είστε 1-2 αντε 3 τρολάκια, που ΌΛΑ τα μηνύματα σας από το πρώτο έως το τελευταίο είναι για την Ερικα, προφανώς εγγραφήκατε στο φόρουμ μόνο και μόνο για ΠΡΟΜΟΤΆΡΙΣΜΑ τηε συγκεκριμένης!.
Είστε και χυδαίοι όμως, είστε και υβριστές.
Εμένα μή με ξαναπιάσεις στο στόμα σου όμως, γκέγκε ;
Οσο για το ΣΑΜΕ , πάνε ρώτα όσους ή όσες το αντιπροσωπεύουν, δεν έχω καμια σχέση με αυτό περαν του ότι ήμουν πελάτης, έχω 205 μηνύματα στο φόρουμ επί όλων των θεμάτων , σε αντίθεση με τρολάκια σαν και του λόγου σου.
Έιχαν επανεμφανιστεί Ερικοτρολάκια και είναι ηλίου φαεινότερον ότι εκτελείτε εντολές ........ Ασε τα παραμυθια eχεις ξεκατινιαστει και σε αλλο thread μεταξυ same και limit up απο ελκυστικος εγινες μιλφακιας μας τας χεις πρηξει και διαβασε καλυτερα για οσα γραφω και για ποιες γραφω,ξεστραβωσου και δες ποσα προφιλ γραφουν για την ερικα ολοι λαθος ειναι?εγω σε ξεμπροστιασα γκεγκε?για το same συνεχεια τσακωνεσαι και μονο μιλφακια,αφου θελεις να σε λεμε ετσι αντε θα σου κανουμε την χαρη.
Σε ρωτώ λοιπόν ξανά, ΜΙΛΑΣ και ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΞ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ;
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Έχω την εντύπωση ότι κάλο θα ήταν να εστιάζουμε λίγο σε αγγελίες που αποτελούν απάτη ή είναι πεταμένα λεφτά. Θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο