Σε ψυχίατρο γρήγορα κοπέλα μουΤυχαιο ππυ τα προφιλακια που κραζουν ειναι αλο Μ και υα 3? Ελα ομως που εχω καταλαβει ποιος εισαι εσυ... καμποτζη αναφερεις το 22 σε ποστ σου μαχιτι. Ποτε πριν. Εε αντωνακη? Ελα φτιαξε κ αλλα 16 εχεις ως τωρα
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Διαγραμμένο μέλος 223226
Mistress
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2022
- Μηνύματα
- 65
- Like
- 81
Τι κανει νιαου νιαου? Η κοντη βρισκει τις πινεζες που ψαχνετε βρε ... να ερθω? Ελα τωρα . Οποιοι και να ειστε απο πισω κανετε χωρις να θελετε διαφημιση. Χτες μου ηρθε ανθρωπος που εχει δει τον χαμουλη σας εδω περα και ειδε πως τα κομπλεξ σας επιασαν ταβανι.. τα κομπλεξ σας λοιπον καντε τα στριφτη μπουγατσα με κρεμα και φατε τα... καλημερααα
τότε γιατί μας τα πρήζεις?Ποσα? Το στοιχημα? Παιδια οτι και να πειτε ειτε εδω ειτε αλλου δεν με ριχνει ουτε με ανεβαζει ψυχολογικα.... Εδω θα ειμαι ελλαδα.. οσοι με γνωριζουν καταλαβαινουν και το τι γινεται γενικα στο νετ... Γραψτε οτι γουσταρει η ψυχη σας. Αληθεια αντιμετωπιζω με χιουμορ πολλα στη ζωη μου, ποσο μαλλον αυτο που γινεται εδω μεσα.
Καλη μας ξεκουραση....
Διαγραμμένο μέλος 223226
Mistress
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2022
- Μηνύματα
- 65
- Like
- 81
Για την ωρα καφεδακι θελω σιγουρα.Σε ψυχίατρο γρήγορα κοπέλα μου
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Το παιζω σπαζοκλαμπανιαςτότε γιατί μας τα πρήζεις?
Εσυ?
Την αλήθεια έγραψα,κοντή είσαι και άσχετηΤι κανει νιαου νιαου? Η κοντη βρισκει τις πινεζες που ψαχνετε βρε ... να ερθω? Ελα τωρα . Οποιοι και να ειστε απο πισω κανετε χωρις να θελετε διαφημιση. Χτες μου ηρθε ανθρωπος που εχει δει τον χαμουλη σας εδω περα και ειδε πως τα κομπλεξ σας επιασαν ταβανι.. τα κομπλεξ σας λοιπον καντε τα στριφτη μπουγατσα με κρεμα και φατε τα... καλημερααα
Διαγραμμένο μέλος 223226
Mistress
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2022
- Μηνύματα
- 65
- Like
- 81
Μιση αληθεια. Κοντη ναι κοντοκαυλο πυροβολο. Το ασχετη δεν υπαρχει σε οτι επιλεγω να κανω αγαπουλα.Την αλήθεια έγραψα,κοντή είσαι και άσχετη
Άστο έκλεισα με έρικα και θεανώ ,όλη την ημέρα ενεργή να γράφεις βλακείεςΜιση αληθεια. Κοντη ναι κοντοκαυλο πυροβολο. Το ασχετη δεν υπαρχει σε οτι επιλεγω να κανω αγαπουλα.
Διαγραμμένο μέλος 223226
Mistress
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2022
- Μηνύματα
- 65
- Like
- 81
Καλα εκανες ψυχη μου. Δεν εχω χρονο ετσι κι αλλιωςΆστο έκλεισα με έρικα και θεανώ ,όλη την ημέρα ενεργή να γράφεις βλακείες
όχι όλη την ημέρα γράφεις μηνύματα εδώ στα mpoy,πελάτες δεν έχειςΚαλα εκανες ψυχη μου. Δεν εχω χρονο ετσι κι αλλιως
Διαγραμμένο μέλος 223226
Mistress
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2022
- Μηνύματα
- 65
- Like
- 81
Τωρα ξυπνησα βρε χαλαρωσε λιγακι.. Δεν θα παει πουθενα ετσι κ αλλιως ολο αυτο. Απλα ξαναλεω και τα αρνητικα ειναι διαφημιση. Και επισης μεσα απο τα αρνητικα που γραφονται εστω κ ψεμα εγω μαθαινω τι δεν πρεπει να κανω. Μαθηματα κοινωνιολογιας παιρνω εδωόχι όλη την ημέρα γράφεις μηνύματα εδώ στα mpoy,πελάτες δεν έχεις
Τελευταία τροποποίηση:
Ποια Καμπότζη; Που το είδες δεν ξέρω... Κ εάν υπάρχει ακόμα..που κολλάει;; Τον καφέ σκέτο τον πίνεις η με κάμποσο κονιάκ;;Τυχαιο που τα προφιλακια που κραζουν ειναι αλο Μ και υα 3? Ελα ομως που εχω καταλαβει ποιος εισαι εσυ... καμποτζη αναφερεις το 22 σε ποστ σου μαχιτι. Ποτε πριν. Εχεις παει καμποτζη ή δεν επιτρεπεται να βγεις απο ελλαδα?
Διαγραμμένο μέλος 223226
Mistress
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2022
- Μηνύματα
- 65
- Like
- 81
Γλυκο με γαλα. Ελα αν θες κερναω... κονιακ δεν εχω αλλα με λιγο μπειλις ενα φραπεδακι σουπερ θα ηταν.Ποια Καμπότζη; Που το είδες δεν ξέρω... Κ εάν υπάρχει ακόμα..που κολλάει;; Τον καφέ σκέτο τον πίνεις η με κάμποσο κονιάκ;;
Γλυκο με γαλα. Ελα αν θες κερναω... κονιακ δεν εχω αλλα με λιγο μπειλις ενα φραπεδακι σουπερ θα ηταν.
Να φέρω καφεδάκι;;
Διαγραμμένο μέλος 223226
Mistress
- Εγγρ.
- 17 Ιουλ 2022
- Μηνύματα
- 65
- Like
- 81
Ποτε?Να φέρω καφεδάκι;;
Mgeorge1111
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 6 Ιαν 2014
- Μηνύματα
- 632
- Κριτικές
- 27
- Like
- 2.135
- Πόντοι
- 3.066
Ρε παιδια εχετε γαμησει το thread!
Κάντε ενα νήμα "Domina Isida" και πειτε οτι γουσταρετε. Εδω δεν έχει δουλεια το ξεκατινιασμα
Κάντε ενα νήμα "Domina Isida" και πειτε οτι γουσταρετε. Εδω δεν έχει δουλεια το ξεκατινιασμα
jormakka
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 3.464
- Like
- 8.470
- Πόντοι
- 2.306
Από τις φωτογραφίες η Ισιδα δε με γεμίζει το μάτι. Σαν απολειφαδι είναι. Η δε Ερικα οκέι κορυφή αλλά είναι πλέον γιαγιά. Μια Αλεξάνδρα με ένα μπουντρούμι μελαχρινή καρέ μαλλί έχει καλή φήμη. Από κει και πέρα, υπάρχουν κατηγορίες πελατών. Οι υποτακτικοί / σκιες. Κάτι ανώμαλοι που θέλουν σκατο και τραυματισμό, διάφοροι παχουλοί που είναι μια τραγωδία γενικότερα και μετά έχει ωραια στρειτ παιδιά που θέλουν στραπ, ρόλους κτλ. Πού να το κάνει αυτό ο ζουμπας 1.50 με τατουάζ και ύφος; Η Ερικα από την άλλη ξέρει, ειδικά αν σε γουστάρει κιόλας. Αλλά είπαμε, πενηνταφευγα.
Δύσκολο σπορ η αφέντρα, ή μέγαιρα ή όπως διάολο το λέτε. Με την Ερικα το είχαμε σχεδόν κάνει μια φορά ακάποτα αλλά δεν της έμπαινε λόγω πάχους (και δικης της αποχής) και το αφήσαμε. Το φυλαγα να σας το πω κι αυτό να γίνετε έξαλλοι.
Δύσκολο σπορ η αφέντρα, ή μέγαιρα ή όπως διάολο το λέτε. Με την Ερικα το είχαμε σχεδόν κάνει μια φορά ακάποτα αλλά δεν της έμπαινε λόγω πάχους (και δικης της αποχής) και το αφήσαμε. Το φυλαγα να σας το πω κι αυτό να γίνετε έξαλλοι.
Termin
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Φεβ 2018
- Μηνύματα
- 3.748
- Like
- 7.784
- Πόντοι
- 2.306
Φαρδυτερος ο κωλος του τζουρμακα από το μουνι της Ερικας. Πέρασες βίο ανθοστραπον με την Έρικα....Από τις φωτογραφίες η Ισιδα δε με γεμίζει το μάτι. Σαν απολειφαδι είναι. Η δε Ερικα οκέι κορυφή αλλά είναι πλέον γιαγιά. Μια Αλεξάνδρα με ένα μπουντρούμι μελαχρινή καρέ μαλλί έχει καλή φήμη. Από κει και πέρα, υπάρχουν κατηγορίες πελατών. Οι υποτακτικοί / σκιες. Κάτι ανώμαλοι που θέλουν σκατο και τραυματισμό, διάφοροι παχουλοί που είναι μια τραγωδία γενικότερα και μετά έχει ωραια στρειτ παιδιά που θέλουν στραπ, ρόλους κτλ. Πού να το κάνει αυτό ο ζουμπας 1.50 με τατουάζ και ύφος; Η Ερικα από την άλλη ξέρει, ειδικά αν σε γουστάρει κιόλας. Αλλά είπαμε, πενηνταφευγα.
Δύσκολο σπορ η αφέντρα, ή μέγαιρα ή όπως διάολο το λέτε. Με την Ερικα το είχαμε σχεδόν κάνει μια φορά ακάποτα αλλά δεν της έμπαινε λόγω πάχους (και δικης της αποχής) και το αφήσαμε. Το φυλαγα να σας το πω κι αυτό να γίνετε έξαλλοι.
jormakka
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 3.464
- Like
- 8.470
- Πόντοι
- 2.306
Φαρδυτερος ο κωλος του τζουρμακα από το μουνι της Ερικας. Πέρασες βίο ανθοστραπον με την Έρικα....
Μπα. Πήγα να τον βαλω σ’ αυτήν αλλά δεν έμπαινε με τίποτα. Τα υπόλοιπα αστα, δε λέγονται. Αυτή πριν είκοσι χρόνια πρέπει να ήταν ίσως ότι καλυτερο κυκλοφορει. Τώρα γάμα τα, έχει μείνει η ντίρλα μόνιμα στην προφορά.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 188
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 26K
- Απαντήσεις
- 874
- Εμφανίσεις
- 57K