Εχουμε λινκ για την εν λόγω κυρια?
Δεν έχει αγγελία, δεν ξέρω αν επιτρέπεται να βάλω προφίλ fb.
Μπορεί πολύ εύκολα να βρεθεί με αυτό το όνομα..
Εχουμε λινκ για την εν λόγω κυρια?
;Καλημέρα
Οι πρώτες ανακοινώσεις βγήκαν και οι Κύριες ξεκινάνε μάλλον όλες 4 Μαΐου
Εν αναμονή λοιπόν για επισκέψεις και κριτικές ........

Και η τελειότερη απολύμανση μετά από κάθε σέσσιον δεν φτάνει. Μια αφέντρα δέχεται έναν πελάτη μολυσμένο, που δεν το ξέρει γιατί η νόσος δεν έχει εκδηλωθεί. Της μεταδίδει τον ιό (ευκολάκι, λίγα λεπτά να είσαι με τον ίδιον άνθρωπο σε ένα κλειστό χώρο κόλλησες, δεν χρειάζεται κάν να αγγιχτείτε). Μετά βλέπει εσένα, χωρίς να ξέρει ότι έχει κολλήσει. Ο ιός μεταδίδεται κατά την επώαση. Κόλλησες και εσύ. Έτσι απλά και ωραία. Ο καλύτερα απολυμασμένος χώρος να είναι, η πιο καθαρή αφέντρα, τα πιο απολυμασμένα όργανα, και πάλι δεν γλυτώνεις. Γι' αυτό παίδες, μέχρι να βρεθεί αποτελεσματικό εμβόλιο, θα υπάρχει ρίσκο. Όχι μόνο σε bdsm session, σε οποιαδήποτε επαφή με άνθρωπο. Θα μου πείτε τι θα κάνουμε, θα περιμένουμε το εμβόλιο αν και πότε έλθει; Όχι κατ΄ανάγκη, αλλά καλό είναι να ξέρουμε τα ρίσκα. Η ζωή μας έχει αλλάξει.![]()
Έτσι είναι δυστηχως ,παρόλα αυτά βλέπω ορισμένες και βιάζονται να ξεκινήσουν ,τι να πω δεν ξέρω ???
Δεν έχει αγγελία, δεν ξέρω αν επιτρέπεται να βάλω προφίλ fb.
Μπορεί πολύ εύκολα να βρεθεί με αυτό το όνομα..
Φιλαρακι όντως εδώ δεν έχουμε και πολλές επιλογές οπότε η Αριάδνη φαντάζει μονόδρομος.
Δεν ειναι σαν τις Αθηναίες αλλά τι να κανουμε.
Κατα τα άλλα πως τη βγάλατε τωρα στην καραντινα ;
Εγω δοκιμασα και Online session με Θεανω και αγορασα και κατι πολυ ωραια και πλακατζιδικα videos που γύρναγε αυτή την περιοδο. Τωρα βεβαια για ραντεβου μαζι της πιο ευκολα θα βλεπεις τον Χαρδαλιά παρά αυτη. Με είπε ότι για τουλάχιστον 2 μηνες σκέφτεται να κάνει ένα session την ημέρα προκειμένου να απολυμαινεται ο χωρος πληρως και να αερίζεται ο χωρος για 24 ωρες πριν να δεχτεί τον επόμενο. Μας τα γαμησε ολα αυτός ο κωρονοιος
Καλημέρα ,πράγματι 14/3 εκανα την συγκεκριμένη ανάρτηση ,διότι είδα ότι κάποιες λίγες συνέχιζαν και τρόμαξα ,Πως τι να πεις ; Είπες. Είσαι μέσα στη τρελή χαρά που θα ξεκινήσουν ! : ) Και προφανώς ο Condo στην προηγούμενη σελίδα για αυτό σου βάζει σε παράθεση παλαιότερο σου σχόλιο που είχες κάνει 14/3 σα να σου λέει "Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις"
Καλημέρα ,πράγματι 14/3 εκανα την συγκεκριμένη ανάρτηση ,διότι είδα ότι κάποιες λίγες συνέχιζαν και τρόμαξα ,
Και ναι μετά από την τρελή καραντίνα που φάγαμε είχε η τωρινή ανάρτηση ένα τόνο αισιοδοξίας και χαράς που νομιζω ότι έστω και εν μέρει δικαιολογείται ,εξάλλου ουδείς αναμάρτητος ,.και όλοι έχουμε τις αδυναμίες μας και πρώτος ΕΓΩ .παντως ότι υπάρχει και σχετική βιασύνη είναι πραγματικότητα ,
η αλήθεια είναι ότι θέλει μεγάλη προσοχή από όλους και όλες ...Καλά βρε σε καταλαβαίνω απλά θέλει λίγο εγκράτεια ακόμα , οχι μόνο στα βίτσια , σε όλα. Η καραντίνα θα ληξει όχι ο ιός εκτός εάν τελικά η όλη ιστορια με τον ιό παραήταν Overesthimated
Την Αριάδνη την συνάντησες πρόσφατα; Πως σου φάνηκε;
Αν συγκριθούμε με Αθήνα θα μας πιάσει κατάθλιψη.
Αυτό με τα ραντεβού εγώ δεν τα πολυπιστεύω.
Όπως και κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου αν όχι όλες το μεγαλύτερο ποσοστό από αφέντρες, ανεξάρτητες, μασάζ κτλ συνέχισαν να προσφέρουν
υπηρεσίες σε επιλεγμένους πελάτες. (δεν έχω στοιχεία προσωπική μου άποψη)
Άλλωστε όπως είπε και ο MastMast παρπάνω πολύ εύκολα μπορεί να γίνει η μετάδοση ακόμη και στον πιο καλά απολυμασμένο χώρο
Καλημέρα Σκλάβα είναι μονο η Ερατω ,η Julietta είναι switch ,δηλαδή κια αφεντρα και σκλάβα
τότε φίλε πΚαι η τελειότερη απολύμανση μετά από κάθε σέσσιον δεν φτάνει. Μια αφέντρα δέχεται έναν πελάτη μολυσμένο, που δεν το ξέρει γιατί η νόσος δεν έχει εκδηλωθεί. Της μεταδίδει τον ιό (ευκολάκι, λίγα λεπτά να είσαι με τον ίδιον άνθρωπο σε ένα κλειστό χώρο κόλλησες, δεν χρειάζεται κάν να αγγιχτείτε). Μετά βλέπει εσένα, χωρίς να ξέρει ότι έχει κολλήσει. Ο ιός μεταδίδεται κατά την επώαση. Κόλλησες και εσύ. Έτσι απλά και ωραία. Ο καλύτερα απολυμασμένος χώρος να είναι, η πιο καθαρή αφέντρα, τα πιο απολυμασμένα όργανα, και πάλι δεν γλυτώνεις. Γι' αυτό παίδες, μέχρι να βρεθεί αποτελεσματικό εμβόλιο, θα υπάρχει ρίσκο. Όχι μόνο σε bdsm session, σε οποιαδήποτε επαφή με άνθρωπο. Θα μου πείτε τι θα κάνουμε, θα περιμένουμε το εμβόλιο αν και πότε έλθει; Όχι κατ΄ανάγκη, αλλά καλό είναι να ξέρουμε τα ρίσκα. Η ζωή μας έχει αλλάξει.![]()
Μόλις τρεις συνέχιζαν οι δύο σε ξενοδοχείο,με την μία από τις τρεις την Τίνα είχα πάει στο παρελθόν,με τις άλλες δύο που έβαζαν αγγελίες δεν τις έχω δει,οι γνωστές δεν έκαναν από κοντά σεσσιον.Καλημέρα ,πράγματι 14/3 εκανα την συγκεκριμένη ανάρτηση ,διότι είδα ότι κάποιες λίγες συνέχιζαν και τρόμαξα ,
Και ναι μετά από την τρελή καραντίνα που φάγαμε είχε η τωρινή ανάρτηση ένα τόνο αισιοδοξίας και χαράς που νομιζω ότι έστω και εν μέρει δικαιολογείται ,εξάλλου ουδείς αναμάρτητος ,.και όλοι έχουμε τις αδυναμίες μας και πρώτος ΕΓΩ .παντως ότι υπάρχει και σχετική βιασύνη είναι πραγματικότητα ,