trelobourdeliaris
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 204
- Like
- 172
- Πόντοι
- 1
τότε φίλε π
Κάτσε να παίζεις μαλακιά..
Μίλησε ο ατρόμητος καβαλάρης που έψαχνε μπουρδέλα εν μέσω καραντίνας και επεσε σιγή στο φορουμ....
τότε φίλε π
Κάτσε να παίζεις μαλακιά..
Την Αριάδνη την συνάντησες πρόσφατα; Πως σου φάνηκε;
Αν συγκριθούμε με Αθήνα θα μας πιάσει κατάθλιψη.
Αυτό με τα ραντεβού εγώ δεν τα πολυπιστεύω.
Όπως και κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου αν όχι όλες το μεγαλύτερο ποσοστό από αφέντρες, ανεξάρτητες, μασάζ κτλ συνέχισαν να προσφέρουν
υπηρεσίες σε επιλεγμένους πελάτες. (δεν έχω στοιχεία προσωπική μου άποψη)
Άλλωστε όπως είπε και ο MastMast παρπάνω πολύ εύκολα μπορεί να γίνει η μετάδοση ακόμη και στον πιο καλά απολυμασμένο χώρο
να ρωτησω κατι,και εαν μεσα στο σουπερ που βρισκεστε σε κλειστο χωρο τωρα κατηργησαν και τις μασκες που ηταν υποχρεωτικες,σου μεταδωσει καποιος τον ιο,τοτε τι κανεις; η μεσα στο φαρμακειο πχ;Και η τελειότερη απολύμανση μετά από κάθε σέσσιον δεν φτάνει. Μια αφέντρα δέχεται έναν πελάτη μολυσμένο, που δεν το ξέρει γιατί η νόσος δεν έχει εκδηλωθεί. Της μεταδίδει τον ιό (ευκολάκι, λίγα λεπτά να είσαι με τον ίδιον άνθρωπο σε ένα κλειστό χώρο κόλλησες, δεν χρειάζεται κάν να αγγιχτείτε). Μετά βλέπει εσένα, χωρίς να ξέρει ότι έχει κολλήσει. Ο ιός μεταδίδεται κατά την επώαση. Κόλλησες και εσύ. Έτσι απλά και ωραία. Ο καλύτερα απολυμασμένος χώρος να είναι, η πιο καθαρή αφέντρα, τα πιο απολυμασμένα όργανα, και πάλι δεν γλυτώνεις. Γι' αυτό παίδες, μέχρι να βρεθεί αποτελεσματικό εμβόλιο, θα υπάρχει ρίσκο. Όχι μόνο σε bdsm session, σε οποιαδήποτε επαφή με άνθρωπο. Θα μου πείτε τι θα κάνουμε, θα περιμένουμε το εμβόλιο αν και πότε έλθει; Όχι κατ΄ανάγκη, αλλά καλό είναι να ξέρουμε τα ρίσκα. Η ζωή μας έχει αλλάξει.![]()
Ζωή στη γυάλα δηλαδή. Τίποτα δεν είναι ρίσκο. Μας δουλεύουν δεν το βλέπετε!!!Εαν εχουμε λαβει καταλληλα μετρα μασκα αντισηπτικο γαντια απαραιτητα τοτε ΔΕΝ θα το κολλησουμε σιγουρα τωρα οποιος κυκλοφορει χυμα στο κυμα τοτε τι να πω,
καλυτερα σε γυαλα παρα στο νοσοκομειο .χιλιες φορες με μασκεςΖωή στη γυάλα δηλαδή. Τίποτα δεν είναι ρίσκο. Μας δουλεύουν δεν το βλέπετε!!!
δε παιζει εχουμε παντα αντισηπτικα μαζι μας γαντια κτλ.τηρεις αποσταση στο δρομο κτλΧρειάζεται πάντως προσοχή ,σε λογικά πλαίσια και με κοινωνική ευθύνη ,οποιος πάει χύμα στο κύμα είναι απλά ανεύθυνος
Δεν είπα για εξωγήινους εγώ, αλλά κάποια στιγμή θα λάμψει η αλήθεια.Και η γη είναι επίπεδη και μας το κρύβουν, και μας ψεκάζουν για να είμαστε πρόβατα, και έχουν βρει και το εμβόλιο με το τσιπάκι που θα μας εμφυτεύσουν για να μας ελέγχουν. Το ότι υπάρχουν ήδη 250.000 νεκροί σε δύο μήνες, ότι έχουν χαθεί ήδη δισεκατομμύρια δολάρια, και ότι εκατομμύρια άνθρωποι έχουν χάσει την ζωή τους, είναι και αυτό προϊόν της παγκόσμιας συνωμοσίας και της προπαγάνδας των βοθροκάναλων της διαπλοκής. Όλα αυτά είναι σχέδιο των εξωγήινων για να κατακτήσουν την επίπεδη γη, αλλά ευτυχώς ο Marcus77 τους ανακάλυψε και τους ξεσκέπασε. Να ακούτε τον Μarcus77, όλοι στον αγώνα εναντίον των εξωγήινων και του μπιλ gates (που είναι και αυτός εξωγήινος).
σωστο συμφωνω και μπράβο σου ,στο session όμως ?????δε παιζει εχουμε παντα αντισηπτικα μαζι μας γαντια κτλ.τηρεις αποσταση στο δρομο κτλ

κοιτα στο internet για την ΘεανώΚαλησπερα και καλη λευτερια! Μηπως γνωριζετε αν εχουν link εδω οι κυριες Ερικα και Θεανω;
Ευχαριστω!
Η Ηλέκτρα είναι η καλύτερη από όλες τις δικές μας.Ουτε κρυο ουτε ζεστη. Ουτε ξενερωσα ουτε και ενθουσιαστηκα ομως γιαυτο ρωταω για αλλες. Αν δεν βρω θα ξαναπαω.
Αλλα μαζι της μονο με στραπον εκανα οποτε δεν εχω εικονα για το fisting![]()
![]()
.
Μακάρι να ξανάρθει Θεσσαλονίκη η έρικα,είχε ακυρώσει την προηγούμενη φορά και σωστά έπραξε,η Αλεξάνδρα έχει χρόνια να έρθει,θα συμφωνήσω ότι είναι οι καλύτερες με διαφορά.Η σελιδα της έρικας,η καλύτερη για εμένα,πολύ καλή και η Αλεξάνδρα.Οι καλύτερες![]()