Διαγραμμένο μέλος 184764
Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 378
- Like
- 945
- Πόντοι
- 81
Μια σελφι θα σωσει την κατασταση λες? Καλημερα στα προφιλ μου
Μια σελφι θα σωσει την κατασταση λες? Καλημερα στα προφιλ μου
H ίδια είναι και τα 2 προφίλ και ο podolagnos 55 και ο vieper, έχεις καρακαρφωθείΤι έπαθες @Podolagnos55 και έβαλες αυτήν την φατσούλα ?σε προσβάλαμε πουθενά γιατί δεν θυμάμαι να σε ανέφερα πουθενά
Στο limit up κάνει γνωστό για τις ξεπέτες και τις κάμερες.Για αρχη δεν την ειδα σε χωρο αλλα ξενοδοχειο γιατι δεν παω σε χωρους. Δευτερον μου λες πως δεν ειναι καλη μια κοπελα επειδη δεν εχει dungeon;
Την αλλη την μαλακια δεν θα την σχολιασω για το ποιος ειναι πισω απο το προφιλ μου ή τα αλλα εδω μεσα
Isida έχεις καεί μόνη σου,2 προφίλ έχεις εκτός από το δικό σου σαν isida, περνιέσαι για έξυπνη αλλά κουτοπόνηρη είσαι,η ντομιναρού είναι έξυπνηΓια αρχη δεν την ειδα σε χωρο αλλα ξενοδοχειο γιατι δεν παω σε χωρους. Δευτερον μου λες πως δεν ειναι καλη μια κοπελα επειδη δεν εχει dungeon;
Την αλλη την μαλακια δεν θα την σχολιασω για το ποιος ειναι πισω απο το προφιλ μου ή τα αλλα εδω μεσα
Πιες ώρες ,αφού ούτε μία ώρα δεν κάθεται,από ευγένεια τι να σου πω ,τραγική είναι,ενοχλεί και στέλνει και μηνύματα επίτηδες για να μην κάνει άλλος αρνητική κριτική,μου έστειλε και μήνυμα και το ανέβασαΕιπα μετα απο αλεξανδρα. Αλεξανδρα νουμερο ενα για εμενα. Κανει δυνατο παιχνιδι ομως και η ισιδα αυτο λεω. Κοντη κοντη αλλα χερι αρκετα καλο χερι. Στραποναρει ωρες, εχει φαντασια πολυ και ειναι ευγενικη.
Δεν έχεις ένα,έκανες άλλα δύο αλλά κάηκες μόνη σου.Ενα προφιλ εχω και δεν εχω αναγκη να κανω αλλα..... χαλαρωστε λιγο ομως γιατι θυμαμαι με ολα αυτα που βλεπω εδω, ενα ειδος μανιταριων πορδες τα λενε στο χωριο μου. Την καλημερα μου .
Αγαπητε μου κανε μου λιγακι μουυυυυυυIsida έχεις καεί μόνη σου,2 προφίλ έχεις εκτός από το δικό σου σαν isida, περνιέσαι για έξυπνη αλλά κουτοπόνηρη είσαι,η ντομιναρού είναι έξυπνη
Ψαξε ψαξε δεν θα τα βρεις. Ελεος καλε μου ανθρωπε αληθεια..... Γελαει και το παρδαλο τερας της λιμνης. Μια ιδια ιστορια με τις δικες σου ειναι, δεν την ξερεις.....Δεν έχεις ένα,έκανες άλλα δύο αλλά κάηκες μόνη σου.
Θεουλης. Τα ειπες ολα...Μπορεί να έχει και το προφίλ που κάνει αρνητική κριτική στο εαυτό της,. Ξέρεις τι είναι να είσαι celebrity? Tα ίδια κάνει ο Μητσοτάκης το Γαμιεσαι Μητσοτάκη αυτός το έβγαλε μόνος του, θέλει να εξαφανίσει τον ανταγωνισμό, να μην ακούγεται άλλο όνομα.
Θεουλης. Τα ειπες ολα...
Κι απο το δικο σου ? Εγω ειμαι παλι η οχι ?Ετοιμάζεται το σχόλιο ότι κρύβεσαι και πίσω από το profil του Termin![]()
Κι απο το δικο σου ? Εγω ειμαι παλι η οχι ?
Ποσα? Το στοιχημα? Παιδια οτι και να πειτε ειτε εδω ειτε αλλου δεν με ριχνει ουτε με ανεβαζει ψυχολογικα.... Εδω θα ειμαι ελλαδα.. οσοι με γνωριζουν καταλαβαινουν και το τι γινεται γενικα στο νετ... Γραψτε οτι γουσταρει η ψυχη σας. Αληθεια αντιμετωπιζω με χιουμορ πολλα στη ζωη μου, ποσο μαλλον αυτο που γινεται εδω μεσα.Λυπάμαι, αλλα συμφωνώ με συναδέλφους για την συμπεριφορά της κυρίας Ίσιδας. Δεν διακρίνεται για την ευγένεια της, κάπως απότομη κ κοφτή σε συζήτηση. Επίσης δεν συζητά καν την περίπτωση χαμηλότερης τιμής σεσσιον ακόμα κ εάν ζητάς κάτι πολύ απλό. Δεν πειράζει πάμε παρακάτω κύριοι, υπάρχουν τόσες επιλογές. Μην κολλάτε με κυρίες που εκπέμπουν τόσα red flags. Κ επίσης κάνει μπαμ ότι έχει 2-3 προφίλ κ αβανταρεται. Δεν είμαστε χθεσινοι εδώ μέσα. Ας ζητήσει ένας mod τα ip των προφίλ... Πάω στοίχημα ότι είναι τα ίδια.
Εσύ πόσα έχεις ;Isida έχεις καεί μόνη σου,2 προφίλ έχεις εκτός από το δικό σου σαν isida, περνιέσαι για έξυπνη αλλά κουτοπόνηρη είσαι,η ντομιναρού είναι έξυπνη
Εγώ στην θέση σας, χάνοντας πελάτες η και όταν "απορρίπτετε" με τον τρόπο σας νέους υποψήφιους πελάτες σίγουρα δεν θα είχα διάθεση για χιούμορ κ φυσικά δεν θα μπορούσα να ξεκαρδιζομαι στα γέλια. Χαρούμενη θα έπρεπε να είστε όταν κερδίζετε πελάτες κ οταν λαμβάνετε πολλά θετικά σχόλια ! Τέλος πάντων, γελάστε όσο θέλετε αν αυτό σας ικανοποιεί.Ποσα? Το στοιχημα? Παιδια οτι και να πειτε ειτε εδω ειτε αλλου δεν με ριχνει ουτε με ανεβαζει ψυχολογικα.... Εδω θα ειμαι ελλαδα.. οσοι με γνωριζουν καταλαβαινουν και το τι γινεται γενικα στο νετ... Γραψτε οτι γουσταρει η ψυχη σας. Αληθεια αντιμετωπιζω με χιουμορ πολλα στη ζωη μου, ποσο μαλλον αυτο που γινεται εδω μεσα.
Καλη μας ξεκουραση....
Σούργελο μεγάλο η isida , μακρυά ,ούτε αφέντρα είναι ,πέρασα χάλια μαζί της και δεν προλαβαίνει να κάνει νέα προφίλ για να γράφει για τον εαυτό της,/ήδη έχει 3 .Λυπάμαι, αλλα συμφωνώ με συναδέλφους για την συμπεριφορά της κυρίας Ίσιδας. Δεν διακρίνεται για την ευγένεια της, κάπως απότομη κ κοφτή σε συζήτηση. Επίσης δεν συζητά καν την περίπτωση χαμηλότερης τιμής σεσσιον ακόμα κ εάν ζητάς κάτι πολύ απλό. Δεν πειράζει πάμε παρακάτω κύριοι, υπάρχουν τόσες επιλογές. Μην κολλάτε με κυρίες που εκπέμπουν τόσα red flags. Κ επίσης κάνει μπαμ ότι έχει 2-3 προφίλ κ αβανταρεται. Δεν είμαστε χθεσινοι εδώ μέσα. Ας ζητήσει ένας mod τα ip των προφίλ... Πάω στοίχημα ότι είναι τα ίδια.