Και τι διαφορετικό κάνουν σε σχέση με τις άλλες που τις κατηγορούν ως πουτάνες ; Με φασόλια πληρώνεις στις Black Angels ? Δεν παιρνουν ευρω οπως οι επαγγελματίες ; Κατηγορούν τις άλλες ως ιεροδουλες επειδη φοράνε εξαιρετικά outfit ενω αυτες εμφανιζονται με jeans απο τα Zara και τακούνια από τη Λαϊκή Οσα δε φτανει η αλεπού....
Μπηκα απο περιέργεια να τις ψαξω στο facebook έχουν διαφορα προφιλ και όντως γράφουν οτι να ειναι
Δεν ειμαστε επαγγελματιες ειμαστε φετιχιστική παρεα αλλα θα μας πληρωσεις μιλάμε για μπαχαλο εχουν τρικυμια στο μυαλό τους. Βεβαια εάν ειναι Αλβανίδες λογικό μ ακουγεται. Οι Αλβανοί είναι ο λαός του τα ξέρω ολα τα κάνω όλα. Βίσκεις μπογιατζη και του λες ψαχνω υδραυλικό και ηλεκτρολόγο και σου λεει ειμαι και απο αυτό, και χτίστης και πατωματζής και άμα βάλεις BBQ είμαι και ψηστης. Αρκει να βγει το μεροκάματο. Ε το ιδιο κανουν και αυτές