Νέα

Οι καλύτερες στο αυταρχικό πρόγραμμα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα alex498
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Ετικέτες
    αυταρχικό
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)

t0t3m

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Μαρ 2020
Μηνύματα
83
Κριτικές
2
Like
239
Πόντοι
280

trelos1989

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.609
Κριτικές
4
Like
4.200
Πόντοι
736
3/11 δεν είναι Παρασκευή?

Πρέπει να κόψω τα ναρκωτικά
Για δύο λόγους δεν πηγαίνω πλέον στα σπάνια. Ο ένας είναι ότι πλέον γίνονται μόνο Παρασκευές ο άλλος ότι πλέον επιτρέπουν να καπνίζουν μπάφους και βρωμάει όλος ο χώρος
 

LYMBE21

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2016
Μηνύματα
223
Like
266
Πόντοι
21
Για δύο λόγους δεν πηγαίνω πλέον στα σπάνια. Ο ένας είναι ότι πλέον γίνονται μόνο Παρασκευές ο άλλος ότι πλέον επιτρέπουν να καπνίζουν μπάφους και βρωμάει όλος ο χώρος
Πήγαινα μονο για την κατια και την μισελ μόνο αυτές αξιζουν στα spank
 

Coggers

Μέλος
Εγγρ.
9 Σεπ 2018
Μηνύματα
129
Κριτικές
2
Like
494
Πόντοι
21
Καταλαβαινω τι εννοεις η Ολγα στο τηλέφωνο μιλάει με αυτό το τυποποιημενο και καλά αυστηρό στυλ που μιλάνε ολες. Η Θεανω μιλάει πιο χαριτωμενα στο τηλέφωνο
Όχι, δεν εννοώ αυτό. Ήταν αγενής και μη επαγγελματική.
 

Tony Corleone

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2020
Μηνύματα
548
Like
964
Πόντοι
86
3/11 δεν είναι Παρασκευή?

Πρέπει να κόψω τα ναρκωτικά
Οχι ρε αμα ειναι καλα γιατι να τα κοψεις :)
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Με μια κλεοπατρα κυριακιδου εχει παει κανεις?Τι παιζει?
Παει αυτή εχει αποσυρθει εδω και χρόνια
 

coogar13

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2018
Μηνύματα
550
Like
799
Πόντοι
86
Στην ericca δεν ισχύει αυτό εκείνη παίρνει όλες τις πρωτοβουλίες και χωρίς να σε αναγκάσει εγώ τα κάνω επειδή βλέπω την ευχαρίστηση στο πρόσωπο της γι αυτό είναι η καλύτερη και βεβαίως πληρώνω και λίγα είναι τα 100 ευρώ που τις δίνω
Και λίγα δίνουμε για την απόλυτη Κυρία μου ,αλλά θα ξαναφύγει για Λονδίνο ευτυχώς μόνο για 2 βδομάδες
 

lustfull

Μέλος
Εγγρ.
20 Οκτ 2008
Μηνύματα
38
Like
54
Πόντοι
0

Καλησπερα στην παρεα.Δεν την εχω ξαναδει..Ξερει καποιος κατι? thanks
 

giwrgos.wraios

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2021
Μηνύματα
76
Like
176
Πόντοι
0
Εγώ πάω στην έρικα αλλά θα ήθελα να νωρίσω και την όλγα
 

giwrgos.wraios

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2021
Μηνύματα
76
Like
176
Πόντοι
0
Όχι, δεν εννοώ αυτό. Ήταν αγενής και μη επαγγελματική.
θα την πάρω τηλέφωνο αν είναι αγενής η όλγα απλά δεν θα πάω αλλά στις φωτογραφίες που έχω δει φαίνεται καλή ωραίο πρόσωπο τα παραπανίσια κιλά δεν με χαλάνε
 

Simos1978

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2018
Μηνύματα
408
Like
468
Πόντοι
21
θα την πάρω τηλέφωνο αν είναι αγενής η όλγα απλά δεν θα πάω αλλά στις φωτογραφίες που έχω δει φαίνεται καλή ωραίο πρόσωπο τα παραπανίσια κιλά δεν με χαλάνε
Εμέμα με αρέσει είναι μπαμπάτσικη,να έρθει Σαλονίκη
 

Tony Corleone

Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2020
Μηνύματα
548
Like
964
Πόντοι
86
θα την πάρω τηλέφωνο αν είναι αγενής η όλγα απλά δεν θα πάω αλλά στις φωτογραφίες που έχω δει φαίνεται καλή ωραίο πρόσωπο τα παραπανίσια κιλά δεν με χαλάνε
H εμπειρία μου λεει ότι όταν δε ρωτάς βλακειες στο τηλέφωνο ολες μια χαρά απαντάνε. Τωρα βεβαια οτι οι περισσότερες χρησιμοποιούν ενα και καλά αυστηρό και απότομο στυλ και κανουν και τυποποιημενες ερωτησεις μικρό το κακό. Στην προκειμένη περίπτωση η Ολγα εχει site εφοσων καποιος το εχει επισκεφθεί για να την πάρει τηλέφωνο παει να πει ότι κατάλαβε τι προσφέρει οποτε θελει session δεν μπορω να καταλάβω γιατι να γινει αγενής .
Ενταξει αν καποιοι απο εμας αρχιζουμε και τα παζάρια στο τηλ (και εγω το κάνω ειδικά σε όσες λένε ραντεβου σε ξενοδοχειο) δεν πρέπει να το τραβάμε ομως πολύ γιατί μετά λογικό ειναι η Ολγα και η καθε Ολγα να αρχισει τα πουστριλικια !
 

swingerboy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Μαρ 2019
Μηνύματα
711
Like
1.501
Πόντοι
206
H εμπειρία μου λεει ότι όταν δε ρωτάς βλακειες στο τηλέφωνο ολες μια χαρά απαντάνε. Τωρα βεβαια οτι οι περισσότερες χρησιμοποιούν ενα και καλά αυστηρό και απότομο στυλ και κανουν και τυποποιημενες ερωτησεις μικρό το κακό. Στην προκειμένη περίπτωση η Ολγα εχει site εφοσων καποιος το εχει επισκεφθεί για να την πάρει τηλέφωνο παει να πει ότι κατάλαβε τι προσφέρει οποτε θελει session δεν μπορω να καταλάβω γιατι να γινει αγενής .
Ενταξει αν καποιοι απο εμας αρχιζουμε και τα παζάρια στο τηλ (και εγω το κάνω ειδικά σε όσες λένε ραντεβου σε ξενοδοχειο) δεν πρέπει να το τραβάμε ομως πολύ γιατί μετά λογικό ειναι η Ολγα και η καθε Ολγα να αρχισει τα πουστριλικια !
Eπιβεβαιωνω 100%.
 

ivispet

Μέλος
Εγγρ.
23 Απρ 2014
Μηνύματα
382
Like
978
Πόντοι
81
Επιβεβαιώνω κι εγώ, αλλά συνήθως υπάρχει κάποιος λόγος γιαυτό το "απότομο" ή "αγενές" στυλ, και συνήθως προέρχεται απο τον καλούντα και όχι απο την καλούμενη. Πολλοί οι λόγοι, αλλά και αυτές οι καψερές δεν ξέρουν τι τις περιμένει όταν σηκώνουν το ακουστικό.

- Πολλοί είναι απλά πανηλήθιοι και δεν μπορούν να συνεννοηθούν.
- Πολλοί είναι νορμάλ, αλλά απο το άγχος τους και την νευρικότητα τους λένε μαλακίες.
- Πάρα πολλοί παίρνουν απλά για να καυλαντίσουν χωρίς καμία πρόθεση να κανονίσουν συνάντηση
- Πολλοί είναι απλά ψυχασθενείς
- Πολλοί είναι οι ίδιοι αγενείς και απαράδεκτοι
- Πολλοί παίρνουν για δούλεμα
- Πολλοί κανονίζουν ραντεβού και στήνουν στη συνέχεια

Όταν σε καθημερινή βάση έχεις ν' αντιμετωπίσεις όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, είναι φυσιολογικό να σηκώνεις το ακουστικό με λυμένο το ζωνάρι ή αλλιώς να έχεις το σύνδρομο του 'γρύλου', και μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά, με άλλα λόγια ο σοβαρός που θα καλέσει για πάρει πληροφορίες και να κανονίσει συνεδρία να εισπράξει την διάχυτη καχυποψία, μεταλλαγμένη σε αγένεια. Βεβαίως και ισχύει ότι πολλές έχουν και το τυποποιημένο στυλ που θεωρούν ότι αντιστοιχεί στον ρόλο τους, μόνο που δεν καταλαβαίνουν ότι δεν τις βοηθάει. Αν ξέρεις να διαχειριστείς συναισθήματα και την ψυχολογία αυτής που έχεις απέναντι σου, την φέρνεις εκεί που θέλεις.
 

giwrgos.wraios

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2021
Μηνύματα
76
Like
176
Πόντοι
0
H εμπειρία μου λεει ότι όταν δε ρωτάς βλακειες στο τηλέφωνο ολες μια χαρά απαντάνε. Τωρα βεβαια οτι οι περισσότερες χρησιμοποιούν ενα και καλά αυστηρό και απότομο στυλ και κανουν και τυποποιημενες ερωτησεις μικρό το κακό. Στην προκειμένη περίπτωση η Ολγα εχει site εφοσων καποιος το εχει επισκεφθεί για να την πάρει τηλέφωνο παει να πει ότι κατάλαβε τι προσφέρει οποτε θελει session δεν μπορω να καταλάβω γιατι να γινει αγενής .
Ενταξει αν καποιοι απο εμας αρχιζουμε και τα παζάρια στο τηλ (και εγω το κάνω ειδικά σε όσες λένε ραντεβου σε ξενοδοχειο) δεν πρέπει να το τραβάμε ομως πολύ γιατί μετά λογικό ειναι η Ολγα και η καθε Ολγα να αρχισει τα πουστριλικια !

Επιβεβαιώνω κι εγώ, αλλά συνήθως υπάρχει κάποιος λόγος γιαυτό το "απότομο" ή "αγενές" στυλ, και συνήθως προέρχεται απο τον καλούντα και όχι απο την καλούμενη. Πολλοί οι λόγοι, αλλά και αυτές οι καψερές δεν ξέρουν τι τις περιμένει όταν σηκώνουν το ακουστικό.

- Πολλοί είναι απλά πανηλήθιοι και δεν μπορούν να συνεννοηθούν.
- Πολλοί είναι νορμάλ, αλλά απο το άγχος τους και την νευρικότητα τους λένε μαλακίες.
- Πάρα πολλοί παίρνουν απλά για να καυλαντίσουν χωρίς καμία πρόθεση να κανονίσουν συνάντηση
- Πολλοί είναι απλά ψυχασθενείς
- Πολλοί είναι οι ίδιοι αγενείς και απαράδεκτοι
- Πολλοί παίρνουν για δούλεμα
- Πολλοί κανονίζουν ραντεβού και στήνουν στη συνέχεια

Όταν σε καθημερινή βάση έχεις ν' αντιμετωπίσεις όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, είναι φυσιολογικό να σηκώνεις το ακουστικό με λυμένο το ζωνάρι ή αλλιώς να έχεις το σύνδρομο του 'γρύλου', και μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά, με άλλα λόγια ο σοβαρός που θα καλέσει για πάρει πληροφορίες και να κανονίσει συνεδρία να εισπράξει την διάχυτη καχυποψία, μεταλλαγμένη σε αγένεια. Βεβαίως και ισχύει ότι πολλές έχουν και το τυποποιημένο στυλ που θεωρούν ότι αντιστοιχεί στον ρόλο τους, μόνο που δεν καταλαβαίνουν ότι δεν τις βοηθάει. Αν ξέρεις να διαχειριστείς συναισθήματα και την ψυχολογία αυτής που έχεις απέναντι σου, την φέρνεις εκεί που θέλεις.
Εγώ πάω έρικα και στο τηλέφωνο ξέρει να μιλά δύσκολο να την πετύχεις αλλά αξίζει την αναμονή είχα στείλει μήνυμα στην σελίδα της
 

ivispet

Μέλος
Εγγρ.
23 Απρ 2014
Μηνύματα
382
Like
978
Πόντοι
81
Εγώ πάω έρικα και στο τηλέφωνο ξέρει να μιλά δύσκολο να την πετύχεις αλλά αξίζει την αναμονή είχα στείλει μήνυμα στην σελίδα της
H προσδοκία είναι το καλύτερο αφροδισιακό
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom