μου ξέφυγε αλλά δεν λέει και τίποτα τι να γαμήσω? την θεανώ και την σεσίλια με μεγάλη μου ευχαρίστηση της πήραΑυτην τη γάμησες ή σου ξέφυγε ;
![]()
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Χαίρετε,
Για Ξένια Ιωαννίδου ξέρουμε κάτι; Μη με παρεξηγήσετε... αλλά βλέπεται;
Εκτός από ποδολαγνεία, που δεν με ενδιαφέρει καθόλου... κάνει τίποτα σε ballbusting και γενικότερα cbt ή θα ξενερώσω και θα κλαίω το 100άρι;
Έρχεται Θεσσαλονίκη 5/6/7 Νοέμβρη.
Για Ξένια Ιωαννίδου ξέρουμε κάτι; Μη με παρεξηγήσετε... αλλά βλέπεται;
Εκτός από ποδολαγνεία, που δεν με ενδιαφέρει καθόλου... κάνει τίποτα σε ballbusting και γενικότερα cbt ή θα ξενερώσω και θα κλαίω το 100άρι;
Έρχεται Θεσσαλονίκη 5/6/7 Νοέμβρη.
Παιχταρά μου με απογοητευεις μονο αυτές τις δύο ; Σε είχα για μεγαλύτερο μπαλαδόρο . Κριμαμου ξέφυγε αλλά δεν λέει και τίποτα τι να γαμήσω? την θεανώ και την σεσίλια με μεγάλη μου ευχαρίστηση της πήρα
Tony Corleone
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 548
- Like
- 964
- Πόντοι
- 86
Είναι γκολζής ο ray, αν και παίζει εναντίον ομάδων που δεν φημίζονται για την άμυνα τους..
Κάτι σαν τον Μήτρογλου ένα πράμα
Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές για να βλέπουμε λίγη μπαλίτσαΜόνο 2 οιμάδες σε ολο το << ελληνικό πρωτάθλημα>> έχουν κακή άμυνα ;;; Κάτι μας κρύβει μάλλον
![]()
Όμως εκεί που η άμυνα είναι γρανίτης και έχεις 11 στημένους στη γραμμή, εκεί τι κάνεις?? Εκεί το γκολ έχει ... άλλη γλύκα
Χαίρετε,
Για Ξένια Ιωαννίδου ξέρουμε κάτι; Μη με παρεξηγήσετε... αλλά βλέπεται;
Εκτός από ποδολαγνεία, που δεν με ενδιαφέρει καθόλου... κάνει τίποτα σε ballbusting και γενικότερα cbt ή θα ξενερώσω και θα κλαίω το 100άρι;
Έρχεται Θεσσαλονίκη 5/6/7 Νοέμβρη.
Πήγες τελικά;
Δεν το ζήτησα οι ίδιες ήθελαν δεν το ζητώ ποτέΠαιχταρά μου με απογοητευεις μονο αυτές τις δύο ; Σε είχα για μεγαλύτερο μπαλαδόρο . Κριμα
Είμαι γκολτζής και έχω κλείσει session ξανά με την αφέντρα που γουστάρεις την έρικα και θα την γαμήσω και αυτήν ,αν της δώσω 300 ευρώ να δεις πως θα κάτσει και θα το γράψωΕίναι γκολζής ο ray, αν και παίζει εναντίον ομάδων που δεν φημίζονται για την άμυνα τους..
Κάτι σαν τον Μήτρογλου ένα πράμα
Για να γαμήσω πήγα την πρώτη φορά την έρικα αλλά τελικά με γάμησε εκείνη ήρθε η ώρα να την πάρω την milfara και θα την πάρω και θα το γράψω εδώ ,όλες γαμιούνται η έρικα δεν θα έχει γαμηθεί με κάποιον που γούσταρε ?σίγουρα ,μην εθελοτυφλείςΕίμαι γκολτζής και έχω κλείσει session ξανά με την αφέντρα που γουστάρεις την έρικα και θα την γαμήσω και αυτήν ,αν της δώσω 300 ευρώ να δεις πως θα κάτσει και θα το γράψω
Άλλος ένας ξευτίλας ,προσωπικά πιστεύω ότι θα μείνεις με το καυλί στο χέρι για την έρικα μιλάμεΕίμαι γκολτζής και έχω κλείσει session ξανά με την αφέντρα που γουστάρεις την έρικα και θα την γαμήσω και αυτήν ,αν της δώσω 300 ευρώ να δεις πως θα κάτσει και θα το γράψω
Όπως θα θυμάσαι αγαπητε ray, έχουμε συμφωνήσει επανειλημμένως στο παρελθόν για το ακανθώδες ζήτημα του "σεξ με αφέντρα", και δεν νομίζω ότι διαφωνούμε και τώρα. Επειδή όπως επεσήμανες όντως την γουστάρω και σαν αφέντρα και σαν φίλη, και επειδή την ξέρω αρκετά καλά, έχεις κάνει ένα λάθος μόνο. Αν αποφασίσει να το κάνει δεν θα το κάνει επειδή θα της δώσεις τα 300 ή όσα της δώσεις, πρέπει να σε γουστάρει για να το κάνει consider. Αυτό όμως που δεν μ' αρέσει καθόλου είναι να κομπορρημονεί κάποιος για κάτι τέτοιο όπως έκανε ο ψυχάκιας ο τζουμάρκα, που εκτός απο ψυχάκιας ήταν και ψεύτης.Για να γαμήσω πήγα την πρώτη φορά την έρικα αλλά τελικά με γάμησε εκείνη ήρθε η ώρα να την πάρω την milfara και θα την πάρω και θα το γράψω εδώ ,όλες γαμιούνται η έρικα δεν θα έχει γαμηθεί με κάποιον που γούσταρε ?σίγουρα ,μην εθελοτυφλείς
Beverly Hills: The femdom years
Πέρα από την πλάκα
Πέρα από την πλάκα
I couldn't agree more που λένε και στο χωριό μουΑυτό όμως που δεν μ' αρέσει καθόλου είναι να κομπορρημονεί κάποιος για κάτι τέτοιο
Τελευταία τροποποίηση:
Evinastrap
Νέο Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 5
- Like
- 14
- Πόντοι
- 0
Καλημέρα σε όλους .
Να γράψω και εγώ την άποψη μου . Ότι γενικά όλες λίγο πολύ το " έχουν" στο αυταρχικό απλά νομίζω πολύ βασικό είναι η ύπαρξη χημείας μεταξύ των δύο .
Η Έρρικα αν και την έχω συνάντησει μόνο μια φορά πριν καιρό και δυστυχώς δεν κατάφερα να ολοκληρώσω το σεσσιον για δικούς μου χαζούς λόγους , αλλά η Έρρικα ελέγχει απόλυτα τη κατάσταση , της αρέσει αυτό που κάνει κάθε φορά αρκεί να (υποθέτω ) είστε λίγο πιο έμπειροι και απλά να αφεθείτε στις ορέξεις της , σίγουρα δε θα χάσετε
Να γράψω και εγώ την άποψη μου . Ότι γενικά όλες λίγο πολύ το " έχουν" στο αυταρχικό απλά νομίζω πολύ βασικό είναι η ύπαρξη χημείας μεταξύ των δύο .
Η Έρρικα αν και την έχω συνάντησει μόνο μια φορά πριν καιρό και δυστυχώς δεν κατάφερα να ολοκληρώσω το σεσσιον για δικούς μου χαζούς λόγους , αλλά η Έρρικα ελέγχει απόλυτα τη κατάσταση , της αρέσει αυτό που κάνει κάθε φορά αρκεί να (υποθέτω ) είστε λίγο πιο έμπειροι και απλά να αφεθείτε στις ορέξεις της , σίγουρα δε θα χάσετε
Evinastrap
Νέο Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 5
- Like
- 14
- Πόντοι
- 0
Οι υπόλοιπες που τις έχω συναντήσει πάνω από μια φορά.
Η Θεανώ , η ομορφιά της το σέξυ που εκπέμπει και η σιγουριά της πραγματικά είναι από άλλο κόσμο . Είχα περάσει πολύ ωραία μαζί της , ακριβώς ότι ζήτησα χωρίς κάποια πίεση από πλευράς της και όλα αυτά ενώ έχω την εντύπωση ότι δε με γουστάρε τόσο , αλλά εκεί φάνηκε ο επαγγελματισμός της .
Η Θεανώ , η ομορφιά της το σέξυ που εκπέμπει και η σιγουριά της πραγματικά είναι από άλλο κόσμο . Είχα περάσει πολύ ωραία μαζί της , ακριβώς ότι ζήτησα χωρίς κάποια πίεση από πλευράς της και όλα αυτά ενώ έχω την εντύπωση ότι δε με γουστάρε τόσο , αλλά εκεί φάνηκε ο επαγγελματισμός της .
Evinastrap
Νέο Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 5
- Like
- 14
- Πόντοι
- 0
Για την τίνα υποθέτω δεν έχει νόημα να γράψω μιας και έχω την εντύπωση ότι έχει σταματήσει? ( Άσε μας πει κάποιος γιατί είναι τίμια επιλογή )
Με αυτή που νομίζω έχω περάσει πιο ωραία είναι η Τζουλιέτα, που νομίζω είναι πραγματική σαδιστρια που όσο περνάει η ώρα του σεσσιον της βγαίνει ( πάλι έχει να κάνει με τη χημεία ) , αλλά ναι Τζουλιέτα όταν αρχίζει το στραπον γυαλίζει το μάτι της που εμένα με τρελαίνει. Αλλά ένα τυχαίο παράδειγμα ( που μου έχει τύχει μαζί της ) αβγαλτος εγώ τότε που απλά έβαλε πιο μεγάλο στραπον και απλά μου το ανακοίνωσε, φυσικά και γουστάρα φουλ
Με αυτή που νομίζω έχω περάσει πιο ωραία είναι η Τζουλιέτα, που νομίζω είναι πραγματική σαδιστρια που όσο περνάει η ώρα του σεσσιον της βγαίνει ( πάλι έχει να κάνει με τη χημεία ) , αλλά ναι Τζουλιέτα όταν αρχίζει το στραπον γυαλίζει το μάτι της που εμένα με τρελαίνει. Αλλά ένα τυχαίο παράδειγμα ( που μου έχει τύχει μαζί της ) αβγαλτος εγώ τότε που απλά έβαλε πιο μεγάλο στραπον και απλά μου το ανακοίνωσε, φυσικά και γουστάρα φουλ
Evinastrap
Νέο Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 5
- Like
- 14
- Πόντοι
- 0
Άλλη μια που έχω περάσει υπέροχα και επαγγελματίας είναι η Όλγα, η οποία το ποσό σέξυ είναι δεν υπάρχει . Έχει ενα στυλ ίσως λίγο πιο καγκουρικο ( ελπίζω να έδωσα μια κατεύθυνση) νύχι Καυλα μακρύ βαμμένο πάντα , μαλλί κατάμαυρο και επίσης αυτό που λενε κάποιοι για έξτρα κιλά ναι έχει αλλά είναι τα ωραία , έχει πιασίματα όπως πολλές πολύ σέξυ γυναίκες. Ντύνεται κάθε φορά πολύ σέξυ, τακούνια μπότες δερμάτινα κτλ κτλ κτλ και αν της ζητήσεις κάποιο ρούχο δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Στραπον λεκτικό εξεφτελισμο , είναι γυναίκα για να καθήσει στη μούρη σου και να πεις ένα μεγάλο ευχαριστώ μετά . Προσφέρει πόνο όσο αντέχεις και ακόμα και εγώ που δεν είμαι καθόλου ενώ της το είπα στην αρχή δε ξενέρωσε καθόλου και το σεβάστηκε απόλυτα. Αξίζει πολύ σαν επιλογή , αλλά άποψη μου ναι είναι επαγγελματίας αλλά και από πλευράς μας λίγο ένα κλίμα πρέπει να το φτιάχνουμε ή λίγο τη χημεία.
Evinastrap
Νέο Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 5
- Like
- 14
- Πόντοι
- 0
Τέλος για να μη σας κουράσω , Σεσίλια, δεν έχω κάτι αρνητικό να πω . Αυτό που λένε οι υπόλοιποι ότι βαριέται, ίσως έτσι φαίνεται αν και εμένα μου φαίνεται κάπως "σνομπ" που σαν αφέντρα την κάνει ακόμα πιο σέξυ. Ντυμένη με μπότες και δερμάτινα ξαπλωμένη στο κρεβατι , να της μιλαω και να φαίνεται ότι ούτε καν τη νοιάζει/ ενδιαφερει και απλά να μου δείχνει με το δάχτυλο της τις μποτες τις για καθάρισμα , πόσο πιο σέξι δηλαδή από μια "απλησίαστη" αφέντρα είναι και αυτό μέρος του εξεφτελισμου πιστεύω. Ωραίος στραπον, με τον λεκτικό εξεφτελισμο θα μπορούσε λίγο πιο σκληρά . Αλλά το θέαμα να είναι όρθια από πάνω μου με τη κωλαρα και απλά να βλέπεις να χύνεται η Χρυσή βροχή της , αναστατώνομαι και μόνο που το θυμάμαι. Αυτά λίγο πολυ για τις πιο εμπορικές . Υπάρχουν και άλλες εμπειρίες αλλά αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν ( είναι πολύ πρωί μάλλον ) . Αλλά ευχαρίστως αν υπάρχει ενδιαφέρον να γράψω εμπειρίες και με άλλες κυρίες ή και τρανς
KabamaruIgano
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 5.091
- Κριτικές
- 44
- Like
- 11.009
- Πόντοι
- 6.727
Υπάρχει κάποιο μασατζιδικο π να κάνει καλό αυταρχικό;
Tony Corleone
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 548
- Like
- 964
- Πόντοι
- 86
Να γράψεις φυσικά να γράψεις για αυτό υποτίθεται φτιάχτηκε αυτο το φορουμ τωρα βέβαια το πως εξελίσσεται ειναι αλλη ιστορία αλλά εσύ γράφε !Τέλος για να μη σας κουράσω , Σεσίλια, δεν έχω κάτι αρνητικό να πω . Αυτό που λένε οι υπόλοιποι ότι βαριέται, ίσως έτσι φαίνεται αν και εμένα μου φαίνεται κάπως "σνομπ" που σαν αφέντρα την κάνει ακόμα πιο σέξυ. Ντυμένη με μπότες και δερμάτινα ξαπλωμένη στο κρεβατι , να της μιλαω και να φαίνεται ότι ούτε καν τη νοιάζει/ ενδιαφερει και απλά να μου δείχνει με το δάχτυλο της τις μποτες τις για καθάρισμα , πόσο πιο σέξι δηλαδή από μια "απλησίαστη" αφέντρα είναι και αυτό μέρος του εξεφτελισμου πιστεύω. Ωραίος στραπον, με τον λεκτικό εξεφτελισμο θα μπορούσε λίγο πιο σκληρά . Αλλά το θέαμα να είναι όρθια από πάνω μου με τη κωλαρα και απλά να βλέπεις να χύνεται η Χρυσή βροχή της , αναστατώνομαι και μόνο που το θυμάμαι. Αυτά λίγο πολυ για τις πιο εμπορικές . Υπάρχουν και άλλες εμπειρίες αλλά αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν ( είναι πολύ πρωί μάλλον ) . Αλλά ευχαρίστως αν υπάρχει ενδιαφέρον να γράψω εμπειρίες και με άλλες κυρίες ή και τρανς
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 188
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 26K
- Απαντήσεις
- 874
- Εμφανίσεις
- 57K