dimitris.kyrios
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 82
- Like
- 232
- Πόντοι
- 20
έχετε γαμήσει όλο το thread εσύ και ο corleoneτης απαντώ για να γελάω μαζί της ,χαχα αναξιόπιστο αλλά γράφει συνέχεια η γκόμενα
έχετε γαμήσει όλο το thread εσύ και ο corleoneτης απαντώ για να γελάω μαζί της ,χαχα αναξιόπιστο αλλά γράφει συνέχεια η γκόμενα
Άστη να βρίζει όσο της απαντάς συνεχίζει και γαμάτε το threadΓκόμενα ε
Γκόμενα είσαι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Αυτή η Αγάμητη βριζει
Έχεις δίκιο εγώ δεν απαντώ ξανάΆστη να βρίζει όσο της απαντάς συνεχίζει και γαμάτε το thread
Σταματάω και εγώ άλλωστε ζήτησα να πειτε ποια γκομενα είμαι ή ποιανης τρολ ειμαι και απαντηση δεν πήρα. Αυτο λεει πολλά. .....Έχεις δίκιο εγώ δεν απαντώ ξανά
Μίλα μόνος σου η μόνη σου αν είσαι όντως γυναίκα ξενέρωσε όλος ο κόσμοςΣταματάω και εγώ άλλωστε ζήτησα να πειτε ποια γκομενα είμαι ή ποιανης τρολ ειμαι και απαντηση δεν πήρα. Αυτο λεει πολλά. .....
Σαφως ξενερωσε και δεν εμαθε τελικά εάν ειμαι γυναικα ποια ειμαι και εάν ειμαι τρολ ποιανης τρολ ειμαιΜίλα μόνος σου η μόνη σου αν είσαι όντως γυναίκα ξενέρωσε όλος ο κόσμος
Εσύ το συνεχίζεις και γράφεις πάλι για εμένα δεν πάω με αγάμητεςΣαφως ξενερωσε και δεν εμαθε τελικά εάν ειμαι γυναικα ποια ειμαι και εάν ειμαι τρολ ποιανης τρολ ειμαι
coogar σε βρήκα στο φβ φαίνεται στις φωτογραφίες που φοράς περούκα ότι δεν είσαι γυναίκα αλλά μπράβο σου δεν μασάς όσο για την γκομενίτσα την corleona είναι καψούρα μαζί μου συνεχίζει και γράφει χαχα να γελάμε και λίγοΜίλα μόνος σου η μόνη σου αν είσαι όντως γυναίκα ξενέρωσε όλος ο κόσμος
Σκάσε επιτέλους, ζωή δεν έχεις; μας τα πρήξες και συνεχίζειςΣαφως ξενερωσε και δεν εμαθε τελικά εάν ειμαι γυναικα ποια ειμαι και εάν ειμαι τρολ ποιανης τρολ ειμαι
Ρε φιλε αν ειχα παει θα σε ρωτουσα? Ειμαι 800 χιλιομετρα μακρια, ηταν να κατεβω περυσι το καλοκαιρι Αθηνα αλλα καηκε. Λογικα (παντα) φετος θα κατεβω οποτε θα ηθελα να παω η οπως εγραψα αν υπαρχει καποια αλλη με εξισου ωραια ποδια να κανω ενα search. Το οτι πρεπει να λεμε ολο το ιστορικο εδω για να μην μας πειτε ψευτες/τρολ κλπ με ξεπερναει, μια ερωτηση εκανα. Ο,τι ναναι καταλαβατε και εσυ και ο αλλος που μου απαντησε στο thread της. Εννοω οτι εχει τοσο ωραια ποδια που και να μην εχεις φετιχ, θα "πρεπει" να της τα γλειψεις. Εγω απο την οθονη τα βλεπω και μου τρεχουν τα σαλια. PEACEGoddess Theano
Τι φετιχ? Νομιζω και να μην εχεις φετιχ με ποδια αν πας Θεανω πρεπει να της τα γλειψεις. Ειναι ΠΑΑΑΑΑρα πολυ ομορφα
είσαι μεγάλος ψεύτης έχεις γράψει ότι έχεις ξαναπάει στην Θεανώ
- Podolagnos1337
- Ποστ #401
- 21 Φεβ 2023
- Πίνακας: Fetish/BDSM Αθήνα
Μηπως αυτή την παρατηρηση θα πρεπεις να την κανεις στο φιλο σου το Ray ? Αλλα θα μου πες και να την κανεις τι να καταλαβει ένας ουγκανος ;Σκάσε επιτέλους, ζωή δεν έχεις; μας τα πρήξες και συνεχίζεις
Άλλο ένα τρολ είσαι και εσύΡε φιλε αν ειχα παει θα σε ρωτουσα? Ειμαι 800 χιλιομετρα μακρια, ηταν να κατεβω περυσι το καλοκαιρι Αθηνα αλλα καηκε. Λογικα (παντα) φετος θα κατεβω οποτε θα ηθελα να παω η οπως εγραψα αν υπαρχει καποια αλλη με εξισου ωραια ποδια να κανω ενα search. Το οτι πρεπει να λεμε ολο το ιστορικο εδω για να μην μας πειτε ψευτες/τρολ κλπ με ξεπερναει, μια ερωτηση εκανα. Ο,τι ναναι καταλαβατε και εσυ και ο αλλος που μου απαντησε στο thread της. Εννοω οτι εχει τοσο ωραια ποδια που και να μην εχεις φετιχ, θα "πρεπει" να της τα γλειψεις. Εγω απο την οθονη τα βλεπω και μου τρεχουν τα σαλια. PEACE
Γκομενίτσα corleonaΜηπως αυτή την παρατηρηση θα πρεπεις να την κανεις στο φιλο σου το Ray ? Αλλα θα μου πες και να την κανεις τι να καταλαβει ένας ουγκανος ;
A φιλαρακι εχεις να μαθεις πολλά. Αυτά συνηθιζονται συχνα εδω μέσα και εγω είχα φαει πεσιμο όταν πρωτογραφτηκα αλλα και στην πορεία ξανάφαγα σε άλλο thread σχετικό με μια Αφεντρα
Απο τις 211 σελιδες που ειναι το thread οι 150 ειναι καυγαδες .![]()
ΤραγικοίΜίλα μόνος σου η μόνη σου αν είσαι όντως γυναίκα ξενέρωσε όλος ο κόσμος
Γυναίκα είναι σίγουρα στερημένη και καταπιεσμένη,ποιος σοβαρός άντρας θα ήταν όλη την ημέρα να βρίζει και να γράφει,μην της δίνετε βήμαΤραγικοί
Ενταξει μαλακες τι ζω ο Corleone σε post που αφορουσε τη Theano και ειναι υπέρ της δειχνει να το εχει αντιληφθει και συμφωνει με εσενα οι άλλοι σε λενε τρολ στις πρωτες σου εμφανισεις Deja Vu κανονικο. Δεν εχουμε σωτηριαΡε φιλε αν ειχα παει θα σε ρωτουσα? Ειμαι 800 χιλιομετρα μακρια, ηταν να κατεβω περυσι το καλοκαιρι Αθηνα αλλα καηκε. Λογικα (παντα) φετος θα κατεβω οποτε θα ηθελα να παω η οπως εγραψα αν υπαρχει καποια αλλη με εξισου ωραια ποδια να κανω ενα search. Το οτι πρεπει να λεμε ολο το ιστορικο εδω για να μην μας πειτε ψευτες/τρολ κλπ με ξεπερναει, μια ερωτηση εκανα. Ο,τι ναναι καταλαβατε και εσυ και ο αλλος που μου απαντησε στο thread της. Εννοω οτι εχει τοσο ωραια ποδια που και να μην εχεις φετιχ, θα "πρεπει" να της τα γλειψεις. Εγω απο την οθονη τα βλεπω και μου τρεχουν τα σαλια. PEACE

Ναι αλλα καποιος πρεπει να παρει το θάρος να του πει είσαι η ταδε που κρυβεται πισω απο αυτό το προφιλ. Ενα δικιο το εχει . Εμένα φιλαρακια επειδη με εχει κραξει και στο παρελθόν το παιζω στο 1,40 ότι δεν ειναι γκομενα αλλά 1,05 ότι κατι ήπιε και ήταν δυαντό και την εχει δει τσακ νοριςΜην δίνετε απαντήσεις σε άτομα σαν τον corleone από αυτό τρέφετε και σίγουρα τα γραπτά του θυμίζουν γυναίκα στερημένη
Σκουλήκι απ αυτό που γράφεις θα επρεπε να ειχες καταλάβει ότι γραφω αντικειμενικά και δεν μεροληπτώ. Μπορει ετσι οπως διατυπωνει το Post του o Podolagnos1337 να μπερδευει καποιους αλλά άμα δεν έχεις προκατάληψη το πιάνεις το νοημα ή αν μη τι άλλο τον ρωτάς δεν τον βαφτιζεις τρολ με τη μια .Ενταξει μαλακες τι ζω ο Corleone σε post που αφορουσε τη Theano και ειναι υπέρ της δειχνει να το εχει αντιληφθει και συμφωνει με εσενα οι άλλοι σε λενε τρολ στις πρωτες σου εμφανισεις Deja Vu κανονικο. Δεν εχουμε σωτηρια
καμια![]()
Ρε καραγκιοζη αντιγραφεις αυτά που διαβαζεις απο τους άλλους ; Εσυ εισαι σοβαρός . ; Τ αρχιδια μου σοβαρός εισαι . Ολοι λετε ότι ειμαι γκομενα αλλά δε λεει κανεις ποια θα μπορουσε να ειμαι . Αυτή ειναι η σοβαρότητα σας ; Αμα εισαι σοβαρός γραψε ο Corleone είναι η τάδε αφεντρα με επιχειρήματα όμως καραγκιοζακοΓυναίκα είναι σίγουρα στερημένη και καταπιεσμένη,ποιος σοβαρός άντρας θα ήταν όλη την ημέρα να βρίζει και να γράφει,μην της δίνετε βήμα
Υσ μου λείπει η Κυρία Αλεξάνδρα