Το ιδιο νομιζω και η βαρωνη και η αρτεμισ και η κελυ. Με αυτούς που ειναι ουδετεροι δεν ξερω που θα πανε. Αυτοι είναι που θα ανεβάσουν το ταμειο της καθεμιας.Η κυρία μου έχει έτοιμη πελατεία και το έχει δημοσιεύσει πριν πολύ καιρό
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
coogar13
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 550
- Like
- 799
- Πόντοι
- 86
Η Αναστασία μόνο στο προφίλ της προς το παρόν την έχω φίλη στο δικό μου προφίλΤο ιδιο νομιζω και η βαρωνη και η αρτεμισ και η κελυ. Με αυτούς που ειναι ουδετεροι δεν ξερω που θα πανε. Αυτοι είναι που θα ανεβάσουν το ταμειο της καθεμιας.
Παντως ολοι εδω πανω ξερουμε οτι θα ερθει. Οπότε οποιοι ειναι να πανε θα ξερουν οτι ειναι εδω και θα πανεΗ Αναστασία μόνο στο προφίλ της προς το παρόν την έχω φίλη στο δικό μου προφίλ
trelos1989
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 1.609
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.200
- Πόντοι
- 736
πολυ παρεξηγημενη η Αναστασια τη γνωριζω αρκετα χρονια και αυτη και εχει πολυ πολεμο και δυσφημηση αδικα. περισσοτερα για αυτο το θεμα δεν μπορω γιατι ειναι πολυ προσωπικες της λεπτομεριες. παντως αν και σαν συμπεριφορα ειναι λιγο του λιμανιου ειναι πολυ τιμια επιλογη για τους λατρεις των αφεντρων με καμπυλες και πολυ οικονομικη. ειδικα οσοι αρεσκονται στο ξυλο και στο στραπ ον ειναι απο τις καλυτερες πιστευω.Παντως ολοι εδω πανω ξερουμε οτι θα ερθει. Οπότε οποιοι ειναι να πανε θα ξερουν οτι ειναι εδω και θα πανε
Ακριβως αυτό λεω. Ότι προσωπικα ήταν λάθος να έρθουν ταυτοχρονα τόσες ισάξιες (αναλογα τα γουστα του καθενος) επαγγελματίες την ίδια χρονικη περίοδο σε μια πολη που θα τις τιμούσε (θα μπορουσε ο καθενας να τις τιμησει οικονομικα) αν ερχονταν σε διαφορετικες χρονικες περιόδους.πολυ παρεξηγημενη η Αναστασια τη γνωριζω αρκετα χρονια και αυτη και εχει πολυ πολεμο και δυσφημηση αδικα. περισσοτερα για αυτο το θεμα δεν μπορω γιατι ειναι πολυ προσωπικες της λεπτομεριες. παντως αν και σαν συμπεριφορα ειναι λιγο του λιμανιου ειναι πολυ τιμια επιλογη για τους λατρεις των αφεντρων με καμπυλες και πολυ οικονομικη. ειδικα οσοι αρεσκονται στο ξυλο και στο στραπ ον ειναι απο τις καλυτερες πιστευω.
kostasdou
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 624
- Like
- 1.017
- Πόντοι
- 86
Όχι δεν είμαι τόσο στούρνος ώστε να κάνω 5 παραθέσεις σε ένα post για να γνωρίζω αυτό που γράφεις.Διπλή παράθεση είναι. Τόσο καιρό χρήστης του φόρουμ και δεν το γνωρίζεις; Πόσο άσχετος μα τον Τουτατης; Απλά έκανα copy paste την αρχική παράθεση και δεν έσβησα την αρχική
Μάλιστα η δική σου ανάρτηση τελειώνει στη λέξη "βγάζει" ενώ εκεί που γράφεις ο "kostasdou έγραψε:" συνεχίζεις και γράφεις λες και το έγραψα εγώ "βγάζει τόσο μένος; Υποσημείωση2: το μένος που βγάζει ο υποτακτικός είναι προς την εμφάνιση της και όχι ως προς τις ικανότητες της"
Για να λήξει το θέμα με την ώριμη κυρία.
Από το πρώτο μου post που είχε γραφτεί το 2021 είχα γράψει ότι το 2018 που επισκέφτηκα τελευταία φορά την ώριμη κυρία ήταν σίγουρα πάνω από 45 χρονών. Τότε κανείς σας δεν αντέδρασε γιατί μπορεί να μη σας πείραζε επειδή κάνοντας τους υπολογισμούς έβγαινε η ηλικία της γύρω στα 48 και θεωρούταν ok.
Ξαφνικά επειδή πριν κάποιους μήνες έγραψα ότι και η συγκεκριμένη κάνει full phtoshop στις φωτογραφίες της και στις φωτογραφίες μοιάζει 30 ενώ είμαι 50+ λυσσάξατε και πέσατε να με φάτε λες και σκότωσα τη μάνα σας.
Πάρτε το χαμπάρι, αν πχ μου τη δώσει και γράψω κάποια στιγμή ότι η κυρία Vida είναι έτσι, η κυρία Ίσιδα είναι γιουβέτσι, η κυρία Θεανώ είναι κοκορέτσι, η τάδε είναι 150 κιλά, η δίνα είναι 1,80 ύψος, η άλλη 60 χρονών και η παράλλη 25 χρονών είναι η άποψή μου και είναι σχετική με το θέμα του forum, το οποίο είναι να περιγράφουμε τις κυρίες που έχουμε επισκεφτεί.
Αυτά που γράφω για την ηλικία, το ύψος, τα κιλά, τα πόδια, τη μύτη, τα αυτιά ή τις τρίχες στα μαλλιά οποιασδήποτε κυρίας είναι σχετικά με το θέμα του forum.
Άσχετο με το θέμα είναι να με βρίζετε και να μου αποδίδετε τον όποιο χαρακτηρισμό επειδή γράφω την άποψή μου. Δεν με πειράζει όμως γιατί σας κάνω χαβαλέ ξέροντας πόσο πολύ προσπαθείτε να γίνεται βασιλικότεροι του βασιλέως γράφοντας ψέματα για την ηλικία της ώριμης κυρία και υποστηρίζοντας ότι είναι κάτω των 45 ενώ ενώ είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι έχει πατήσει τα "ήντα". Άλλωστε μόνος σου την κάρφωσες και έγραψες Έρικα (λες και είναι η μόνη που είναι μεγαλοκοπέλα) μιας και εγώ έγραψα ώριμη κυρία και όχι το όνομά της. Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται.
Την ώριμη κυρία την επισκέφτηκα τελευταία φορά το 2018 γιατί για τα γούστα μου παραωρίμασε και εκείνη την εποχή είχα πάει και στην κυρία Θεανώ που ήταν πολλές κλάσεις ανώτερη και έτσι συνέχιζα να επισκέπτομαι εκείνη. Εδώ και λίγους μήνες γνώρισα την κυρία Vida και έχω κολλήσει με την συγκεκριμένη κυρία γιατί εκτός από κουκλάρα έχει και μια ποιότητα στον χαρακτήρα της χωρίς να το παίζει δήθεν. Επιπρόσθετα δεν είναι κουτσομπόλα σαν μερικές μερικές που σε αρχίζουν στο μπουρ μπουρ και λένε διάφορα για τις άλλες κυρίες. Κοιτάει τη δουλειά της, έχει ενδιαφέρον να κάνεις μετά τη συνεδρία μια συζήτηση μαζί της και να πεις 2-3 πράγματα γενικού ενδιαφέροντος και αυτό μου αρέσει.
Μην το συνεχίζεις, κάνε τις κριτικές σου, να κάνω τις κριτικές μου και σταμάτα να χαλάς το forum.
trelos1989
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 1.609
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.200
- Πόντοι
- 736
βασικα μονος σου εχεις πει οτι την Ερικα θα την χαρακτηριζεις ετσι......μην με κανεις να ψαξω πισω στις αναρτησεις του καλοκαιριου βαριεμαι απιστευτα. (περα απο ολα τα αλλα εχεις μου φαινεται και προβλημα μνημης). οσον αφορα την αναρτηση μου σου εξηγησα πως εγινε......μπορω να σου αναλυσω και τη μεθοδο αν θες για να καταλαβεις τι ειναι η διπλη παραθεσηΌχι δεν είμαι τόσο στούρνος ώστε να κάνω 5 παραθέσεις σε ένα post για να γνωρίζω αυτό που γράφεις.
Μάλιστα η δική σου ανάρτηση τελειώνει στη λέξη "βγάζει" ενώ εκεί που γράφεις ο "kostasdou έγραψε:" συνεχίζεις και γράφεις λες και το έγραψα εγώ "βγάζει τόσο μένος; Υποσημείωση2: το μένος που βγάζει ο υποτακτικός είναι προς την εμφάνιση της και όχι ως προς τις ικανότητες της"
Για να λήξει το θέμα με την ώριμη κυρία.
Από το πρώτο μου post που είχε γραφτεί το 2021 είχα γράψει ότι το 2018 που επισκέφτηκα τελευταία φορά την ώριμη κυρία ήταν σίγουρα πάνω από 45 χρονών. Τότε κανείς σας δεν αντέδρασε γιατί μπορεί να μη σας πείραζε επειδή κάνοντας τους υπολογισμούς έβγαινε η ηλικία της γύρω στα 48 και θεωρούταν ok.
Ξαφνικά επειδή πριν κάποιους μήνες έγραψα ότι και η συγκεκριμένη κάνει full phtoshop στις φωτογραφίες της και στις φωτογραφίες μοιάζει 30 ενώ είμαι 50+ λυσσάξατε και πέσατε να με φάτε λες και σκότωσα τη μάνα σας.
Πάρτε το χαμπάρι, αν πχ μου τη δώσει και γράψω κάποια στιγμή ότι η κυρία Vida είναι έτσι, η κυρία Ίσιδα είναι γιουβέτσι, η κυρία Θεανώ είναι κοκορέτσι, η τάδε είναι 150 κιλά, η δίνα είναι 1,80 ύψος, η άλλη 60 χρονών και η παράλλη 25 χρονών είναι η άποψή μου και είναι σχετική με το θέμα του forum, το οποίο είναι να περιγράφουμε τις κυρίες που έχουμε επισκεφτεί.
Αυτά που γράφω για την ηλικία, το ύψος, τα κιλά, τα πόδια, τη μύτη, τα αυτιά ή τις τρίχες στα μαλλιά οποιασδήποτε κυρίας είναι σχετικά με το θέμα του forum.
Άσχετο με το θέμα είναι να με βρίζετε και να μου αποδίδετε τον όποιο χαρακτηρισμό επειδή γράφω την άποψή μου. Δεν με πειράζει όμως γιατί σας κάνω χαβαλέ ξέροντας πόσο πολύ προσπαθείτε να γίνεται βασιλικότεροι του βασιλέως γράφοντας ψέματα για την ηλικία της ώριμης κυρία και υποστηρίζοντας ότι είναι κάτω των 45 ενώ ενώ είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι έχει πατήσει τα "ήντα". Άλλωστε μόνος σου την κάρφωσες και έγραψες Έρικα (λες και είναι η μόνη που είναι μεγαλοκοπέλα) μιας και εγώ έγραψα ώριμη κυρία και όχι το όνομά της. Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται.
Την ώριμη κυρία την επισκέφτηκα τελευταία φορά το 2018 γιατί για τα γούστα μου παραωρίμασε και εκείνη την εποχή είχα πάει και στην κυρία Θεανώ που ήταν πολλές κλάσεις ανώτερη και έτσι συνέχιζα να επισκέπτομαι εκείνη. Εδώ και λίγους μήνες γνώρισα την κυρία Vida και έχω κολλήσει με την συγκεκριμένη κυρία γιατί εκτός από κουκλάρα έχει και μια ποιότητα στον χαρακτήρα της χωρίς να το παίζει δήθεν. Επιπρόσθετα δεν είναι κουτσομπόλα σαν μερικές μερικές που σε αρχίζουν στο μπουρ μπουρ και λένε διάφορα για τις άλλες κυρίες. Κοιτάει τη δουλειά της, έχει ενδιαφέρον να κάνεις μετά τη συνεδρία μια συζήτηση μαζί της και να πεις 2-3 πράγματα γενικού ενδιαφέροντος και αυτό μου αρέσει.
Μην το συνεχίζεις, κάνε τις κριτικές σου, να κάνω τις κριτικές μου και σταμάτα να χαλάς το forum.
kostasdou
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 624
- Like
- 1.017
- Πόντοι
- 86
1)Σε παρακαλώ μάθε ορθογραφίαβασικα μονος σου εχεις πει οτι την Ερικα θα την χαρακτηριζεις ετσι......μην με κανεις να ψαξω πισω στις αναρτησεις του καλοκαιριου βαριεμαι απιστευτα. (περα απο ολα τα αλλα εχεις μου φαινεται και προβλημα μνημης). οσον αφορα την αναρτηση μου σου εξηγησα πως εγινε......μπορω να σου αναλυσω και τη μεθοδο αν θες για να καταλαβεις τι ειναι η διπλη παραθεσηκοινος εγραψα αυτο που εγραψα και επειδη δεν ειχε σημα το κινητο στο σημειο που ημουν εκανα copy ολο το κειμενο στη συνεχεια αντι να κανω απλα paste απο δικη μου αφηριμαδα εκανα παραθεση και μετα paste το κειμενο. ενημερωτικα ο πρωτος που εβρισε εισαι εσυ (μαλλον θες παλι μαθημα τη σημασια της λεξεως υβριζω). η αποψη σου μπορει να θεωρηθει σαν αποψη μονο οταν αναφερεται μια φορα, οταν λες το ιδιο πραγμα ξανα και ξανα και ξανα και ξανα μονο αποψη δεν ειναι αλλα εμπαθεια και οσοι εχουμε ασχοληθει με την παρτυ σου σε εχουμε ρωτησει το ιδιο πραγμα που ποτε δεν εχεις απαντησει μιας και εντος του εσωρουχου σου δεν εχεις balls. (το τελευταιο ειναι δικο μου συμπερασμα)
2)Επανέλαβε την ερώτηση που λες ότι δεν έχω απαντήσει
Μήπως λες αυτήν ; Κάνει αυταρχικο και είναι και καλή ξέρω.όχι δεν λέω αυτή τη Nikol. μία άλλη Independent. δεν την βρίσκω τώρα
συμφωνώ σε γενικές γραμμές οι "αφέντρες" είναι μπάζα (Εκτός από Lola και Θεανώ). και εγώ προτιμώ βιζιτάκια που θα σου πάρουν και μία πίπα, θα τα γαμήσεις κλπ
Συνημμένα
Kostas05 !
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Οκτ 2023
- Μηνύματα
- 66
- Κριτικές
- 1
- Like
- 151
- Πόντοι
- 0
Πίστευω μια τέτοια λύση θα ήταν καλύτερη από αφέντρα.
trelos1989
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 1.609
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.200
- Πόντοι
- 736
please go back to school για να μαθεις συντακτικο. καλοπροαιρετα στο γραφω!!Πραγματικά είσαι πολύ κομπλεξικό άτομο, πήγαινε να δει κάποιος ειδικός. Καλοπροαίρετα στο γράφω.
kostasdou
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 624
- Like
- 1.017
- Πόντοι
- 86
Τουλάχιστον εγώ ξέρω να βάζω τόνους. Για να σε προλάβω, δε γράφω από κινητό για να τονίζονται οι λέξεις αυτόματα.please go back to school για να μαθεις συντακτικο. καλοπροαιρετα στο γραφω!!
trelos1989
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 1.609
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.200
- Πόντοι
- 736
that doesnt change the fact that you have a syntax problem my friend!!!!!!Τουλάχιστον εγώ ξέρω να βάζω τόνους. Για να σε προλάβω, δε γράφω από κινητό για να τονίζονται οι λέξεις αυτόματα.
kostasdou
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 624
- Like
- 1.017
- Πόντοι
- 86
Ok.that doesnt change the fact that you have a syntax problem my friend!!!!!!
Keep going.
trelos1989
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 1.609
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.200
- Πόντοι
- 736
and here is a friendly advise. if you dont want to be provoked.....stop provoking
kostasdou
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 624
- Like
- 1.017
- Πόντοι
- 86
Το να συγκρίνει κάποιος την κυρία Vida με οποιαδήποτε άλλη* κυρία στην Ελλάδα είναι σαν να συγκρίνει μαχητικό 5ης γενιάς με μαχητικό 3ης γενιάς και δεν εννοώ μόνο στο πως είναι στη συνεδρία, εννοώ και τη γενικότερη προσωπικότητά της. Επιπρόσθετα, είναι δεδομένο είναι πως η γυναίκα που βλέπει κάποιος στις φωτογραφίες της δεν έχει διαφορά με εκείνη που θα συναντήσει από κοντά.Μην εκπλαγείς αν αύριο αρχίσει να θάβει και την Vida, όπως κάποτε εξυμνούσε την Έρικα.
*Μπορεί πάντα να αδικώ κυρίες τις οποίες δεν έχω επισκεφτεί και έτσι δεν έχω άποψη για εκείνες.
**Αν σε 10 χρόνια η κυρία Vida (που θα έχει γίνει 50) είναι ενεργή και ανεβάσει σημερινές φωτογραφίες της υπονοώντας ότι είναι πρόσφατες να είσαι σίγουρος ότι θα το αναφέρω και φυσικά δε θα είναι θάψιμο προς εκείνη αλλά η αλήθεια.
Mόνο μία δοκιμή μπορεί να με πείσει, αλλά δεν είμαι πολύ του ξύλου όπως εσύ. Ίσως σε διπλό με την Ερικα μμμμμΤο να συγκρίνει κάποιος την κυρία Vida με οποιαδήποτε άλλη* κυρία στην Ελλάδα είναι σαν να συγκρίνει μαχητικό 5ης γενιάς με μαχητικό 3ης γενιάς και δεν εννοώ μόνο στο πως είναι στη συνεδρία, εννοώ και τη γενικότερη προσωπικότητά της. Επιπρόσθετα, είναι δεδομένο είναι πως η γυναίκα που βλέπει κάποιος στις φωτογραφίες της δεν έχει διαφορά με εκείνη που θα συναντήσει από κοντά.
*Μπορεί πάντα να αδικώ κυρίες τις οποίες δεν έχω επισκεφτεί και έτσι δεν έχω άποψη για εκείνες.
**Αν σε 10 χρόνια η κυρία Vida (που θα έχει γίνει 50) είναι ενεργή και ανεβάσει σημερινές φωτογραφίες της υπονοώντας ότι είναι πρόσφατες να είσαι σίγουρος ότι θα το αναφέρω και φυσικά δε θα είναι θάψιμο προς εκείνη αλλά η αλήθεια.
Tony Corleone
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 548
- Like
- 964
- Πόντοι
- 86
Θα σταθω στο υστερόγραφο σου γιατι ο καυγας σας δεν εχει ουσία. Η Θεανω πλέον παίρνει το αργυρό μετάλιο το χρυσό πάει στη Miss Melina οσοι δειτε αυτά τα πόδια απο κοντά και αυτό το συνολο θα καταλάβετε τι εννοω.....συμπερασματικα και μολις απαντησες στο γιατι τοση εμπαθεια? εισαι ενα ψυχωτικο ατομο οπου θελει να εχει παντα τον τελευταιο λογο για να ικανοποιησει τον "πεσμενο" του εγωισμο. δεν εχεις καμια αισθηση του τρολ ή του τι εστι υβριζω. νομιζεις οτι σου την πεφτουνε για να "υπερασπιστουν" ενω καποιοι που την ξερουν χρονια και εχουν προσωπικες επαφες μαζι της γνωριζουν την πραγματικη της ηλικια αλλα εσυ επιμενεις σε αυτο που "εχεις δει". μονο σου παραδεχτηκες οτι προκαλεις για να ασχολουνται μαζι σου και αυτο που νομιζεις οτι κανεις "χαβαλε" στους αλλους οι περισσοτεροι σου απαντανε απλα και μονο για να σε κανουν να γραφεις υβριστικα σεντονακια γιατι οταν δεν εχεις επιχειρηματα απλα υ-βριζεις. το ποιος τσιμπαει τελικα φαινεται. κατσε με το μοντελο αφεντρα (τρεμε κουλιανου).
Υ.Γ.: αν θα μπορουσε καποιος να πει οτι καποια αφεντρα εχει αναλογιες μοντελου αυτη ειναι η Θεανω. η Vida βαση φωτογραφιων ποιο πολυ σε ανορεξικη φερνει.
Podolagnos999
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Νοε 2021
- Μηνύματα
- 105
- Like
- 125
- Πόντοι
- 1
Ελα ρε σκυλε πηγες τελικα? Για πες.. Φαινεται, εχει απιστευτες πατουσαρες η τυπισσα! Απο προσωπο τι λεει? Ηλικια ?Θα σταθω στο υστερόγραφο σου γιατι ο καυγας σας δεν εχει ουσία. Η Θεανω πλέον παίρνει το αργυρό μετάλιο το χρυσό πάει στη Miss Melina οσοι δειτε αυτά τα πόδια απο κοντά και αυτό το συνολο θα καταλάβετε τι εννοω.....
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 188
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 26K
- Απαντήσεις
- 874
- Εμφανίσεις
- 58K