σε δέκα χρόνια θα είναι άχρηστη αφού τα 45 εκατομμύρια χωρητικότητας δεν θα φτανουν

Τέλος το μεγάλο στοίχημα με όσους αερολιμένες πάρεμειμαν.κρστικη είναι να πιέσουν οι δήμοι ή να χορηγήσουν οι δήμοι πόσο των φόρων αεροδρόμιων ώστε οι low cost companies να κατεβάζουν μυριουνια τουρίστες σε αυτά τα αεροδρόμια πχ easyJet volotea Ryanair wizair vueling TUI κλπ..

Θα μπορούσε η oλυμπιακη να μετατραπεί σε low cost company από Ευρώπη για Ελλάδα κ να φέρνει εκατομμύρια τουρίστες στα κρατικά αεροδρόμια....
Τέλος ας φτιάξουμε fast track visa εβδομάδας κ σε εθνικότητες που χρειάζονται να έχουν Σένγκεν βίζα
Φραπορτ κ Βασιλάκης καταστρέφουν τον τουρισμό
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
Η Ελλάδα έχασε το στοίχημα του flag carrier air company όταν το 2002 δεν έφτιαξε μεγαλύτερο αεροδρόμιο με χαμηλους φόρους αεροδρομίου για να γίνει κόμβος ευρωπαϊκών πτήσεων κ τον κέρδισε η Κωνσταντινούπολη.
Ακόμη κ η επέκταση που κάνουν σε δέκα χρόνια θα είναι άχρηστη αφού τα 45 εκατομμύρια χωρητικότητας δεν θα φτανουν

Τέλος το μεγάλο στοίχημα με όσους αερολιμένες πάρεμειμαν.κρστικη είναι να πιέσουν οι δήμοι ή να χορηγήσουν οι δήμοι πόσο των φόρων αεροδρόμιων ώστε οι low cost companies να κατεβάζουν μυριουνια τουρίστες σε αυτά τα αεροδρόμια πχ easyJet volotea Ryanair wizair vueling TUI κλπ..

Θα μπορούσε η oλυμπιακη να μετατραπεί σε low cost company από Ευρώπη για Ελλάδα κ να φέρνει εκατομμύρια τουρίστες στα κρατικά αεροδρόμια....
Τέλος ας φτιάξουμε fast track visa εβδομάδας κ σε εθνικότητες που χρειάζονται να έχουν Σένγκεν βίζα
Φραπορτ κ Βασιλάκης καταστρέφουν τον τουρισμό
Επιτέλους μια σοβαρή άποψη γιατί φουσκωσαμε μπουρδες :coffee:
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.451
Κριτικές
207
Like
67.287
Πόντοι
48.917
Επιτέλους μια σοβαρή άποψη γιατί φουσκωσαμε μπουρδες :coffee:
Eυχαριστω τυπε:confused:εαμοιγβ τα μάτια σε δυ στο υπουργείο μεταφορών:confused:...... εξάλλου κ στο υπουργείο μεταφορών όλοι μέσα οι δυ υπάλληλοι πασιέντζα παίζουν ή οι πιο καβλιαρηδες στο μπου κομ
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.516
Πόντοι
6.256
Θα θέλε να ήταν ηλεκτρολόγος. Γκαρσονα σε ταβερνάκια της Ρόδου ήταν η κύρια - αυτός με το στρινγκ που το παίζει κύριος.
Με τον τωρινό πεθερό.
Με τον προηγούμενο ;
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
Τυπάρα ... με προσωπικό έλληνες δημοσίους υπαλλήλους θα γινόταν αυτό ;
Λάκη μιλάμε για την περιπτωση της εξιγειανσης και συμμόρφωσης. Δεν μιλάμε για το μοντέλο πασοκ. Δεν είναι μόνο ποναει ποδι/κοψε ποδι.
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.451
Κριτικές
207
Like
67.287
Πόντοι
48.917

Slavrlfucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.628
Like
2.930
Πόντοι
456
Οχι δεν έχω πετάξει με μόνο 2-3 αεροπορικές αλλά με παραπάνω. Οχι μόνο εγώ αλλά και όλη η οικογένεια μου. Και δεν νομίζω ότι έχω άποψη. Εχω όντως άποψη.

Μπορεί η χαρακτηρισμός υποχρεωμένοι να φάνηκε λανθασμένος. Να τον αλλάξω μπας και βρούμε άκρη. Πληρώνω 400-500€ όπως είπες και κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπάρχει φαγητό. Ναι οκ καταλαβαίνω υπάρχουν τα καύσιμα οι μισθοί των αεροσυνοδών των πιλότων και άλλα χίλια δυο λειτουργικά έξοδα. Όμως ένα φαγητό ανά επιβάτη σε πτήση εξωτερικού δεν τους κοστίζει σχεδόν τίποτα.
Πάλι λάθος λογική.
Δεν καθόμαστε να βγάλουμε τώρα αν υπάρχει περιθώριο κέρδους στις αεροπορικές για να βάλουν ένα φαγητό μέσα στην πτήση.

Σου απάντησα στο γιατί ήσουν λάθος να απαιτείς φαγητό.
Ε αφού εσύ το θες να υπάρχει δεν το κάνει και αναγκαίο.
Και εγώ απαιτώ να μου παίρνουν μια πίπα ανά πτήση. Το κάνει αναγκαίο;

Ξανά λέω, το κόστος μιας πτήσης δεν υπαγορεύει και την ύπαρξη φαγητού. Ή άλλων υπηρεσιών.
Υπάρχουν πτήσεις της Wizz με 50€ και πτήσεις με 300€. Δηλαδή με τη δική σου λογική, όταν η κτήση κοστίζει παραπάνω να βγάζουν και σαμπάνιες;
Καμία σχέση.
 
OP
OP
Spyrman

Spyrman

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Ιαν 2025
Μηνύματα
185
Κριτικές
18
Like
1.404
Πόντοι
1.011
Πάλι λάθος λογική.
Δεν καθόμαστε να βγάλουμε τώρα αν υπάρχει περιθώριο κέρδους στις αεροπορικές για να βάλουν ένα φαγητό μέσα στην πτήση.

Σου απάντησα στο γιατί ήσουν λάθος να απαιτείς φαγητό.
Ε αφού εσύ το θες να υπάρχει δεν το κάνει και αναγκαίο.
Και εγώ απαιτώ να μου παίρνουν μια πίπα ανά πτήση. Το κάνει αναγκαίο;

Ξανά λέω, το κόστος μιας πτήσης δεν υπαγορεύει και την ύπαρξη φαγητού. Ή άλλων υπηρεσιών.
Υπάρχουν πτήσεις της Wizz με 50€ και πτήσεις με 300€. Δηλαδή με τη δική σου λογική, όταν η κτήση κοστίζει παραπάνω να βγάζουν και σαμπάνιες;
Καμία σχέση.
Τέλος πάντων. Δεν έχει νόημα να συζητάμε περί αυτού αφού άκρη δεν βγάζουμε. Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε και τελείωσε το θέμα. Ο καθένας έχει τα δικά του βιώματα και σχηματίζει τη δική του γνώμη.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.393
Like
28.516
Πόντοι
6.256
Λάκη μιλάμε για την περιπτωση της εξιγειανσης και συμμόρφωσης. Δεν μιλάμε για το μοντέλο πασοκ. Δεν είναι μόνο ποναει ποδι/κοψε ποδι.
Δηλαδή δίνεις προσωπικά πιθανότητα να γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα .... στα επόμενα 100 χρόνια ;
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.068
Κριτικές
4
Like
900
Πόντοι
376
Η Ελλάδα έχασε το στοίχημα του flag carrier air company όταν το 2002 δεν έφτιαξε μεγαλύτερο αεροδρόμιο με χαμηλους φόρους αεροδρομίου για να γίνει κόμβος ευρωπαϊκών πτήσεων κ τον κέρδισε η Κωνσταντινούπολη.
το 2002 η ΟΑ ειχε ηδη μαζεμενα πανω απο 700 μυρια ευρω προστιμα για παρανομες επιδοτησεις.
το 2004 ειχε ηδη πανω απο 1.5 δις. για να συνεχισει η οα να λειτουργει το 2003 θα επρεπε να βρει με καποιο τροπο χρηματοδοτηση(μετοχο) που να ειναι διατεθειμενος να βαλει 2.5 δις για να συνεχισει να λειτουργει (μισθωνοντας αεροπλανα και οχι αγοραζοντας).
ποιος θα τα εδινε αυτα και να παρει και τους εργαζομενους;
και γιατι να μην αγορασει την aegean με αυτα τα χρηματα;

να θυμισω οτι το δημοσιο πουλησε την ολυμπιακη (τιμες 2008) περιπου 180μυρια.
και οτι το 2012 ο βγαινοπουλος τη πουλησε 72 ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ.
δηλαδη μεγαλυτερη αξια παγιων μικροτερη τιμη πωλησης.
για να καταλαβουμε την αξια της οα.
η τουρκια επειδη δεν ειναι ΕΕ μπορει να πριμοδοτει την turkish (που το κανει).
επιπλεον η turkish εχει 400 αεροσκαφη και εχει δημιουργησει hub. οποτε ειναι ευκολο να γινει hub (επιδοτηση κρατους για αεροσκαφη και αεροδρομια).
η ryanair με διπλασια αεροσκαφη δεν εχει τη λογικη του hub.
 

kaavlas

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Δεκ 2005
Μηνύματα
204
Κριτικές
38
Like
2.765
Πόντοι
2.411
Εννοείς που τους χάρισε 10 χρόνια πλασματικά και βγήκαν με σύνταξη 3500€ Χ 14 τότε και 150 χιλιάρικα εφάπαξ ;
Και όσοι ήταν νέοι , πήγαν σε άλλες θέσεις, όπως ΥΠΑ και παίρνουν μισθό 2300€ συν μπόνους ;

Για αυτό το κλείσιμο μιλάμε ;
Και για το 747 στο ανατολικό ... που τότε, στο κλείσιμο έπιανε 10-15 μύρια ... αλλά το άφησαν και σάπισε και έγινε ρημάδι
και τώρα θα μας χρεώσουν κανά μύριο για να ανακυκλωθεί ;

Για αυτό το κλείσιμο μιλάμε ;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Σπουδαίος Μαλάκας.
Τιτάνας της Μαλακίας.
Όλοι οι προηγούμενοι θα αισθανθούν γατάκια μπροστά του.
Μαλλον αναφερεις αυτα που ακους και οχι αυτα που ισχυουν .Οσο αφορα τα πλασματικα ετη που αναφερεις , καλως η κακως καποιοι βγαινουν σε συνταξη με 30 αεροπορικα χρονια. Ο λογος ειναι οτι πληρωνουν το ενα ενσημο , εναμιση .Το οτι εδωσε μπονους καποια χρονια επρεπε να δωσει κατι για να τη κλεισει ,γιατι θα ηταν αδικια υπαλληλοι με 28 χρονια υπηρεσιας να δουλεψουν εως τα 65 ενω ειχαν ξεκινησει να δουλευουν στα 20 . Τα 3500 που λες συνταξη , δεν ισχυουν ,εκτος και αν αναφερεσαι σε πιλοτους .150000 εφαπαξ πηραν οι πιλοτοι και καποιοι και παραπανω διοτι ειχαν δικο τους ταμειο.Οι υπολοιποι πηραν ομολογα ελληνικου δημοσιου ,τα οποια οσοι δε τα εσπασαν γιατι δεν ηταν στη κλικα , θα παρουν το εφαπαξ το 2042 ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΜΕΝΟ ΚΑΤΑ 80% λογω psi Βενιζελου . Θα πρεπει στους υπαλληλους της ΟΑ να φτιαξουν αγαλμα , διοτι με τα λεφτα τους σωθηκε το Ελληνικο κρατος .Τοτε που βγηκαν οι υπαλληλοι της ΟΑ στη συνταξη το κρατος δεν ειχε χρηματα για εφαπαξ ,ενω για τους Υπαλληλους του ΟΣΕ , ΟΣΥ ,του ΕΟΦ , τους ναυτεργατες κλπ ειχε χρηματα και πηραν εφαπαξ κανονικα .Για την ΥΠΑ δεν εχω αποψη τι παιρνουν. Οσον αφορα το Τζαμπο διαβασε το αρθρο Google Search .Σε αυτο αναφερει οτι θα γινει μουσειο ,οποτε μην ανησυχεις δε θα πληρωσεις για την ανακυκλωση του . Θα πληρωνεις μονο οταν μπαινει μεσα η Aegean , οπως ηδη εκανες ,οταν το Ελληνικο δημοσιο εδωσε χρηματα στο Βασιλακη λογω Covid.
 

nikolakis66

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.068
Κριτικές
4
Like
900
Πόντοι
376
Θα πληρωνεις μονο οταν μπαινει μεσα η Aegean , οπως ηδη εκανες ,οταν το Ελληνικο δημοσιο εδωσε χρηματα στο Βασιλακη λογω Covid.
το δημοσιο εδωσε αποζημιωσεις σε ολες τις εταιρειες που μεινανε υποχρεωτικα κλειστες.
δεν μπορουσε να εξαιρεσει μια εταιρεια ειναι αντισυνταγματικο
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.085
Κριτικές
36
Like
45.665
Πόντοι
21.395
Το δημόσιο έδωσε επιστρεπτεες προκαταβολές. Επιστρεπτεες. Ο Βασιλάκης , αν θυμάμαι καλά, πήρε εκατό μύρια χωρίς να τα επιστρέψει και χωρίς να κλείσει την επιχείρηση του, απλά μείωσε την πελατεία.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom