giannis.glykos127
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Ιαν 2020
- Μηνύματα
- 200
- Like
- 135
- Πόντοι
- 1
Να μου λείπει ,ξέρω σε ποιες θα πάω και βγήκαν και καινούργιες και η μία που είδα πριν λίγο κουκλάραΤώρα φτιάχνω τον χώρο Κυριακή πρωί. Από αύριο πάλι σεσσιον . Έλα για καφεδάκι αν θες