Ακόμα το παίζει αφέντρα;Με μια κλεοπατρα κυριακιδου εχει παει κανεις?Τι παιζει?
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πια είναι αυτή?Ακόμα το παίζει αφέντρα;
3/11 δεν είναι Παρασκευή?To Σαββατο 3/11 θα τις βρεις στο SPANK . Τραβα και πες τους ότι τις ψαχνεις αλλου πακέτο δυσκολα να τις βρεις τωρα πια
Πρέπει να κόψω τα ναρκωτικά
trelos1989
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 1.609
- Κριτικές
- 4
- Like
- 4.200
- Πόντοι
- 736
Για δύο λόγους δεν πηγαίνω πλέον στα σπάνια. Ο ένας είναι ότι πλέον γίνονται μόνο Παρασκευές ο άλλος ότι πλέον επιτρέπουν να καπνίζουν μπάφους και βρωμάει όλος ο χώρος3/11 δεν είναι Παρασκευή?
Πρέπει να κόψω τα ναρκωτικά
Πήγαινα μονο για την κατια και την μισελ μόνο αυτές αξιζουν στα spankΓια δύο λόγους δεν πηγαίνω πλέον στα σπάνια. Ο ένας είναι ότι πλέον γίνονται μόνο Παρασκευές ο άλλος ότι πλέον επιτρέπουν να καπνίζουν μπάφους και βρωμάει όλος ο χώρος
Στο spank ειναι πάντα μαζιΕιναι μαζι η οχι? Αν ειναι στο σπανκ, πανε μαζι φανταζομαι?
Όχι, δεν εννοώ αυτό. Ήταν αγενής και μη επαγγελματική.Καταλαβαινω τι εννοεις η Ολγα στο τηλέφωνο μιλάει με αυτό το τυποποιημενο και καλά αυστηρό στυλ που μιλάνε ολες. Η Θεανω μιλάει πιο χαριτωμενα στο τηλέφωνο
Tony Corleone
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 548
- Like
- 964
- Πόντοι
- 86
Οχι ρε αμα ειναι καλα γιατι να τα κοψεις3/11 δεν είναι Παρασκευή?
Πρέπει να κόψω τα ναρκωτικά
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Παει αυτή εχει αποσυρθει εδω και χρόνιαΜε μια κλεοπατρα κυριακιδου εχει παει κανεις?Τι παιζει?
coogar13
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 550
- Like
- 799
- Πόντοι
- 86
Και λίγα δίνουμε για την απόλυτη Κυρία μου ,αλλά θα ξαναφύγει για Λονδίνο ευτυχώς μόνο για 2 βδομάδεςΣτην ericca δεν ισχύει αυτό εκείνη παίρνει όλες τις πρωτοβουλίες και χωρίς να σε αναγκάσει εγώ τα κάνω επειδή βλέπω την ευχαρίστηση στο πρόσωπο της γι αυτό είναι η καλύτερη και βεβαίως πληρώνω και λίγα είναι τα 100 ευρώ που τις δίνω
ΚΑΛΑΜΑΤΑ - Άννα VIP επιλογή 6970546979
Είμαι η Άννα μια μονάδικη ερωτίκη επιλόγη για άντρες που ξέρουν τι θέλουν , γεμάτη ναζια και ταπεραμέντο! Θα σε απογειώσω στο κρεβάτι και θα σου κάνω τρελά κόλπα από αυτά που μόνο εγώ ξέρω!!! Πάρε με τώρα στο +30 6970546979
Καλησπερα στην παρεα.Δεν την εχω ξαναδει..Ξερει καποιος κατι? thanks
ΤΖΟΤΖΟΣ
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 734
- Κριτικές
- 6
- Like
- 382
- Πόντοι
- 26
Οχι πλεον στη ζωη ,απο οτι εμαθα εχουν χωρισει .Τωρα επαγγελματικα δεν ξερω .Ειναι μαζι η οχι? Αν ειναι στο σπανκ, πανε μαζι φανταζομαι?
giwrgos.wraios
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιαν 2021
- Μηνύματα
- 76
- Like
- 176
- Πόντοι
- 0
Εγώ πάω στην έρικα αλλά θα ήθελα να νωρίσω και την όλγα
giwrgos.wraios
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιαν 2021
- Μηνύματα
- 76
- Like
- 176
- Πόντοι
- 0
θα την πάρω τηλέφωνο αν είναι αγενής η όλγα απλά δεν θα πάω αλλά στις φωτογραφίες που έχω δει φαίνεται καλή ωραίο πρόσωπο τα παραπανίσια κιλά δεν με χαλάνεΌχι, δεν εννοώ αυτό. Ήταν αγενής και μη επαγγελματική.
Εμέμα με αρέσει είναι μπαμπάτσικη,να έρθει Σαλονίκηθα την πάρω τηλέφωνο αν είναι αγενής η όλγα απλά δεν θα πάω αλλά στις φωτογραφίες που έχω δει φαίνεται καλή ωραίο πρόσωπο τα παραπανίσια κιλά δεν με χαλάνε
Tony Corleone
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 548
- Like
- 964
- Πόντοι
- 86
H εμπειρία μου λεει ότι όταν δε ρωτάς βλακειες στο τηλέφωνο ολες μια χαρά απαντάνε. Τωρα βεβαια οτι οι περισσότερες χρησιμοποιούν ενα και καλά αυστηρό και απότομο στυλ και κανουν και τυποποιημενες ερωτησεις μικρό το κακό. Στην προκειμένη περίπτωση η Ολγα εχει site εφοσων καποιος το εχει επισκεφθεί για να την πάρει τηλέφωνο παει να πει ότι κατάλαβε τι προσφέρει οποτε θελει session δεν μπορω να καταλάβω γιατι να γινει αγενής .θα την πάρω τηλέφωνο αν είναι αγενής η όλγα απλά δεν θα πάω αλλά στις φωτογραφίες που έχω δει φαίνεται καλή ωραίο πρόσωπο τα παραπανίσια κιλά δεν με χαλάνε
Ενταξει αν καποιοι απο εμας αρχιζουμε και τα παζάρια στο τηλ (και εγω το κάνω ειδικά σε όσες λένε ραντεβου σε ξενοδοχειο) δεν πρέπει να το τραβάμε ομως πολύ γιατί μετά λογικό ειναι η Ολγα και η καθε Ολγα να αρχισει τα πουστριλικια !
swingerboy
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Μαρ 2019
- Μηνύματα
- 711
- Like
- 1.501
- Πόντοι
- 206
Eπιβεβαιωνω 100%.H εμπειρία μου λεει ότι όταν δε ρωτάς βλακειες στο τηλέφωνο ολες μια χαρά απαντάνε. Τωρα βεβαια οτι οι περισσότερες χρησιμοποιούν ενα και καλά αυστηρό και απότομο στυλ και κανουν και τυποποιημενες ερωτησεις μικρό το κακό. Στην προκειμένη περίπτωση η Ολγα εχει site εφοσων καποιος το εχει επισκεφθεί για να την πάρει τηλέφωνο παει να πει ότι κατάλαβε τι προσφέρει οποτε θελει session δεν μπορω να καταλάβω γιατι να γινει αγενής .
Ενταξει αν καποιοι απο εμας αρχιζουμε και τα παζάρια στο τηλ (και εγω το κάνω ειδικά σε όσες λένε ραντεβου σε ξενοδοχειο) δεν πρέπει να το τραβάμε ομως πολύ γιατί μετά λογικό ειναι η Ολγα και η καθε Ολγα να αρχισει τα πουστριλικια !
Επιβεβαιώνω κι εγώ, αλλά συνήθως υπάρχει κάποιος λόγος γιαυτό το "απότομο" ή "αγενές" στυλ, και συνήθως προέρχεται απο τον καλούντα και όχι απο την καλούμενη. Πολλοί οι λόγοι, αλλά και αυτές οι καψερές δεν ξέρουν τι τις περιμένει όταν σηκώνουν το ακουστικό.Eπιβεβαιωνω 100%.
- Πολλοί είναι απλά πανηλήθιοι και δεν μπορούν να συνεννοηθούν.
- Πολλοί είναι νορμάλ, αλλά απο το άγχος τους και την νευρικότητα τους λένε μαλακίες.
- Πάρα πολλοί παίρνουν απλά για να καυλαντίσουν χωρίς καμία πρόθεση να κανονίσουν συνάντηση
- Πολλοί είναι απλά ψυχασθενείς
- Πολλοί είναι οι ίδιοι αγενείς και απαράδεκτοι
- Πολλοί παίρνουν για δούλεμα
- Πολλοί κανονίζουν ραντεβού και στήνουν στη συνέχεια
Όταν σε καθημερινή βάση έχεις ν' αντιμετωπίσεις όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, είναι φυσιολογικό να σηκώνεις το ακουστικό με λυμένο το ζωνάρι ή αλλιώς να έχεις το σύνδρομο του 'γρύλου', και μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά, με άλλα λόγια ο σοβαρός που θα καλέσει για πάρει πληροφορίες και να κανονίσει συνεδρία να εισπράξει την διάχυτη καχυποψία, μεταλλαγμένη σε αγένεια. Βεβαίως και ισχύει ότι πολλές έχουν και το τυποποιημένο στυλ που θεωρούν ότι αντιστοιχεί στον ρόλο τους, μόνο που δεν καταλαβαίνουν ότι δεν τις βοηθάει. Αν ξέρεις να διαχειριστείς συναισθήματα και την ψυχολογία αυτής που έχεις απέναντι σου, την φέρνεις εκεί που θέλεις.
giwrgos.wraios
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιαν 2021
- Μηνύματα
- 76
- Like
- 176
- Πόντοι
- 0
H εμπειρία μου λεει ότι όταν δε ρωτάς βλακειες στο τηλέφωνο ολες μια χαρά απαντάνε. Τωρα βεβαια οτι οι περισσότερες χρησιμοποιούν ενα και καλά αυστηρό και απότομο στυλ και κανουν και τυποποιημενες ερωτησεις μικρό το κακό. Στην προκειμένη περίπτωση η Ολγα εχει site εφοσων καποιος το εχει επισκεφθεί για να την πάρει τηλέφωνο παει να πει ότι κατάλαβε τι προσφέρει οποτε θελει session δεν μπορω να καταλάβω γιατι να γινει αγενής .
Ενταξει αν καποιοι απο εμας αρχιζουμε και τα παζάρια στο τηλ (και εγω το κάνω ειδικά σε όσες λένε ραντεβου σε ξενοδοχειο) δεν πρέπει να το τραβάμε ομως πολύ γιατί μετά λογικό ειναι η Ολγα και η καθε Ολγα να αρχισει τα πουστριλικια !
Εγώ πάω έρικα και στο τηλέφωνο ξέρει να μιλά δύσκολο να την πετύχεις αλλά αξίζει την αναμονή είχα στείλει μήνυμα στην σελίδα τηςΕπιβεβαιώνω κι εγώ, αλλά συνήθως υπάρχει κάποιος λόγος γιαυτό το "απότομο" ή "αγενές" στυλ, και συνήθως προέρχεται απο τον καλούντα και όχι απο την καλούμενη. Πολλοί οι λόγοι, αλλά και αυτές οι καψερές δεν ξέρουν τι τις περιμένει όταν σηκώνουν το ακουστικό.
- Πολλοί είναι απλά πανηλήθιοι και δεν μπορούν να συνεννοηθούν.
- Πολλοί είναι νορμάλ, αλλά απο το άγχος τους και την νευρικότητα τους λένε μαλακίες.
- Πάρα πολλοί παίρνουν απλά για να καυλαντίσουν χωρίς καμία πρόθεση να κανονίσουν συνάντηση
- Πολλοί είναι απλά ψυχασθενείς
- Πολλοί είναι οι ίδιοι αγενείς και απαράδεκτοι
- Πολλοί παίρνουν για δούλεμα
- Πολλοί κανονίζουν ραντεβού και στήνουν στη συνέχεια
Όταν σε καθημερινή βάση έχεις ν' αντιμετωπίσεις όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, είναι φυσιολογικό να σηκώνεις το ακουστικό με λυμένο το ζωνάρι ή αλλιώς να έχεις το σύνδρομο του 'γρύλου', και μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά, με άλλα λόγια ο σοβαρός που θα καλέσει για πάρει πληροφορίες και να κανονίσει συνεδρία να εισπράξει την διάχυτη καχυποψία, μεταλλαγμένη σε αγένεια. Βεβαίως και ισχύει ότι πολλές έχουν και το τυποποιημένο στυλ που θεωρούν ότι αντιστοιχεί στον ρόλο τους, μόνο που δεν καταλαβαίνουν ότι δεν τις βοηθάει. Αν ξέρεις να διαχειριστείς συναισθήματα και την ψυχολογία αυτής που έχεις απέναντι σου, την φέρνεις εκεί που θέλεις.
H προσδοκία είναι το καλύτερο αφροδισιακόΕγώ πάω έρικα και στο τηλέφωνο ξέρει να μιλά δύσκολο να την πετύχεις αλλά αξίζει την αναμονή είχα στείλει μήνυμα στην σελίδα της
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 188
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 26K
- Απαντήσεις
- 874
- Εμφανίσεις
- 58K